vineri, 12 februarie 2010

Esti liber in seara asta? cap 6











CAP 6 - LA DRACU CU REGULILE.





-ce?! am intrebat mai mult decat impresionat,l-am privit stupefiat,nu puteam sa cred ca nici macar nu-l cunosteam pe James,niciodata nu credeam ca ar fi in stare sa ajunga la extrema asta pentru ca imaginea sa,sa nu fie patata.
-nu ma privi asa,eu nu am avut nici o treaba ...a fost destinul...
-ce s-a intamplat?
-nu si-a dat seama ca masina a ramas fara frane,si a intrat intr-un pod,l-au scos cu viata, dar la spital nu au stiut ca este alergic la un medicament,si asta a fost ceea ce l-a terminat,nu s-a putut evita...mi-a explicat ca si cand ar fi fost la locul faptei.
-era un nenorocit ,dar si asa ,nu-i doream moartea.
-cred ca avea multi dusmani,cand esti un escroc ,astea sunt riscurile...poti sa-mi dai pozele,te rog?
-sunt la mine in apartament.
M-am uitat la ceas si mai era o jumatate de ora pana le intalnirea cu necunoscuta,dar cu toate ca nu verificasem de ce era in stare James i-am spus sa vina cu mine sa i le dau.Am mers in liniste gandindu-ma ca la universitate era un tip care deranja si facea glume nesarate,de aceea nu credeam ca nu avea nici o treaba cu ce i se intampla lui Chace cu franele.Acum imi parea rau ca-i dadusem lui James sa rezolve treaba asta,dar era atat de linistit...putea fi atat de rece sau chiar era mana destinului.?Am ajus si am urcat repede sa-i aduc plicul,il tineam intr-un sertar sub haine.L-am luat si am coborat in graba,i l-am dat si mi-a zambit fericit.
-multumesc Edward,acum facem pace,fara nimic care sa ne preocupe...nu am putut sa-i raspund nimic...linistestete,tu si eu vom fi in continuare prieteni,nu s-a intamplat nimic,sa uitam episodul asta .
-merg in alta parte acum,vrei sa te las undeva?
-nu multumesc,locul unde vreau sa ajung,nu este departe si pot sa merg pe jos.
-la revedere,james...am zis urcand in masina...nu mai puteam pirde mult timp.

Am privit in una dintre oglinzile retrovizoare si l-am vazut cum a scos plicul din buzunarul pantalonului si i-a dat foc.Ii multumeam lui Dumnezeu ca nu ma asociasem cu el.Am condus grabit spre hotel,deja era 8:05,asa ca am ajuns si mi-am lasat masina cu un valet pentru parcari,nu puteam pierde mai mult timp ca sa o parchez chiar eu.Am intrat si am vazut-o pe punctul de a pleca,i-am zambit,era superba.
-iarta-ma ca ma intarziat,am avut ceva de rezolvat i-am zis ,oferindu-i bratul meu.
-inteleg...a raspuns zambind.

Am plecat spre camera si inca o data am blestemat camerele de luat vederi din lift,daca nu ar fi fost , in momentul asta o opream si o faceam a mea,era una din fanteziile mele care inca nu se implinise.In momentul in care am intrat ea s-a indreptat spre masa pentru a-si lasa poseta.M-am apropiat si am luat-o de mijloc tragand-o mai aproape de mine.Aroma ei m-a inundat si corpul meu a inceput sa reactioneze.Am inceput sa o sarut pe gat in timp ce ii masam sanii chiar si peste bluza,i-am scos sacoul si l-am aruncat pentru a o putea saruta cu disperate mangaind-o pe fund.Ma innebunea aroma ei,simteam cum se excita.I-am sarutat din nou gatul si am urcat spre ureche,am muscat-o si am auzit-o gemand,atunci o idee mi-a venit in minte,voiam sa stiu daca facuse acelasi lucru ca si mine cand eram in Seattle.Am intrebat-o daca imi urmase sfatul si spre surprinderea mea ,mi-a zis ca ...da...asa ca am rugat-o sa-mi arate si ea ma privi mirata.

-vreau sa te mangai pentru mine...am rugat-o sugandu-i buza,ea ma privea nevenindu-i sa creada ce o puneam sa faca...te rog ,fa-mi pe plac,vreau sa vad cum ai facut-o...am insistat,punandu-i degetul pe buze.

Am vrut sa vad pana unde era in stare sa ajunga pentru a-mi face pe plac si imi placea buna ei dispozitie si mai ales voiam sa vad cealalta latura a ei...aceea pe care nu o arata in public...voiam sa devina o femeie mai sexy.M-am asezat pe margine patului si am fost martor la cel mai spectaculos si mai seducator striptis care existase vreodata.In unul din momente mi-am eliberat penisul si il mangaiam in timp ce ea se autosatisfacea,pana cand nu am mai putut sa rezist si m-am apropiat de ea.M-a privit surprinsa,i-am luat degetele si am inceput sa i le ling bucurandu-ma de savoarea intimitatii ei.Dupa ce mi-am pus prezervativul,am intrat in ea si am inceput sa gem de placere in timp ce ma miscam ,facand-o a mea.Dupa putin timp m-a facut sa ma opresc si m-am oprit ,deoarece... m-a fascinat raspunsul ei (cand o intrebasem cum o facuse).

-ce mi-ai cerut...sa-ti fac pe plec nu? mi-a soptit in ureche cu vocea ei inceata si senzuala.

Mi-a zis sa ma asez si s-a urcat peste mine,mi-am pus mainile pe talia ei dar mi-i le-a luat si le-a unit cu ale ei,mi-i le-a ridicat deasupre capului in timp ce urca si cobora cu rapiditate,ma musca de gat si imi gemea la ureche,facand ca senzatia de placere sa fie in acelasi timp cu miscarile ei,putin timp dupa aceea am ajuns amandoi la orgasm,si-a lasat corpul sa cada peste al meu si apoi s-a lasat pe o parte ,langa mine,scotand un geamat delicios care m-a facut sa rad.Imi placea sa fiu eu responsabilul pentru gemetele ei.Dintr-o data se auzi un zgomot provocat de stomacul ei si i-am propus sa cinam, era pe punctul de a-mi spune ceva personal,dar subconstientul meu m-a tradat si am ridicat dintr-o spranceana asa ca a omis sa-mi mai spuna altceva decat ca, nu a avut timp sa manance. M-am ridicat sa iau telefonul si i-am sugerat sa comandam hamburger...erau preferatii mei...mi-i se paru ciudat ca voia cartofii pe un platou separat,chiar era deosebita in toate aspectele.

M-am aruncat in pat si am aprins televizorul,voiam sa vad ceva distractiv,inainte sa o intreb cum isi petrecuse sfarsitul saptamanii,si cu asta sa incalc complet regulile,desi nu eram in totalitate sigur ca vreau sa fac asta.Ea a intrat in baie,si am inceput sa rad de mine,regulile incepusera sa fie incalcate ,cel putin a-3-a...pe cine voiam sa pacalesc?Niciodata nu ma oboseam sa le privesc cum dorm asa cum o facusem cu ea inca din prima seara,chiar si daca o privisem doar cateva secunde,niciodata nu le spusesem ca nu eram disponibil in urmatoarele zile asa cum ii spusesem ei la a-2-a intalnire si cu atat mai putin sa impart alte lucruri ce nu tineau de sex cum ar fi sa cinam impreuna,nu stiam de ce faceam asta.Voiam sa o cunosc si in alte circumstante,sa o vad facand si altceva.M-am ridicat sa-mi arunc prezervativul si mi-am scos din sifonier un halat sa ma imbrac .Cateva minute mai tarziu am auzit batand la usa,am deschis si am primit platoul cu mancarea,l-am pus pe masa si ea a iesit din baie invelita cu un prosop.

S-a asezat in fata mea si am inceput sa mancam in liniste si din nou mi-a venit pofta de ea,asa ca am inceput sa o seduc,mangaindu-i picioarele pe sub masa ,raspunsul ei a fost senzual,a luat o bucata lunga de cartof si a bagat-o in gura intr-un fel foarte excitant,era foarte evident,facea aluzie la penis,mi-am muscat buza vis-a-vis de insinuare,adevarul e ca as fi dat orice pentru asta...carui barbat nu ii place?,dar nu indrazneam sa-i propun asta,nu voiam sa o oblig sa faca ceva ce nu voia.Am continuat sa mancam in modul cel mai senzual care exista,in definitiv nu puteam sa o privesc muscand din hamburger sau mancand un cartof,fara sa-mi aduc aminte momentul.Cand am terminat de cinat,m-am ridicat sa-mi pun alt prezervativsi am facut-o din nou.De data asta pe masa,ma incanta ca voia sa faca asta ,ca voia sa experimenteze si alte pozitii .In pozitia asta am terminat cu cateva secunde mai repede decat ea si m-am ridicat sa ma duc la baie,mi-am scos prezervativul si m-am spalat pe maini pentru a-mi disparea mirosul de hamburger si cartofi,cand am iesit am vazut-o imbracandu-se.

-ce faci?am intrebat contrariat ,nu putea pleca atat de repede.
-ma imbrac.
-inca nu am terminat,si tu vrei sa pleci?
-nu ...doar ca ...intre regulile si atitudinea ta...nu stiu cand trebuie sa se termine.
-cand o sa vezi ca eu ma imbrac ,atunci inseamna ca s-a terminat.

Cateodata,nu-mi puteam stapanii emotiile,mai ales furia,incertitudinea si preocuparea ,reactionam irascibil.M-am apropiat de ea si am lins buzele ei delicate,excitand-o putin cate putin,pana i-am bagat limba in gura cautand sa i-o ating pe a ei .O sarutam mult mai grabit ca inainte,pe langa aroma sa imi placea cum saruta, pasional si cateodata suav cu putina tandrete.Nimeni nu ma sarutase asa.Am terminat sa-i dau jos putinele haine pe care apucase sa si le puna pe ea si am continuat sa ne sarutam,ne-am indreptat spre pat pentru a o face din nou.

Am fost sa-mi iau ultimul prezervativ pe care-l mai avea si m-am urcat in pat.I-am sarutat sanii,in timp ce ea isi inclestase mainile in parul meu si gemea in continuare din cauza atingerilor mele,am urcat dandu-i saruturi scurte si cand am ajuns la gat, am inceput sa o musc usor,nu voiam sa-i las urme,dupa aceea ea a preluat controlul si ma facut sa tip de placere,acum ea ma saruta si ma musca de gat...o da...cat de diferit se simtea cand o facea ea,mi-a luat prezervativul din mana si s-a aplecat sa mi-l puna,in timp ce degetele ei imi incolaceau penisul si am inceput sa ma incalzesc,s-a urcat peste mine si a inceput sa se miste circular,cu membrul meu in interiorul ei,era o senzatie delicioasa,placuta si respiratia mea incepuse sa se accelereze.

-o...da...asa,am exclamat printre geamate fara a putea sa evit.
-iti place?a intrebat atat de incet incat abea am auzit-o.
-da...continua ,nu te opri.

Simteam ca innebunesc ajungand le extreme,miscarile ei continuau lent,provocand atingeri destul de delicioase,a inceput sa urce si sa coboare trecandu-si mainile prin par,mangaindu-l senzual.Eu mi-amus mainile pe soldurile ei si o trageam inspre mine in ritmul miscarilor ei,dintr-o data s-a oprit si atunci am intins-o pe spate,am continuat sa o facem fara a ne lua privirea unul de la altul,cat ma bucuram de figura ei perversa,de placerea de pe chipul ei pe care eu i-o provocam.Mi-a imbratisat spatele cu picioarele ei si miscarile au devenit mai intense,la fel ca strigatele ei si am terminat in acelasi timp,m-a lasat sa cad peste ea,respirand aroma ei si al sexului insasi care plutea in aer.

-esti fantastica...am zis cu o voce inceata la urechea ei.
-si tu esti unic...exclama cu vocea tremuranda de plecere.

Aceste cuvinte m-au incantat.Stiam ca ii placea,dar auzind asta din gura ei ma simteam grandios.M-am intins langa ea ,nu ma grabeam sa plec,nu ca in alte ocazii.Am expirat adanc si cu coada ochiului am vazut-o zambind satisfacuta ,stia foarte bine ca ea era cauza pentru care eram asa obosit ,din cauza partidei de sex pe care am impartit-o.Am inchis ochii pentru o clipa si respiratia mi-a revenit la normal,am adormit cateva minute.Cand m-am trezit mi-am dat seama ca si ea adormise,asa ca m-am ridicat ,mi-am scos prezervativul si m-am imbracat.Am iesit din camera incercand sa nu fac zgomot,pentru a evita sa nu se trezeasca.In timp ce mergeam pe culoar,m-am gandit sa fac ceva pentru a stii ca a fost magnifica seara trecuta,asa ca m-am dus spre biroul directorului general ,nu voiam sa scriu nota de mana.Am batut la usa si imediat mi-a deschis.

-buna seara Arthur,vreau sa scriu ceva pe calculator,pot?
-sigur ca da Edward,cum sa nu?

Aveam Word-ul deschis,asa ca am dat clic pe un nou documentsi am scris cu litere mari: "SPER CA TE-AI BUCURAT CE CINA DE ASEARA,LA FEL DE MULT CA SI MINE."Am printat si cand am citit am observat ca scrisesem numele meu,asa ca am printat din nou.Am urcat iar in camera si i-am pus biletul pe pe masa,m-am apropiat sa o privesc cum doarme .

-nu pleca...a spus in somn.

Oare ma visa pe mine?oare era posibil sa se gandeasca la mine in timpul zilei?M-am intors si am iesit din camera in liniste,am plecat spre apartamentul meu cu un zambet pe buze.Mi-am facut baie si dupa aceea m-am intins in pat,imediat am adormit.In ziua urmatoare ,am avut un curs la birou despre cum sa-ti asumi riscurile,in mod clar se concentra asupra mediului de afaceri,dar multe lucruri le-am luat drept personale asa ca atunci cand am iesit am decis sa dau dracu regulile,doar nu le creasem eu, nu era un contract la mijloc si aveam libertatea pentru a decide daca voiam sa continui sa apartin acelei societati sau nu.Cand am ajuns in biroul meu am luat telefonul sa sun un prieten care lucra la o companie telefonica.

-buna Edward ?ce faci?a intrebat amabil.
-bine Ethan,tu?
-la fel,multumesc,cu ce te pot ajuta?
-am nevoie sa investighezi numarul unei persoane,te rog ,am numarul de mobil.
-sigur ,trimitemi-l prin mail si intr-o ora iti raspund.
-multumesc,crezi ca poti sa faci o investigatie mai amanuntita?
-ce vrei sa mai stii?
-tot ce se poate,adresa,varsta,ocupatie,cu cine locuieste,cea mai mare cantitate de informatii posibila.
-asta nu pot sa fac eu,dar stiu pe cineva care ar putea,doar ca o sa dureze cateva zile,spune-mi,il intreb si te anunt,ok?
-bine,dar pentru inceput,trimite-mi numele,da? te rog.
-intr-o ora o sa ai numele si raspunsul ...cand or sa ajunga urmatoarele informatii.
-multumesc prietene.
-pentru nimic,oricand.

Am luat telefonul din buzunarul pantalonului,am cautat numarul ei si l-am trimis prin mail,in timp ce asteptam raspunsul,am continuat sa lucrez.Putin dupa o ora am primit un mail si l-am deschis imediat,pe langa nume a reusit sa-mi trimita si adresa si m-a anuntat ca restul datelor o sa le primesc intr-o sptamana.

"Isabella Swan",am citit cu voce tare numele ei,prima regula era incalcata in totalitate,urmatoarea in proces,chiar daca nu era ea care raspundea la intrebari,si a treia...bine...era prima pe care o incalcasem,daca nu era asa nu cautam acum sa o investighez.Dar in ciuda faptului ca era asa nu indrazneam sa incalc regulile in fata ei,nu stiam cum sa actionez sau cum sa-i spun,trecusera atatia ani de cand nu avusesem o intalnire conventionala cu o fata,incat uitasem cum sa o fac,imi placea si inca foarte mult,nu aveam nici o indoiala dar,pentru ea o fi suficient?,cu siguranta avea un motiv bun pentru a ma cauta,dar nu credeam ca ar fi sentimente la mijloc,nici eu nu eram prea sigur ca simteam ceva pentru ea.Mi-am pus o mana in cap,ma urmareau trairile din trecut,ma speriase ideea ca istoria Tanyei se repeta,stiam foarte bine ca asta era absurd,nu credeam ca cineva ar putea avea asa un ghinion,pentru a trai de doua ori aceeasi tragedie si nici nu voiam sa aflu.

Im ziua urmatoare Alice a venit in vizita ,facandu-mi o surpriza ,mi-a zis ca ,cauta spatiu pentru a prezenta o linie de haine pe care o va lansa in curand.I-am propus sa o tina in unul din saloanele de la Rose Imperial,si a incantat-o ideea asa ca m-a tarat afara din birou pentru a merge la hotel sa alegem unul din cele trei saloane,ca de obicei era incapatanata.Am profitat si am mancat chiar acolo,mi-a zis ce era inebunita sa-si organizeze nunta si prezentarea chiar daca, pentru ambele evenimente angajase persoane specializate,mi-a spus ca ii era drag de una dintre fetele de la agentia de publicitate,care se ocupa sa promoveze lansarea,nu ma gandeam despre cine era vorba pentru ca nu-mi spusese numele.

Era joi si aveam o alta sedinta cu asociatii despre hotelul din Londra,i-am rugat sa mergem in noembrie ca sa ajung la nunta lui Alice la timp,nu aveau nimic impotriva .La iesire era din nou ea asteptandu-ma si am plecat iar spre Rose Imperial.Trebuia sa se intalneasca cu fata de la agentie si mi-a prezentat-o,Andrey Ward,care ma manca din priviri si asta ma incomoda .

Se intunecase cand am iesit de acolo,mi-am luat ramas bun de la Alice si am urcat in masina.Era a treia zi de cand Isabella nu ma sunase si ma nelinistea,am scos mobilul pentru a o suna eu,dar in ultimul moment am decis ca era mai bine sa ma duc la apartamentul ei,ar fi chiar o intalnire formala si asa terminam dracu cu regulile.

Am ajuns si m-am oprit la intrare,era un bloc de 10 etaje si apartamentul ei era la eatjul 5.Am scos perfumul din sertarul masinii si mi-am dat putin,l-am bagat inapoi si eram pe punctul de a cobora din masina cand am vazut-o iesind la brat cu un barbat inalt,creol cu parul inchis la culoare si putin robust.Am ramas nemiscat ,privindu-i,el i-a deschis portiera masinii si inainte ce ea sa intre,a sarutat-o pe buze,deodata o senzatie necunoscuta mi-a trecut prin corp,gandindu-ma la scena pe care tocmai o vazusem.

15 comentarii:

  1. Sper sa va placa .Astept comentariile voastre .Trimiteti un simplu comentariu ,macar,sunt curioasa cate persoane citesc acest fic.
    Va pupic si mai vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  2. :O
    o nuh:-ss
    saracul edw..
    cred ca e super gelos
    muaghhahha
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. oau ce gelos este edward:)) :X

    RăspundețiȘtergere
  4. eu il ador...spor la tradus

    RăspundețiȘtergere
  5. e minunat cap :X
    wow ...a incalcat regulile ;)) ...imi place asta:X
    ce e si mai super ...edward e gelos :X
    de abia astept continuarea:X
    spor la tradus..pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. marfa!bine ca nu s-a dus la ea la usa ca o incurca si foarte bine ca vazut-o cu altu ca in felul asta isi da seama de sentimentele lui pentru ea.

    RăspundețiȘtergere
  7. normal ca-mi place e suupper..
    si edward a incalcat regulile..
    doamne cat de tareeeee

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb capitolul:X:X


    Sper doar ca Edward si Bella sa ramana impreuna

    Spor la tradus:X

    RăspundețiȘtergere
  9. cu siguranta raman impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  10. ;))
    off lenea asta;)))
    dare tare mai doare..
    dar e frum capitolul;)
    :*:*:*
    CrI

    RăspundețiȘtergere
  11. interesant cu cine este bella?
    traduci super
    bravo

    RăspundețiȘtergere
  12. nu e corect deloc mai vroiam
    abia il astept pe urm
    app tipul care iese cu bella este jacob nu? si te rog nu-mi spune ca sunt impreuna pt ca vreau ca ea sa fie cu eddy

    RăspundețiȘtergere
  13. hmmm...ne-ai lasat in suspans....

    RăspundețiȘtergere
  14. gelos.... asta nu e de bine... deloc...astept in continuare... faci o treaba pe cinste.... :)

    RăspundețiȘtergere