miercuri, 3 februarie 2010

Esti liber in seara asta? CAP 2


CAP 2 - EXPERIENTA.



-rezulta,prietene ca acum 5 luni am fost invitat sa particip la un exclusivist si secretos club de sex,cu persoane de nivelul nostru social, si uff..."asta e gloria"...,asa ca,cunoscandu-te de la universitate,m-am gandit ca esti candidatul perfect pentru a participa...mi-a explicat James.

-dar cum indraznesti sa ma bagi in asta fara sa ma consulti mai intai?

-hai Edward,nu face pe sfantul cu mina , ca te cunosc destul de bine,ce?...nu te bucuri de experienta de noaptea trecuta?...chiar tu ai spus ca fata era o bomboana ,asa ca nu mai face pe suparatul.

-asa este batrane...dar macar ma anuntai,acum inteleg mai multe lucruri.Apropo ce este cu aceste reguli?

-ah,da . In acest club sunt 3 reguli riguroase pe care nu trebuie sa le incalcam.Cred ca ti-ai dat seama ,trbuie sa tii totul in secret ,nu stii cui ii apartine ea...pentru asta eu o numesc..."gloria".Multora nu le convine sa iasa in vazul in lumii.Regulile sunt simple:1)fara nume.,2)fara intrebari personale.,3)fara urmari afective.Asa ca dupa cum vezi,este vorba doar de o parida buna de sex fara nici un tip de compromis,asa cum ne place noua.

-sex intre necunoscuti ,aha?

-asa este prietene,foarte excitant.Chiar daca te intalnesti cu una dintre frumoasele fete pretinde ca nu le cunosti,asta este jocul.Eu am o regula proprie:nu mai mult de 3 partide cu o singura fata,asta lasa urme si inseamna ca incalci una dintre reguli.O sa te distrezi ,o sa vezi.

-si pe tine ,cine te-a inviat?

-un prieten.Apropo aproepe ca am uitat,exista si o a-4-a regula:sa nu dai numarul de telefon persoanelor indiscrete si mai ales necunoscutilor,iti spun ca este exclus.Poti sa cer alte numere de telefon si sa dai altele in schimb(cum am facut eu in cazul tau),dar numai cand sunt persoane de acelasi nivel social,si sa fie foarte discrete.

-si daca nu vreau sa particip?

-hai Edward...in primul rand esti integrat,in al doi-lea rand stiu foarte bine ca nu poti sa rezisti.Asa ca aminteste-ti foarte bine regulile,...daca te intalnesti cu ea din intamplare ,tu nu o cunosti si nu va mai dati intalniri...nu trebuie sa stii nimic despre viata ei personala.

-da ,dar azi ma intorc la Seattle.

-pai nu este nici o problema,imediat o sa-ti trimit un numar al unei fete pretioase care locuieste acolo...clubul este multinational ,asa ca oriunde te-ai afla ,o sa faci rost de una...tu distreaza-te frate ,asa ca pana acum.

-drum bun ,atunci...mi-a spus.

-OK,o sa tinem legatura.

-la 2 minute dupa ce am inchis,mi-a trimis un mesaj pe telefon cu numarul fetei.L-am salvat, dar tot nu eram convins daca sa continui sau nu acest joc.

Mi-am luat lucrurile si geanta si am privit pentru ultima data camera care mi-a fost mai mult decat o simpla camera.A fost garda mea de corp,refugiul meu,cea care stia de toate proiectele mele, visele si aventurile din timpul universitatii.Am coborat scarile,mi-am luat ramas bun de la cati-va cunoscuti pe care i-am intalnit in drum si m-am urcat in taxiu ,pentru a ma duce la aeroport.

Cand am ajuns la Seattle ma asteptau parintii mei si Jennifer,care avea in maini o pancarda cu::"BINE A VENIT ACASA LICENTIATUL CULLEN".Eu am zambit si am fugit catre ei.Prima data mi-am imbratisat parintii care erau foarte fericiti sa ma revada.Am privit-o pe mama dupa care am strans-o in brate si i-am dat multe saruturi pe ambii obraji.Tatal meu mi-a dat un pumn in spate si cateva palme,doar asa de drag ,si in sfarsit am imbratisat-o cu putere pe Jennifer.

-si Emmett?am intrebat ,nevazand-ul?

-are antrenament fiula ,dar zi-mi cum a fost zborur?mi-a raspuns mama imbratisandu-ma inca o data.

-foarte linistit mama,am dormit aproape tot drumul.

-ce fericire sa te am acasa.

-si mie imi face mare placere ca m-am intors.

Am mers pana in parcare si am urcat in masina tatalui meu.Le-am povestit de proiectul care il aveam in mintes si ca o sa ma asociez cu 2 dintre colegii mei pentru a merge pana la capat.Tata mi-a povestit despre fundatia pe care o conducea si mana ,foarte entuziasmata despre o expozitea a ei la New York,saptamana urmatoare.Jennifer m-a anuntat fericira ca a facut rost de o slujba.In cateva minute am ajuns acasa,mi-am dat jos bagajele din porbegaj si am intrat.Am zambit fericit cand am auzit tipete de surpriza si mi-am vazut fratii,prieteniisi alti cunoscuti in sala.

Imediat am vazut-o pe zana de sora-mea alergand si agatandu-se de mine.Am imbratisat-o si am invartit-o in aer,dupa care m-a imbratisat Emmett...tanarul casatorit...avea cateva luni de cand se intorsese din luna de miere.De asemenea m-a imbratisat si Rosalie si fratele ai mai mic JasperAm continuat sa-i salut si pe cei prezenti ,printre care si cei 3 unchi ai mei.

-cat ma bucur sa te vad,Edward ,esti un barbat in toata puterea cuvantului.Ce bucurie ca ai terminat studiile...zise unchiul Aro , imbratisandu-ma puternic.

-si eu ma bucur sa te vad unchiule,multumesc ca esti aici.

-cum sa nu...nu puteam sa pierd reintoarcerea ta,diseara o sa sarbatorim,nu?

Un prieten,tocmai a deschis un club de striptis si fetele sunt stralucitoare acolo.Il luam si pe fratele tau,care chiar daca este casatorit nu-l impiedica nimic sa guste si el meniul,si il luam si pe iubitul surorii tale sa invete si el cate ceva.

-daca afla Alice ...te spanzura.

-nu o sa le spunem,o sa aranjam totul,pana si tatal tau o sa vina.O sa fie o noapte memorabila pentru barbati.

-ti-l pot fura pe fratele meu,unchiule?exclama Alice,agatandu-se de bratul meu.

-Binenteles fetito ,a raspuns unchiul alaturandu-se fratilor sai.

-acest sfarsit de saptamana o sa fie lung pentru ca azi este vacanta,am ajuns dimineata foarte devreme si plec duminica dupa pranz.

-pai imi faceam planuri sa te vizitez ,am spus.

-pot sa-ti arat niste locuri minunate si foarte romantice,pentru ca atunci cand iti gasesti o iubita,sa o duci acolo.

-sti ca lucrurile astea cu iubitele nu sunt pentru mine...

Dar iubirea este minunata,Edward,credeam ca deja ai depasit momentul...a tacut...nu voia sa ma raneasca cu tema asta,eu sunt atat de faricita cu Jazz,ne iubim atat de mult...si acum fie vorba intre noi...o sa vina sa ma viziteze,o sa stea zece zile acolo cu mine.

-a , ce bine ca mi-ai spus,acum o sa merg sa-l intreb cand vine,sa-mi programez si eu o calatorie in acelasi timp.

-hai ,nu fi gelos si posesiv ,fratioare,stii ca am grija de mine, da? locuiesc singura pe partea cealalta a oceanului de atata timp.

-era o gluma,stii ca pot sa am incredere in tine si nu-ti pot interzice nimic.Stiu ca ,daca vine la tine ,tot cuminte esti,dar sa ai grija de tine si sa te gandesti intotdeaunaa la consecinte.

-...sa previi...am spus amandoi deodata si am inceput sa radem.

-spuneti-mi si mie gluma?...zise Emmett apropiindu-se.

-care este faza predilecta a tatei? intreaba Alice razand?


-medicina trebuie sa fie preventiva , nu curativa,...asa ca inainte de toate trebuie sa previi,am spus toti in cor si am inceput sa radem.

-apropo fratioare,am un cadou pentru tine.Este in camera ta...vino...

-a ! vreau si eu sa vad,zise Alice.

-sunt lucruri barbatesti ,tu nu poti sa vii.

-bine atunci ,cand o sa mergeti la clubul lui Tobi , o sa vin si eu cu jazz.

Imediat ,mi-am adus aminte de cadoul de la James,dar in ciuda faptului ca fratele meu era putin cam ticnit,nu cred ca ar fi in stare sa bage in casa o femeie,am ras in sinea mea ,dandu-mi seama ca ma privea suspicios...dar am dat din cap in semn ca nu e nimic important.

Am urcat pe scari si am mers spre camera mea ,care intotdeauna era la capatul holului.Am intrat si am vazut o cutie pe pat ,pe care am deschis-o asa cum era normal...se pare ca era plina de prezervative...

-tocmai am semnat un contract,si sunt imaginea caestei marci timp de 5 ani ,asa ca primindu-le m-am gandit ca tu ai avea nevoie de ele...eu nu mai folosesc asa ceva...

-multumesc frate,chiar nu ma asteptem la asa ceva!

-aminteste-ti mereu...a prevenii...

Am inceput iar sa radem,si ne-am hotarat sa coboram.Petrecerea continua ,sm mancat si am inceput sa vorbesc cu Jennifer.

-o sa te muti in New Jersey?,am intrebat surprins!

-da ! iti vine sa crezi? intr-o luna trebiue sa fiu acolo.

-felicitari ! i-am spus si am imbratisat-o.

Cam pe la 10 seara ,unchiul mauAro ,a inceput sa adune toti barbatii.Emmett nu era prea sigur sa vina,dar in final a facut-o,Jesper era nervos ca tocmai a facut 18 ani si era prima data cand mergea intr-un asemenbea loc.

Am ajuns si ne-am asezat la o masa langa scena,prima fata care a iesit era o bruneta focoasa,si bine dotata in toate partile corpului,urmatoarea a fost o blonda impresionanta,dar cand a iesit a-3-a ,aveam deja cateva pahare in plus.Deodata,bruneta s-a apropiat si m-a luat de mana.M-a dus la un salon privat si mi-a facut un dans exotic...unica conditie era sa nu o ating...dar ce puteam sa fac daca ma excita?

Am ajuns la 4 dimineata acasa,eram foarte obosit,intre calatorie si petrecere si alcool...dar cum am pus capul pe perna am si adormit.Cand m-am trezit pe la jumatatea zilei ,aveam o erectie puternica.Bruneta isi facu-se bine treaba,caci avusesem un vis umed ,din acelea memorabile,din pricina carora te trezesti cu singele fierband.A trebuit sa ma mangai pentru a ma linistii putin,desi nu era ca si cand ar fi facut-o o femeie,dar macar imi calma poftele.

Dupa amiaza,mi-am luat lucrurile si am inceput sa le despachetez.Cand am terminat ,am p[rimit un mesaj pe telefon de la James,in care ma anunta ca o sa ma insoteasca la paris,si atunci mi-am adus aminte de faimosul sau club...o societate secreta...si avand in vedere,circujmsatantele de seara trecuta,sa vezi dansand o gramada de femei dezbracate ,fara sa le atingi,m-am simtit destul de nelinistit.Asa ca am cautat numarul de telefon pe care mi-i l-a dat prietenul meu si am format.O frumoasa si senzuala voce mi-a raspuns.

-ESTI LIBERA IN SEARA ASTA?am intrebat si eu tot cu o voce senzuala.

-da ! unde ne intalnim?

-iti este aproape hotelul Saint Regis?

-da ! ne intalnim intr-o jumatate de ora la bar,port o rochie neagra cu o bretea pe o parte.

-am inteles,intr-o jumatate de ora ne vedem.

Am bagat mana in cutie si am luat cateva prezervative.Le-am bagat in buzunarul de la pantaloni si luand cheile de la Volvo-ul meu ,am coborat repede pe scari.Familia mea se uita la televizor,le-am spus ca vin tarziu si m-am grabit sa ies.La viteza cu care mergeam,am ajuns in 20 de minute,la locul de intalnire.Am platit pentru o noapte si mi-i s-a inmanat cheie de la cameraAm intrat in bar si nu am vazut nici o fata cu o rochie asa cum imi fusese descrisa,am cerut o votka in timp ce asteptam..10 minute mai tarziu o impresionanta fata s-a asezat langa mine,la bar.Si-a incrucisat picioarele si imediat mi-am dat seama ca era vorba de ea,asa ca i-am facut cu ochiul si ea mi-a zambit.Am platit bautura si ne-am ridicat in acelasi timp.

Ne-am dus pana la etajul sapte.Cand i-am vazut rochia scurta si decolteul profund,m-am excitat mai mult decat eramdeja,asa ca atunci cand am intrat in camera ,am sarutat-o nerabdator in timp ce imi descheiam nasturii la camasa.Mergand incet inspre centrul camerei am dat de o masa si am intins-o acolo...ea m-a privit cu superficialitate...i-am ridicat disperat rochia si am zambit cand am vazut ca purta tanga.Am mai suportat catevva secunde in timp ce-mi desfaceam pantalonii si mi-am eliberat membrul deja erect.Dupa ce mi-am pus prezervativul,trebuie sa recunosc ca m-am purtat ca un egoist,pentru ca nu m-a interesat catusi de putin daca ea era sau nu excitata.,singurul lucru important era sa-mi astampar pofta.I-am dat tanga intr-o parte si am intrat in ea cu forta.Si-a eliberat un geamat si mi-am dat seama ca nu era destul de umeda,dar am continuat in timp ce ea se umezea putin cate putin.Urmatorul geamat era de placere si dandu-mi seama de asta,am accelerat ritmul si miscarile in timp ce ii presam fesele rosindu-i-se vizibil pe pielea ei alba.Nu mi-a luat mult sa ajung la orgasm,si geamatul meu a fost precum al unui animal.

-asa ca...iti place sa joci dur .!...a exclamat ea serioasa.

-imi pare rau ! nu sunt chiar asa...am spus,si ea a inceput sa rada.

imi place duritatea sa stii !esti exact ceea ce aveam nevoie pentru a ma distra in seara asta.

-cum asa? iti place duritatea? si ce-ti trece prin cap sa facem acum?

M-a impins cu toata forta pe pat,s-a urcat peste mine si a inceput sa ma sarute.Imi lua o mana si mi-o prinse de pat ,continuand sa ma sarute si apoi cealalte facand acelasi lucru.s-a asezat mai bine si mi-a dat jos camasa deja desfacuta ,rupand-o.Ma lingea pe gat si imi musca fara mila sfarcurile...am gemut...A continuat ,coborand pe abdomenul meu...a devorat intr-un fel impresionant membrul meu...eram pe punctul de a termina ,cand ea ...s-a oprit.

S-a dat jos din pat si s-a dezbracat ,reocupandu-si pozitia.Mi-a cautat in buzunarele pantalonului si a scos un prezervativ.A continuat sa-mi dea jos pantalonul si boxerii si mi-a pus prezervativul lent...era sa explodez acolo...niciodata nu am mai trecut prin asa ceva.Sa nu interactionez cu partenera.
si-a afisat un zambet pervers si mi-a introdus membrul in interiorul intimitatii sala.Incapatanata a inceput sa se miste in ritmul ei,sanii i se saltau apetisant si am inceput sa o musc delicat in timp ce urca si cobora.Se apleca muscandu-mi buzele si interzicandu-mi sa o sarut.Imediat ce am simtit ca eram pe punctulde a termina i-am dat de inteles.

-eu inca nu vreau sa termin!...asa cabine ar fi sa ai rabdare,m-a amenintat si a inceput sa se miste cu salbaticie pana cand a terminat ,lasandu-ma cu un penis inflamat.

Si asa au inceput aventurile mele in acest club pe care eu ul numeam ...societate secreta...inclusiv regulile care ma dominau... pana am devenit un expert.Asa mi-am tras-o cu un model faimos si chiar cu o prezentatoare de televiziune .Si asa usor ,usor am devenit mai rece cu fiecare intalnire.Am avut foarte multe femei si foarte variate,cu fantezii diferite si am invatat multe tehnici in arta sexului.

In ceea ce priveste viata mea personala,tatal meu m-a rugat sa ma asociez cu el intr-o fundatie si am acceptat fara sa stau pe ganduri.Am vizitat-o pe Alice de 3 ori cand mergeam la Paris,de doua ori era in compania lui Jasper si m-a asigurat ca el dormea in camera sa de hotel,chiar daca au scapat de cateva ori impreuna o lasam sa creada ca nu mi-am dat seama.Stiam ca au nevoie de inntimitate,la cat erau de indragostiti.Si in plus Jasper era un baiat bun care studia muzica si su siguranta nu o va rani vreodata.

Am vizitat-o si pe Jennifet cand s-a mutat in New Jersey,unde am auzit caera scos la licitatie reconstructia unui vechi hotel din oras pentru ca patronul facuse o afacere proasta si il lasase in paragina.Asa ca am facut rost de un imprumut si am achizitionat materiale pentru a-l renova.A fost prima mea mare investitie si cu timpul mi-am cumparat un apartament in acel oras,ceea ce a facut-o pe Jennifer foarte fericita...nu mai era asa singura,chiar daca am auzit ca se intalneste cu un baiat pe care il cunoscuse de curand si sigur se mutau impreuna.

Am continuat cu investitiile mele ,cumparand hoteluri vechi pentru a le renova.Mi-am luat si un apartament aproape de casa parintilor mei in Seattle si cu timpul o casuta in Las Vegas.Viata mea si-a continuat cursul pana intr-o zi cand ceva neasteptat s-a intamplat si m-a schimbat la 180 de grade.

11 comentarii:

  1. Foarte interesant! Imi place! Inseamna ca m-am inselat si prima fata nu era Bella. Cred ca acum o va cunoaste pe Bella. Ai facut o treaba excelenta. Deabea astept sa postezi urmatorul capitol. Spor la tradus in continuare:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place foarte mult !!

    Pupici, Simena :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Intamplarea asta este legata de Bella?? foarte fain...cand traduci urmaorul capitol??;;) :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca va place
    foarte curan urmatorul capitol

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte tare:D:X
    deci tipa aia nu era bella:D
    de abia astept continuarea:D
    spor la tradus>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos....originalul in ce limba este? spor la tradus in continuare

    RăspundețiȘtergere
  7. super!!!!!!!!!!
    spor la tardus,abea ast urmatorul capitol!:x:x:x:x:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci pe bune imi place :X:X o iedee foarte geniala :X:X:X
    pe cand urm cap? :X:X
    bafta la tradus :*:*
    pwpiki :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte interesanta ideea:-?:))
    spor la tradus !:*:*:*
    CrI:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru tine anonom,originalul este in spaniola si il gasesti sub numele"Libre hasta que tu apareciste en mi vida".Ce traduc eu este numai din perspectiva lui Edward.
    Titlul "Estas libre esta noche"ar fi din perspectiva Bellei.Dar am luat titlul asta ca mi-a placut mai mult.
    Sper ca intelegi ce-ti spun aici.Ma grabesc.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai facut o treaba excelenta. Spor la tradus

    RăspundețiȘtergere