joi, 25 februarie 2010

Alb orbitor cap 12






Cap 12 - Savurand.



Bella.


Am baut cocteil-ul facut de Esme,intradevar delicios,alcoolul din sampanie ma incalzise chiar daca era cu inghetata si gheata.Esme a coborat pe scari intr-o rochie beige mulata ,decoltata adanc.Avea parul prins intr-un coc la ceafa si cateva suvite ,atarnau de-o parte si de cealalta a fetei ,incadrandu-se perfect.
-pleci mama?a intrebat Edward.
-da Edward,tatal tau deja ma asteapta.
-esti asa frumoasa ,i-a zis el,parca sorbind-o din priviri.
-multumesc fiule,si Bella… ,simtete ca acasa,mi-a zis zambind.
-deja ma simt,i-am zis si i-am facut cu mana ,urandu-i o seara placuta.
-la fel va doresc si voua,si...Edward sa nu o superi pe Bella ca o sa ai de-a face cu mine.
-niciodata mama,i-a spus Edward si m-a luat de mana.
Esme a iesit.Aveam chef sa-l sarut pe Edward,cred ca alcoolul isi facea efectul.
-Edward,putem sa mergem in camera ta?i-am zis si mi-am folosit cea mai senzuala privire,pentru a-l putea convinge.
-Bella,alcoolul si-a facut efectul in cazul tau se pare...nu vreau sa profit de situatie.
M-am ridicat si l-am luat de mana,tragandu-l dupa mine.Am urcat scarile,ajungand in fata usii lui.El a deschis-o si mi-a facut semn sa intru.In camera predomina albul si negrul,data trecuta nu observasem nimic.Peretii aveau o nuanta de gri-violet,iar patul si mobila ,negre.Un covor alb pufos si doua veioza tot albe de-o parte si de alta a patului ,ieseau in evidenta luminand incaperea parca.Imi placea contrastul,lenjeria de pat avea o nuanta de violet inchis,era din matase lucioasa.Edward a stins becul si a aprins veiozele,stia probabil ca nu-mi place lumina puternica din camera lui,defapt la mine in camera,nu aprindeam niciodata becul principal.
Era asezat pe pat si se uita spre mine cu privirea lui electrizanta,nici macar nu trebuia sa se chinuie prea mult,m-am dus in fata lui si m-am asezat intre picioarele lui,si-a pus mainile pe soldurile mele.Le-a ridicat usor pana a ajuns la talie.Respiratia mea s-a accelerat,mi-am dat capul pe spate si am inchis ochii,si-a bagat mainile pe sub camasa mea si a inceput sa ma sarute pe abdomen,ma simteam incalzita,transpirata dar, tremuram.Am inceput sa-mi desfaca nasturii la camasa si i-am dat drumul sa cada pe podea.Am deschis ochii,voiam sa-i vad expresia...eram curioasa ce gandeste...Se uita la mine serios,atent si inghitea in sec.M-am apropiat mai mult de el,voiam sa-i simt fata pe abdomenul meu.Mi-am pus mainile pe capul lui si mi-am infipt degetele in parul matasos.Ii simteam limba in jurul buricului si cu o mana mi-a desfacut sutienul .Mi-am simtit sfarcurile intarindu-se.Sanii mei incepusera sa se bucure de buzele lui si limba lui incepu sa se plimbe in jurul sfarcului stang.Eram geloasa pe acea parte din corpul meu,voiam sa-i simt buzele peste ale mele,asa ca m-am aplecat sa il sarut,dar el m-a intors cu spatele si a inceput sa ma linga in jurul taliei blugilor,ma zgaria usor cu unghiile pe spate si simteam excitatia,era ceva ce nu mai simtisem niciodata,era o senzatie profunda,relaxanta,nu existase niciodata o placere mai mare.Mi-am desfacut capsa de la blugi,si am incercat sa-i dau jos,dar el m-a oprit.
-Bella,ai baut,nu poti sa faci asta,mi-a spus cu buzele lipite de spatele meu si cu mainile imi blocase incheieturile.
Am continuat sa-mi dau blugii jos dar tot nu am reusit,el s-a ridicat in picioare si mi-a imbratisat talia.
-Bella,nu face asta,te rog,nu vreau sa regreti mai tarziu,ai baut...nu esti constienta de ceea ce faci.
Nu am zis nimic,am reusit sa-mi dau blugii jos ,aruncandu-ma pe pat ,pe burta,peste lenjeria rece si relaxanta.



Edward.


Cand am vazut-o intinsa pe patul meu ,doar in buchinii aia minusculi,m-am uitat la fundul ei bombat si rotund,si nu am mai putut rezista,m-am dezbracat ramanand doar in boxeri si m-am asezat langa ea.Am inceput sa o sarut pe coapse,pana sus pe fund si ea gemea de placerea pe care i-o provocam.Isi arcuia spatele si-si ridica fundul,facandu-ma parca sa nu ma razgandesc.
Banuiam ca Bella este inca virgina si-mi era frica sa nu o ranesc mai tarziu,fara sa vreau ,evident.Aveam sa fiu primul barbat din viata ei si nu voiam sa o dezamagesc.
-Bella,esti sigura ca iti doresti asta?am intrebat-o eu ,sarutandu-i umarul gol,nu vreau sa regreti mai tarziu.
S-a intors intr-o parte,era cu spatele lipit de pieptul meu si isi impingea fundul ,constient in penisul meu.
-da ,esti tot ce imi doresc,n-o sa regret niciodata,mi-a soptit dandu-si capul pe spate si sarutandu-ma pa gat.I-am tras bichinii cu o mana si cu cealalta o mangaiam pe par.Mi-am dat si eu boxerii jos si m-am lipit de ea ,cu toata excitatia pe care o simteam,ne potriveam ca doua piesa de puzzle.O mangaiam pe abdomen si ea isi arcuia spatele, scotandu-si sanii in fata.O muscam si o lingeam pe gat si ea gemea delicios.
-vreau sa fii inauntrul meu acum,mi-a soptit,impigandu-si din nou fundul in mine.
-Bella,o sa te doara,ofera-ti un timp pentru a te gandii mai bine.
-Edward acum te vreau…te rog.
N-am putut da inapoi la rugamintile ei,o doream mult prea mult,pentru a ma putea opri acum.Si-a dat mana in spate si si-a pus-o pe penisul meu,il mangaia,plimbandu-si mana in sus si in jos ,pe toata lungimea lui,voia sa-l introduca chiar ea,dar cu siguranta n-ar fi reusit.I-am luat mana si i-am pus-o pe soldul meu si m-am concentrat sa intru in ea.Mana cealalta si-o tinea pe abdomen ,alunecandu-i usor spre centru,se mangaia…probabil astepta cu nerabdare.M-am impins in ea si ea agemut mai puternic,am alunecat usor in ea si am simtit caldura vaginului ei,era umeda si stramta si era bine.Si-a intors capul si s-a uitat in ochii mei,o lacrima ii cobora pe obraz,i-am sters-o cu limba si am sarutat-o cu pofta in timp ce ma miscam lent inauntrul ei.
-te doare?am intrebat usor pe buzele ei.
-imi provoci mai multa placere ,decat durere,Edward.Esti tot ce imi doream .
Mi-am pus mainile pe soldurile ei,strangand-o usor,o ghidam cum sa se miste,dar se pare ca simtea cum ar trebui sa o faca,se misca circular si gemea de placere,probabil durerea trecea putin cate putin.
-cum te simti?,am intrebat-o lingand-o pe gat.
-excelent ,ma simt in al-9-lea cer,mi-a raspuns muscandu-si buza de jos..
Voiam sa intru mai adanc dar imi era teama sa nu o ranesc,si-a bagat unghiile in soldul meu si m-a tras mai aproape,gemand usor si numele meu i-a iesit pe buze,atat de frumos,incat,simtind ca ea a ajuns la orgasm,n-am mai prelungit momentul si am iesit din ea,mi-am dat drumul in palma,nu voiam sa folosesc un prezervativ ,era prima data pentru ea.,voiam sa se simta bine,eu eram deja pe locul doi.A fost atat de delicioasa,deja imi era pofta,s-a intors spre mine si a pus capul pe pieptul meu.
-te iubesc Bella,am soptit in parul ei,si-a ridicat capul si s-a uitat in ochii mei,era serioasa si surprinsa.
-si eu te iubesc,si m-a sarutat pe buze.M-am simtit excelent Edward,nu credeam ca exista o senzatie atat de puternica si placuta.
M-am ridicat ,sarutand-o pe frunte.
-trebuie sa merg la baie,se pare ca intradevar te-am ranit ,uitandu-ma la penisul meu,era sange,..-vrei sa vi acum?
-da,mi-a soptit zambind,si am ridicat-o in brate,probabil ii era grau sa mearga pe picioarele ei.

8 comentarii:

  1. Sper sa fi facut o treaba buna,urmeaza al-2-lea numar .Astept comentarii cu parerile voastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow ...bella are tupeu :D
    nici bine nu a plecat esme ca ei si-au si facut de cap ;))
    super capitolul ...felicitari>:D<
    astept continuarea :X
    multa inspiratie ...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja s-a intamplat. A fost foarte tare. Bravo! Mi-a placut foarte mult. Deabea astept urmatorul capitol. Spor la scris in continuare:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. super tare ........... spor la scris!!! si abia astept next'ul :D

    RăspundețiȘtergere
  5. wow la asta chiar nu ma asteptam :) :X dar imi place :X:X:X
    asa ca hai mai repede cu urm cap ;))
    pwpiki :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. :X:X:X:X sutn adorbabili..cum sp puzzele:X

    RăspundețiȘtergere
  7. este super astept cu nerabdare continuarea
    ai un dar la scriis
    brao

    RăspundețiȘtergere
  8. bautura isi face efectul...
    dar Bella a vrut de mult acest lucru.. asa ca e wow...
    Cap. e superb... astept continuarea... bft

    RăspundețiȘtergere