duminică, 7 februarie 2010

Esti liber in seara asta? CAP 4

Inainte de toate vreau sa va anunt ca probabil maine o sa postez primul capitol dintr-un fic scris de mine.Evident cu Edward si Bella "ALB ORBITOR" (romantic si misterios).


Va pup si astept comentarii.









CAP 4-PENTRU A DOUA OARA.


-cum de am fost atat de proasta incat sa nu-mi dau seama?a exclamat Jennifer inca plangand.

-se spune ca dargostea e oarba,dar in realitate nu prea mi-a placut de el,chiar daca niciodata nu mi-am imaginat ca ar avea asemenea preferinte.

-asta ma doare cel mai tare,daca ma insela cu o femeie,cred ca as fi fost in stare sa-l si iert,dar cu un barbat?...

-nu mai plange ,te rog ,nu merita sa mai suferi pentru el.

-este ca ,nu stii ce soc am avut,am vazut documentele,este un escroc profesionist.

-dar zilele lui s-au terminat.

-erau toate economiile mele Edward,am multe datorii.

-nu-ti face griji pentru asta ,o sa te ajut eu sa le acoperi.

-nu,sub nici o forma nu o sa-ti permit,iti multumesc ,dar,nu e corect sa platesti tu pentru greselile mele.

-pentru asta sunt prietenii si eu iti sunt dator.

-nici sa nu te gandesti,stii ca esti ca un frate pentru mine.

Am continuat sa o imbratisez si cand a adormit,am dus-o in camera ei,si eu eram in soc,niciodata nu mi-ar fi trecut prin minte ca James evea asemenea gusturi,il vizitasem de nenumarate ori,cu fete de la universitate,si niciodata nu am vazut ceva ciudat la el,oare o fi noua schimbarea sa?sau simplu,era bisexual.?O sa vorbesc cu el ,asta nu putea sa ramana asa.

Eram intins langa Jennifer cand dintr-odata mi-a aparut o imagine in minte,cu fata din seara trecuta.Ma intrebam:oare ce facea,o dormi?o sa o mai vad vreodata?dar de ce ma gandeam la ea?asta nu era bine .Oare o sa incalc regulile?am inchis ochii si am incercat sa dorm.

Cand m-am trezit,Jennifer plecase la serviciu,imi lasase un biletel pe noptiera unde imi scria sa raman la ea acasa si sa mananc ce vreau.M-am ridicat si am plecat spre bucatarie,am deschis frigiderul si am luat o cutie de lapte,mi-am pus un pahar.m-am asezat la masa luand si cutia de prajiturele de sus din raft.Dupa ce am terminat ,l-am sunat pe James si l-am chemat la ora 6 la Rose Imperial.Am fost la mine la apartament am facut un dus si am plecat la birou sa vad ce mai aveam de facut.Pe la ora 2 am mancat cu Jennifer,m-am bucurat cand am vazut-o asa linistita,asta admiram intotdeauna la ea,nu suferea mult-uita repede ,traia viata la maxim.

Mai tarziu am plecat spre Rose Imperial sa o vizitez pe Jane,am stat mai mult de o ora de vorba cu ea si cu mama ei,erau asa fericite si multumite amandoua,ma bucuram ca am contribuit la fericirea lor.Ieseam din camera lor cand telefonul mi-a sunat.Era cam devreme pentru asemenea telefoane,dar l-am scos din buzunar si am privit surprins numarul.Un zambet mi-a aparut pe buze,cand am vazut despre cine era vorba.

-alo.

-ESTI LIBER IN SEARA ASTA?m-a surprins tonul ei senzual si imi placea.

-da ! ne vedem in acelasi loc pe la 8 . Ce zici?

-nu se poate mai devreme? pe la 6:30? de ce voia oare sa ma vada mai devreme?oare avea ceva de facut mai tarziu?

-imi pare rau.Imi este imposibil la ora asta.Inca un motiv pentru al termina pe Janmes.

-ok,atunci ne vedem la 8...a raspuns putin deziluzionata.

-la 8, la separeu,langa lifturi.

Am inchis pentru ca s-au deschis usile liftului si am intrat,am apasat butonul pentru a cobori,si am zambit cand ma gandeam la intalnirea din seara asta.Nu eram prea sigur ca o sa ma caute si mai ales asa repede,daca as fi stiut ,ii spuneam lui James sa ne intalnim la ora pranzului.Dar oricum ma gandeam sa o sun dupa ce terminat treaba cu James,voiam sa o mai vad o data inainte sa plec pentru a-mi petrece sfarsitul de saptamana cu parintii mei.

James a fost foarte punctual.M-a salutat ca intotdeauna cu zambetul pe buze si m-a imbratisat,I-am evitat usor imbratisarea,eu nu il mai privam cu aceeasi ochi.Am comandat mancarea si cateva beri.

-ce surpriza,batrane,de cat timp nu ne-am mai vazut?...cum ai stiut ca sunt in New Jersey?

-Totul in viata sa afla ,James,mai devreme sau mai tarziu,adevarul intotdeauna iese la iveala chiar daca unii nu vor asta...am raspuns serios si rece.

-si cum iti merg afacerile?a raspunsprivindu-ma mirat.

-foarte bine.Dar ale tale?

-bine,multumesc.

Ne-au adus cina siam inceput sa vorbim de lucruri banale.A cochetat fara rusine cu chelnerita care i-a zambit eu intorcandu-mi capul nervos.Cand am terminat de mancat ,am deschis plicul pe care-l aveam la mine si am scos pozele.I-i le-am pus in fata pe masa.Expresia lui s-a schimbat instantaneu,il luasem prin surprindere ,era nervos,rusinos,fara curaj.Chiar nu meriata sa-l vad asa.

-nu stiam ca ai schimbat femeile pe barbati,chiar te-ai saturat de toate fetele de la universitate?

-nu,nu le-am schimbata...a raspuns nervos ,vazand pozele.

-pe mine nu ma intereseaza cu cine te culci,daca este femeie sau barbat,dar tipul asta a utilizat si a abuzat fara rusine de cineva foarte important pentru mine.Lucrurile nu or sa ramana asa si tu o sa ma ajuti daca nu vrei ca pozele astea sa fie impartite fetelor din clubul din care facem parte sau mai rau la o revista importanta.

-Eduard nu este ceea ce crezi tu,nu am lasat femeile ,ma incanta si tu stii asta,dar la o petrecere unde am baut prea mult ,un tip s-a apropiat de mine si am incercat si...

-ti-am zis doar ca nu ma intereseaza,ceea ce vreau este ca acest tip sa plateasca pentru ceea ce a facut.

-bine,ce trebuie sa fac? a intrebat simtindu-se incoltit.

-sa-l infunzi.Vreau sa-l vad in inchisoare.Profita de farmecele tale si ofera-i incredere.Fii smecher ,doar stii cu ce se ocupa,sa stii ca iti fac si tie o favoare prin asta ...i-ar dupa aceea fa in asa fel incat sa-si petreaca restul zilelor in inchisoare.

-si de ce nu se ocupa persoana respectiva de el?eu o sa caut probele necesare.

-pentru ca nu vreau sa treaca prin asa ceva ...i-a facut si asa destul rau.

-este vorba de Alice?

-nu si nu trebuie sa stii tu despre cine este vorba.Ai 3 luni James,sau pozele or sa iasa la lumina.Am zis serios in timp ce strangeam pozele sa le bag inapoi in plic.

-de acord,foarte curand o sa fie la inchisoare.

-asta sper.Noapte buna James.

Am luat plicul si am coborat in parcare sa il las in masina,mai erau 5 minute pana la 8.M-am imparfumat putin si am urcat inapoi,dar pe scari.Am vazut-o sprijinita de perete.Avea ochii inchisi?Ce era foarte intrigant? ...forma ei de a se comporta...iar era emotionata,oare din cauza mea?sau doar din cauza situatiei?M-a privit,de data asta era machiata mai strident decat seara trecuta,avea parul strans in coada si cu acelasi bolero dar de data asta inchis.

-buna seara...am salutat-o admirand.Era asa frumoasa...

-buna seara ,a raspuns zambind.

Am intrat in lift,imi placea sa-i vad expresia cand ma privea.Avea o expresie fascinanta: dorinta,emotie,nerabdare,care sa spun sincer imi alimenta ego-ul.Am vazut ca s-a luminat putin apropiindu-se de mine,la dracu ,cu camerele de luat vederi ,si eu eram nerabdator sa o sarut,dar ar trebiu sa o anunt inainte sa fac asta ,nu voiam sa o supar...dar de ce ma interesa asta?...facusem asta cu multe femei fara sa ma gandesc daca s-ar supara sau se simteau ofensate.

-In acest hotel sunt camere de luat vederi in lifturi,i-i le-am aratat saltand privirea.

-inteleg ,dar nu voiam sa fac nimic ciudat...a raspuns rusinoasa.

Nu am putut sa evit sa nu zambesc,stiam ca este la fel de dornica ca si mine.In ochii ei citeam totul,oare ea nu vedea dorinta din ai mei?cum sa o vada daca ea se uita in jos?Am iesit din lift si am mers cativa metrii pana la usa camerei.M-a surprins placut ca atunci cand am intrat si am aprins becul ,ea a luat initiativa si m-a prins in spatele usii pentru a ma saruta cu disperare.I-am raspuns in acelasi fel,limba mea incolacindu-se cu a ei intr-o lupta fara scapare ,in timp ce mainile mele ii desfaceau boleroul care ma incomoda lasandu-l sa cada pe podea.Dupa cateva minute,m-am dat putin in spate pentru a o privi si am ramas perplex .Avea o provocatoare rochie rosie cu bretele care ii accentua nuanta de alb a pielii,si m-am excitat imediat.Ea se aranjase asa pentru mine.

-wow...rochia asta chiar iti vine bine...foarte bine.

-pe bune?...a intrebat si s-a rasucit elegant.

-sigur...dar sa spun adevarul...ar fi mai frumoasa aruncata pe podea.

Imi place combinatia asta la ea ,de fata cuminte si de femeie fatala si ma bucuram sa fiu eu cel care scotea din ea acea parte senzuala pe care nu o afisa in public.Nu-si mai punea boleroul daca era asa.Am luat-o de mijloc si limba mea i-a gasit urechea savurand-o,am simtit cum trupul ei se arcuieste si se sprijini cu coatele de umerii mei.Am lins-o savurandu-i aroma pana spre gat si am sarutat-o in timp ce coboram spre sanii ei dandu-i bretelele la o parte si mangaind-o pe sub rochie.Dupa ce i-am sarutat toata pielea care era expusa ,ea mi-a luat fata in maini si m-a sarutat cu salbaticie.O mangaiam cu o mana pe sub rochie si am observat ca avea tanga de data asta.Mi-am pus ambele maini pe fesele ei si am inceput sa o strang usor tragand-o inspre mine.A intrerupt sarutul ,pentru a ma linge pe gat si mi-a soptit la urache.

-vreau sa te simt inauntrul meu...Imi mangaia cu o mana penisul deja excitat si cu rapiditate mi-a desfacut pantalonul ,eliberandu-l.

In timp ce-mi puneam prezervativul ea se arunca pe pat si-si scoase bichinii, eu imi aruncam pantalonii si m-am asezat peste ea ridicandu-i rochia pentru a intre in ea...a gemut cand m-a simtit...am inceput sa ma misc facand-o sa vibreze,ea imi scotea camasa si imi mangaia pieptul.Am gemut la urechea ei,voiam sa fie sigura cat de bine ma simteam,cat ma bucuram ca o aveam in bratele male,atunci cand corpul meu il simtea pe al ei,am simtit cand isi misca mainile pe spatele meu si atingandu-mi fesele m-a tras inspre ea pentru a intra mai adanc in ea.Am inceput sa o sarut din nou,ii muscam buzele,voiam sa o mananc,ea a intrerupt sarutul si a tipat delicios cand a ajuns la orgasm,corpul ei se relaxa,imi veni sa rad stiind ca eu eram responsabil de acest tipat.

-ssst,or sa creada ca te omor...am soptit intre buzele ei deschise.

-dar chiar o faci...de placere...mi-a raspuns privindu-ma in ochi.

M-am asezat in pat trecandu-mi prin cat tot ce facusem ,in timp ce ea s-a dezbracat compet,ii priveam corpul perfect,se aseza langa mine lingand si muscandu-mi urechea si imi presa pieptul cu mainile ei .M-am ridicat putin,desi imi facea placere sa o simt asa dar nu mai rezistam...trebuia sa ma simt din nou in interiorul ei. Mi-a placut ca a luat initiativa si ca a fost ea cea care mi-i l-a introdus ,ridicandu-se si gemand de placere ,i-am ridicat capul si s-a asezat incredibil de senzual pe coapsele mele ,eu ii mangaiam umerii,ea se misca ritmatic punandu-si mainile pe pieptul meu.Ne-am privit in ochi si asta a fost suficient pentru a ajunge la orgasm in timp ce o manfgaiam pe fese si am gemut din cauza senzatiei intense pe care o simteam,mi-a intrerupt tipatul ,sarutandu-ma ,terminand si ea.

Am oftat si am privit-o confuz ,nu stiu de ce ,dar voiam sa stiu ce gandeste in momentul asta,ma nelinistea atitudinea ei.M-a intrebat daca plec si cand i-am spus ca nu ,mi-a zis ca voia sa-mi puna o intrebare ,rosind.Cum putea sa-i fie rusine ,doar punandu-mi o simpla intrebare?Cum putea sa-i fie rusine,dupa ce mi-i se daruise in intregime?Nu m-am putut abtine sa nu rad cand in sfarsit mi-a spus ce o nelinistea.Cum putea sa creada ca ma prostituam?atunci mi-am dat seama ca ea ignora toate chestiile despre club...foarte simplu ...cineva ii dadu-se numarul meu de telefon fara sa-i mai spuna nimic altceva...rupand a-4-a regula.

-nu sunt un gigolo daca la asta te gandesti...asta e doar placere pentru amandoi...nu sunt bani suficienti pentru a plati asta...i-am explicat ridicandu-ma din pat sa caut un alt prezervativ.

Mi-i l-am scos pe care-l aveam si l-am aruncat la gunoi.Voiam sa fie a mea inca o data in noaptea asta,nu stiam cand o sa o revad si nu ma saturasem sa o simt tremurand in bratele mele.M-am urcat in pat si am lasat prezervativul pe noptiera ,am intins-o din nou si am inceput sa-i mangai delicat picioarele,trecand peste pielea ei fina de la talpi in sus,putin cate putin.M-am oprit la genunchii ei si vedeam cum pieptul ei urca si cobora si am inceput sa sug unul dintre sfarcuri in timp ce degetele mele urcau sptre intimitetea ei.i-am supt si celalalt sfarc ,instinctiv,si-a desfacut picioarele si i-am introdus degetele in timp ce o sarutam pasional,incercand sa sincronizez miscarile limbii cu cele ale degetelor...am luat prezervativul si mi-i l-am pus imediat.

Am vazut cum a inchis ochii cand m-a mintit inauntrul ei,am inceput sa ma misc lent ,in timp ce o sarutam pe gat si ii mangaiam coapsele,gemetele ei ma incantau,ma bucuram de savoarea ei si o sarutam apasat,s-a tinut de umerii mei si si-a incolacit picioarele in jurul taliei mele,strangandu-ma puternic pentru a simti cat de bine ii era.Am intrerupt sarutul pentru a gema,miscarile noastre se intensificau.Mi-am sprijinit mainile de pat sa ma ridic putin pentru a-i privi fata,ma excita expresia de pe chipul ei.si-a pus mainile pe fundul meu si l-a mangaiat,isi musca buzele,ma miscam cu mai multa forta ,voiam sa terminam amandoi in acelati timp...eu mai aveam putin...ma ruga din priviri sa mai astept ...dar am terminat amandoi in acelasi timp,si-a deschis gura si geamatul ei se lovi de al meu...eram in extaz.

M-a lasat sa cad peste corpul ei,in timp ce respiratiile noastre isi reveneau la normal,m-am asezat langa ea si cand mi-am revenit complet m-am ridicat sa ma imbrac,ea nu-mi spuse nimic,intelesese regulile.Eram pe punctul de a pleca cand mi-am amintit ca in ziua urmatoare plecam ,asa ca m-am intors si i-am spus.

-nu o sa fiu disponibil pana luni seara.

-am inteles...a raspuns serioasa.

-sigur sunt si alte obtiuni...poti sa te mangai,gandindu-te la mine ! i-am spus...pe altadata.

-pe altadata.

-Am iesi din camera ,nu intelegeam de ce m-am complicat sa-i spun ca nu sunt disponibil,asta incalca regulile.Doar nu era prima data cand imi inchideam telefonul,dar aceasta necunoscuta ma facea sa ma simt ciudat,si ma intrebam iar cum m-a gasit si cum o fi indraznit sa ma sune daca nu stia nimic despre mine.

Am ajuns acasa la parintii mei la jumatatea zilei,nu era nimeni,doar servitoarea,am urcat in camerasi mi-am desfacut bagajele.M-am intins in pat sa ma uit la televizor si am adormit,nu stiu pentru cat timp.Zgomotele produse de Emmett si Rosalie m-au trezit,am dat din cap ,nu conta ca avea 29 de ani si ca era casatorit ,mereu secomporta ca un copil.Asa ca am coborat sa ii salut,imediat au venit si parintii mei care m-au imbratisatbucurosi ca am venit.Mai tarziu a venit Alice cu niste prietene si apoi Jasper care m-a imbratisat puternic. Am mancat si am stat de vorba,micuta mea surioara era fericita ca in ziua urmatoare isi anunta oficial logodna cu Jesper.

M-am dus sa dorm dar nu aveam somn,am inceput sa citesc si sa ascult muzica.Nu am auzit cand s-a deschis usa ,am simtit ca era cineva in camera mea ,cand mi-a luat cartea din maina ,era Maggie,o priatena a lui Alice,despre care eu stiam ca simtea ceva pentru mine.Ma privea seducatoare,purta un sort si un maieu lipit pa corp,se misca putin si am vazut dorinta in ochii ei,voia sa ma seduca in noaptea asta si eu am zambit.

8 comentarii:

  1. foarte tare
    astept cap. urmator
    SPORRR

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooh da pentru a2-a oara cu Bella :X:X asta e asa de sweet :X:X
    deabea astept urm cap :x:X:X
    pwpiki :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb! Sper totusi sa nu se culce cu tipa asta. Deabea astept sa postezi urmatorul capitol. Spor la tradus in continuare:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. e super capitolul
    a doua oara cu bella :X
    nu vrea sa se culce cu Maggie aia X(
    astept continuarea
    spor la tradus ...pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. ce dragut:D:X..speor la tradus azi am aflat si eu de fanfic:D

    RăspundețiȘtergere
  6. cnd apare urmatorul cap?::X

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte si foarte tare.... imi place fic-ul...

    RăspundețiȘtergere