vineri, 5 februarie 2010

Esti liber in seara asta? CAP 3







CAP 3-PENTRU PRIMA DATA.


Era o zi de marti,ca oricare alta,in luna septembrie,cel putin asa am crezut in acel moment.Am iesit de la o sedinta care aproape ca nu se mai termina,aveam timp doar pentru a-mi lasa masina la apartament,sa-mi iau geanta si sa plec la aeroport.Traficul era imposibil,un accident de 3 masini bloca doua benzi din sosea,si eu ma uitam disperat la ceas.Cand in sfarsit am ajuns,I-am platit taximetristului ,spunandu-i sa pastreze restul.Am alergat pe culoarele aeroportului si cand am ajuns la receptie mi-a spus ca avionul era pe punctul de a decola si era prea tarziu pentru mine.Am oftat frustrat ,dar nu aveam ce face,trebuia sa-mi iau un bilet pentru o alta zi.Asta faceam cand blackberry -ul meu suna.

-buna tata ,am raspuns ,cunoscand numarul.

-buna fiule ,ce faci?

-bine,dar tu?

-la fel...uite ce e...te-am sunat ca sa iti cer o favoare.Esti tot in New Jersey,nu?

-am pierdut avionul si cred ca nu mai am nici un zbor pana miine,dar ce s-a intamplat?

-iti aduci aminte de Jane? una dintre fetele pe care le-am ajutat le fundatie,cea care avea cancer stomacal in faza terminala.

-da,este o fata cam de 20 de ani,nu? italianca.

-da, chiar ea.Stii?...niciodata nu a calatorit si cea mai mare dorinta a ei este sa se cazeze la un hotel de lux,intr-o camera cu jacuzzi,dar in orasul ei natal,si m-am gandit,ca am putea sa transformam asta intr-o realitate.Asta este favoarea pe care ti-o cer,Edward,sa-i faci rost de o camera la Rose Imperial,pentru cateva zile,pentru ea ,mama ei si infirmiera.

Sigur ca da tata ! da-mi adresa ei si chiar eu trec sa le iau.

-multumesc Edward acum o sa-ti trimit adresa printr-un mesaj.

-nu ai pentru ce sa-mi multumesti,stii ca imi face plecere sa ajut cat pot.Chiar acum sun pentru a rezerva un apartament.

-ok ,atunci cand vii?

-eu cred ca spre sfarsitul saptamanii,mi-am luat niste zile libere,dar daca tot am pierdut avionul,profit sa o vizitez pe Jane si sa-mi rezolv cateva lucruri.

-bine ,ai grija de tine si inca o data ...iti multumesc...

- nici sa nu te gandesti,salut-o pe mama si spunei ca o sa ne vedem vineri.

-pe vineri atunci.

Am iesit din aeroport si am luat un taxi,dandu-i adresa apartamentului meu.Am sunat la hotel si am rezervat un apartament prezidential pe numele lui Jane Volturi,si le-am spus ca eu o sa acopar toate cheltuielile.Am primit mesajul tatalui meu cu adresa si dupa ce mi-am luat masina am plecat dupa ea.

Mama sa mi-a deschis usa,m-a imbratisat cu putere,tatal meu tocmai ce o suna-se sa-i dea vestea...mi-a zis ca suntem niste ingeri si eu am zambit.Tatal meu chiar era,si eu daca mosteneam asta ,aveam aripile frante.Am intrat in casa si am salutat-o pe Jane,care statea pe canapea cu un zambet pe fata ei palida si cu capul acoperit de un batic pentru a acoperi urmarile chimioterapiei...am imbratisat-o si am ajutat-o sa se ridice.Am condus-o la masina si m-am intors dupa bagaje si dupa mama si infirmiera ei.

Mi-am pus centura si am condus foarte incet pentru gustul meu,normal pentru majoritatea oamenilor.In cateva minute am fost in fata hotelului Rose Imperial.Imediat am fost ajutati cu bagajele si eu m-am dus la receptie sa iau cheia de la camera.Le-am condus inauntru si ele mi-au multumit inca o data,promitandu-i lui Jane ca o voi vizita cat timp va sta in acest hotel.

Am iesit din lift si mi-am scos telefonul pentru a o suna pe Jennifer.

-poti sa iei cina cu mine?

-da ! sunt doar le 2 strazi de hotel,mi-a spus si am intrat in restaurant sa o astept chiar la masa unde cinam de obicei.Mi s-a parut putin ciudata cand a intrat si m-a salutat,zambea dar ochii ei aveau o lumina stinsa.

-iar te-ai certat cu Chace?am intrebat-o in timp ce ii tineam scaunul sa se aseze.

-nu...bine...da...sa zicem ca afacerea merge prost,ca sunt pierderi in loc de castiguri...ofta frustrata .Pe zi ce trece este tot mai rece cu mine,sunt luni de zile de cand nu ma mai atinge,mereu este obosit,ii e somn,ii e rau,si vine numai dimineata acasa...sunt aproape sigura ca iese cu altcineva.

-si ce mai astepti pentru a-l da afara Jennifer?

Tipul este un abuziv,locuieste in casa ta.Tu esti cea care a investit in cafenea si el nesimtitul indrazneste sa te insele.Nu sunt pierderi in afaceri ...sunt descoperiri de conturi...este o diferenta ,sigur cheltuie banii cu alta.

-nu este ceva sigur Edward ,sunt doar presupunerile mele,si-a trecut cu mainile prin par...am angajat un detectiv particular,Edward.

-ce-ai facut? am intrebat surprins.

-ce ai auzit ,am angajat un detectiv sa-l urmareasca si saptamana asta o sa-mi trimita rezultatele.

-vad ca inca investesti bani in el,i-am reprosat,dand din cap in sens negativ.

-Edward ,te rog,hai sa vorbim de altceva,da? vreau sa ma simt bine nu sa ma deprim mai mult decat sunt.

Am comandat cina si am inceput sa-i povestesc despre sedinta de azi dmineata.Jennifer devenise o experta in afaceri,numai din explicatiile mele ,pe care le asculta fara sa clipeasca si inca imi punea si intrebari,inclusiv venea cu mine la cinele importante.Doua ore au trecut zburand si apoi am condus-o pana in parcare,imbratisand-o.M-am urcat si eu in masina si chiar cand am inchis telefonul de serviciu ,celalalt a sunat.L-am scos din buzunar si am vazut ca numarul nu era inregistrat...sigur era vorba despre o fata noua.Adevarul este ca nu prea aveam chef sa raspund,dar avand in vedere ca avusesem o zi aglomerata,era o buna forma de a ma elibera de stres,asa ca am raspuns.

-alo...am spus, si...mi-a raspuns o liniste profunda,dar am putut auzi foarte bine respiratia accelerata...am zambit.

-alo ! am incercat inca o data, accentuandu-mi senzualitatea.

-ESTI LIBER IN SEARA ASTA? a raspuns cu o voce joasa,emotiva,puteam sa jur ca isi musca interiorul buzei in acel moment.

-da ! unde ne vedem? am raspuns,in timp ce imi inabuseam un raset din cauza atitudinii sale iesite din comun.

-nu stiu! spune tu!... nu era raspunsul pe care il asteptam.Mereu mi se indica un loc de intalnire.

-iti este aproape hotelul Rose Imperial?si asa eram aici ,si aveam rezervata o camera numai a mea pe care niciodata nu o foloseam in acest scop.

-cam in 20 de minute ,mi-a spus.

-ne vedem la separeu intr-o jumatate de ora.Ti-i se pare ok?i-am propus in timp ce mergeam spre acel loc.

-da ,sigur.

-cum te recunosc?am intrebat.

-am cam 1.60,par lung,castaniu,ochii ciocolatii,pielea alba si port o rochie neagra asimetrica pana sub genunchi cu maneci scurte.Si eu cum te recunosc pe tine?mi-am dat seama ca era noua in treaba asta,imi dadu-se prea multe detalii si nu eram obisnuit cu asta.
-simplu...o sa stii.Intr-o jumatate de ora ne vedem ,i-am raspuns si am inchis.

Mi-am pus alarma la masina si am intrat,ma gandeam la cat de diferita fusese convorbirea.Atitudinea fetei intrebarile si raspunsurile ,nu era ...tipica femeie seducatoare...poate era un joc.Am mers la receptie si am cerut cheia,m-am asezat pe un fotoliu de langa separeu si am luat o reviste.Era ceva ciudat aici .O sa o privesc si ea o sa hotarasca daca vrea sa continue sau nu.

In aproximativ 25 de minute ,a intrat pe usa,descrierea era perfecta,dar nu-mi spusese cat de frumoasa era.Era foarte discret machiata,nimic vulgar.peste rochie purta un bolero negru ,simplu,si parea foarte emotionata.M-a privit cateva minute ,fracandu-si mainile in timp ce se plimba pa linga separeu.Nu s-a mai uitat la mine ,privea in jos,nu stia ce sa faca.Mi-as fi dorit sa stiu ce gandea,atunci m-am hotarat sa ma apropii.

-ESTI LIBERA IN SEARA ASTA? i-am soptit la ureche si am simtit cum s-a tensionat.

A raspuns dand din cap in sens afirmativ ,m-a surprins sa vad ca in ciuda machiajului a rosit...nu era ca toate celelalte...Oare cum m-a gasit?,nu era din categoaria noastre sociala,asta se observa.Era o fata simpla,comuna dar foarte frumoasa.I-am intins mana calduros si ea a acceptat...tremura...Am condus-o pe culoar si odata ce am intrat i-am simtit privirea in pamant.Era mai mult decat tensionat,cu siguranta era prima data cand facea asta.Am ajuns la usa si am intrat in spatele ei aprinzand becul.

-cum m-ai gasit? am intrebat,dar oricum totul era cuidat.

-o prietena mi-a dat numarul tau.mi-a raspuns nu foarte sigura,nu stiam daca sa o cred sau nu.

-ti-a explicat regulile?am intrebat desi,stiam raspunsul.

-nu,doar mi-a spus esentialul,a raspuns intorcandu-se.

-bine.Regula nr 1:fara nume,nu mi-l vei spune pe al tau si eu nu ti-l spun pe al meu.Regula nr 2:fara intrebari personale,nimic ce iti poate da vreun indiciu despre cine suntem in realitate,ai inteles?I-am explicat minutios,dar dupa cat de agitata era am decis sa pastreza a-3-a regula pentru...dupa.

-da...nu nume,nu intrebari personale.

M-am apropiat de ea si i-am dat jos boleroul.Am inceput pria a-i atinge incet bratul cu dosul palmei mele,dandu-i incredere.Inchise ochii si atunci i-am mangaiat celalalt brat cu degetele,vedeam cum pieptul ei se ridica si coboara din cauza respiratiei accelerate.Am luat-o de mijloc si am inceput sa o sarut usor pe gat,ea si-a trecut mainile peste spatele meu pana sus pe gat.Un oftat profund i-a scapat.Mi-am eliberat mainile si mi-am desfacut haina,ii mangaiam pielea fina,aroma sa fiind delicioasa,am urcat spre tampla sarutand-o delicat,dar ea mi-a raspuns foarte disperata,unindu-si limba cu a mea pentru a ma gusta ...savoarea ei era unica.
Am simtit cum imi desfacea nasturii de la camasa ,in timp ce eu ii deschideam fermuarul de la rochie.Si-a tras mainile pentru a ma ajuta iar cu buzele unite mi-a dat si camasa jos,lasand-o sa cada pe podea.Am intrerupt sarutul si i-am atins umarul cu buzele,o sarutam usor si ii desfaceam sutienul.Cand am eliberat-o de el ,am sarutat suav unul dintre sani intarindu-i-se sfarcurile cand o mangaiam.Ea avea degetele infipte in parul meu si isi incleste pumnii cu fiecate atingere.Am urcat din nou spre gat pana cand i-am gasit buzele si am sarutat-o mult mai pasional,facand-o instantaneu sa mearga spre pat.Odata ajunsi acolo am ridicat-o in brate si ne-am asezat in pat,dispus sa o fac sa se bucure de aceasta partida,cum poate nu a mai facut-o niciodata inainte.
O sarutam din nou pe gat sugandu-i pielea cu buzele,am coborat printre sanii ei si am ajuns la buric,cu mainile i-am dat bichinii jos pentru a lasa-o complet dezbracata.
Gemetele ei erau mai intense,si ii scapase un tipat intrerupt cand mi-a simtit limba in intimitatea ei.Am facut-o savurand si concentrandu-ma sa o fac sa vibreze,limba mi-a intrat intre pliurile ei am ajuns peste toate cutele rand pe rand.Cand am simtit ca era pe punctul de a termina,am inlocuit limba cu doua degete si am privit-o in timp ce avea orgasm.Isi tinea ochii inchisi si maxilarul inclestat,iar tipatul ei a fost aproape asurzitor.
M-am ridicat sa-mi dau jos hainele pe care le mai aveam pe mine,eram foarte excitat si simteam urgent nevoia de a fi inauntrul ei.Mi-am pus prezervativul si am mers in jurul patului,m-am intins alaturi de ea si mi-am strecurat degetele intre picioarele ei,pana am ajuns la pelvis cautand usor pana cand am gasit punctul exact pentru a o excita din nou.Si-a desfacut picioarele,parca spunandu-mi mental"bine ai venit in gloria corpului meu".Am intrat in ea si geamatul pe care il asteptam l-am simtit imediat.Am inceput sa-i sug sanii alternativ in timp ce imi strangea cu forta muschii spatelui.Ma miscam constant,dar lent asteptand momentul.Gemetele ei puternice imi spuneau cat de bine se simtea si asta era un motiv in plus pentru ca eu sa ma bucur la fel de mult ca si ea.Am simtit cum se tensionau muschii intimitatii ei,strangandu-mi mai tare penisul pentru a-mi oferi un act sexual eschisit.Atunci mi-am pus mainile pe pat ,ca sa am mai mult impuls,si pentru a ma putea misca mai repede...am simtit mainile ai alunecandu-mi pe spate
Expresia de placere de pe fata ei ,nu avea comparatie,picaturile de transpiratie de pe frunte straluceau si isi musca buzele uitandu-se la mine.Cerea mai mult cu o voce intrerupta si eu am continuat cu niste miscari pe care nu mai putea sa le controlez devenind delirante.Nerabdator am reusit sa ajung la minunata placere inaintea ei,atunci cand ea m-a prins puternic de spate in timp ce corpul ei se convulsiona.M-a lasat sa cad peste ea,frant si satisfacut ,iar apoi m-am intins alaturi de ea.

-deja pleci?...m-a intrebat ,cand m-a vazut ridicandu-ma din pat.

-da...dar tu poti sa ramai,camera este platita...am raspuns inainte de a intra la baie.

-asteapte...tu...a exclamat si am stiut ca era momentul sa-i spun a-3-a regula.

-regula nr 3:fara urmari afective.

Am deschis robinetul si in timp ce apa curgea,mi-am scos prezervativul si l-am aruncat la cosul de gunoi.Am intrat sub dus,aceasta experienta era diferita,nu eram deloc concentrat,aveam multe intrebari in minte pentru prima data.Totul era diferit ,felul de a se oferi,cuvintele,...mi-a dat impresia ca nu mai fusese cu multi barbati in intimitate,dar ceea ce ma nelinistea cel mai mult era faptul ca nu stiam de unde aflase de acest club.
Am iesit de sub dus,m-am sters si am intrat in camera cu prosopul in jurul taliei.Am vazut-o intinsa cu fata in jos ,imbratisa perna.Mi-am luat hainele si m-am imbracat,m-am apropiat de pat si am privit-o cateva secunde,dormea profund,fata ei stralucea linistita,luminata,senina,dar dintr-o data somnul ei a devenit agitat.

-da...stiu ca niciodata nu ai timp...exclama ea, adormita.

M-am intrebat:oare pe cine visa? si am iesit din camera.
In ziua urmatoare am fost la birou,si dupa amiaza sa o vizitez pe Jane,care era foarte linistita privind la televizor...imensa plasma din camera ei.Cand am iesit de acolo Jennifer m-a sunat pe blackberry-ul meu,plangea fara intrerupere ,asa ca imediat am urcat in masina si m-am dus catre apartamentul ei.Cand am intrat,am inchis celalalt mobil,prietena mea era pe primul loc,inaintea oricarei nopti de pasiune,mi-a deschis usa si s-a aruncat in bratele mele.

-ce s-a intamplat? am intrebat preocupat ,inchizand usa in spatele meu.

-Chace a plecat,doar mi-a lasat un bilet...deabea a reusit sa-mi raspunda printre suspine.

-calmeaza-te ! nenorocitul ala nu merita sa plangi pentru el...ti-a facut o favoare ca a plecat.

-dar asta nu e tot...,tocmai mi-a dar raportul investigatiilor si ...da...ma insala.

-nanorocitul...dar iti jur ca asta nu o sa ramana asa,il voi cauta si il voi face sa-i para rau.

Am dus-o pe fotoliu si ne-am asezat,am tinut-o in brate in timp ce plangea.Pe masa din mijloc am vazut ca avea un plic deschis si niste fotografii imprastiate,am luat una si am ramas cu gura cascata,nu puteam sa cred cu cine l-au prins sarutandu-se ,iesind din hotel ...asta nu putea fi adevarat.

13 comentarii:

  1. prea tare
    ;))
    bella se saruta cu chace?
    x(
    off

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...tipa asta sigur a fost bella;)):X
    si cred k cel ca Chace o insela pe Jennifer cu bella ...sau ma insel ? :D
    astept continuarea:X
    spor la tradus >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. SUPER!SUNT CURIOASA CU CINE SE SARUTA CHACE.SIMENA,TRADUC SI EU UN FAN FIC ,DACA TE INTERESEAZA INTRA AICI:http://twilightblog-mikydutzza.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. ok suuper :X:X:X acum sunt sigura ca tipa de la hotel era Bella si mai am o mica mare banuiala ca tipa cu care iese Chace e tot Bella :)))
    imi place:X:X:X
    deabea astept cap urm fie el si duminica :X:X
    pwpiki :*:*:***:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place este interesant
    dar cine este autoarea acestul fanfinc?

    RăspundețiȘtergere
  6. Anne Hilldweller ,ficul este in spaniola.

    RăspundețiȘtergere
  7. Reiese din ceia ce a zis Bella in timp ce dormea. Ea trebuie sa fie fata cu care o insela Chace pe Jennifer. Acum sunt extrem de curioasa. Deabea astept sa citesc urmatorul capitol. Spor la scris in continuare:X:X

    RăspundețiȘtergere
  8. imi cer scuze la inceput pentru k poate nu o sa-ti placa ce iti spun... dar nu crezi k era mai bine sa treaduci prima data "Estas libre esta noche" care este din perspectiva bellei si dupa continuarea "Libre hasta que tu apareciste en mi vida" adica acesta care este din perspectiva lui edward (s-ar fi inteles mai bine povestea si erau mult mai multe detali pe parcursul relatiei celor doi)...oricum felicitari pentru traducere faci o treaba minunata si povestea este superba...spor la scris in continuare si sa nu o abandonezi...pupiki si ink o data scuze

    RăspundețiȘtergere
  9. E aceeasi poveste.Am ales-o pe cea din perspectiva lui Edward.

    RăspundețiȘtergere
  10. vreau si eu linkurile:D
    pentru ca si eu traduc in spaniola si as vrea sa citesc inainte dak nu te superi :X dar o sa citesc si traducerea facuta de tine:dd
    linku unde traduc eu: http://love4twilight-stefidanutza.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu traduc ficul din perspectiva lui Edward acesta:
    http://www.fanfiction.net/s/5217083/1/Libre_hasta_que_tu_apareciste_en_mi_vida

    ,dar am ales titlul ficului din perspectiva Bellei.
    E exact acelasi ,nu este prima parte si a doua,dar probabil autoarea a scris prima date din perspectiva Bellei,si de aceea unele persoane au impresia ca am inceput sa traduc a doua parte,si cred ca au pierdut ceva .Nu pierdeti nimic,va asigur.
    Va pup pe toate.Pa.

    RăspundețiȘtergere
  12. SUPER!SUNT CURIOASA CU CINE SE SARUTA CHACE.

    RăspundețiȘtergere