duminică, 14 februarie 2010

Alb orbitor - cap 6

Cap 6 -Prima zi de scoala.


Bella.


Saptamana tercuse repede.Am vorbit de cateva ori cu Alice la telefon,imi spusese ca ii place Jasper si ca iesisera de cateva ori in oras,impreuna cu Rosalie si Emmett.Cunosteam deja doua cupluri si pe Edward care cu siguranta avea si el pe cineva.Edward nu ma mai deranjat cu laserul toata saptamana si ii multumeam.Era luni, prima zi de scoala si prima de primavara.Era soare dar frig.Alice mi-a promis ca ma asteapta in parcare sa ma conduca spre secretariat,tata imi dusese dosarul,cateva referate si calificativele Eram la o clasa avansata in Jacksonville,ar trebui sa-mi fie usor.M-am imbracat intr-o camasa albastra, preferata mea ca sa-mi poarte noroc,blugi,mi-am prins parul si am iesit din casa.Am urcat in masina mea,primita de la tata…o iubeam…stralucea…am dat drumul la muzica,ascultam King of Leon, si am plecat spre scoala,nu prea fericita,imi era totusi greu,imi era frica de un nou inceput.
Am ajuns in curtea scolii si am vazut masina lui Alice .Din nou era parcata in mijlocul parcarii,am ras usor …nu ne asemanam deloc.
-Buna Bella,bine ai venit.S-a repezit si m-a sarutat pe obraz.
-Bine te-am gasit Alice.
-Hai la secretariat sa luam orarul,m-a luat de mana si m-a tras spre scoala.Am intrat in scoala,era cald si luminos,ghivece de flori pe pervazele ferestrelor,probabil sa creeze o oaza de verdeata si in timpul iernii.In secretariat erau doua doamne foarte dragute,care mi-au explicat tot ce tine de cursuri si profesori.Prima ora ai biologie cu D-l Banner chiar aici de fata Isabella ,mi-a spus una dintre ele cand d-l Banner a in trat pe usa.
-Tu esti fata cea noua?Isabella Swan?
-Da d-le ,chiar eu.
-Ai calificative foarte bune,mi-am aruncat o privire peste ele,si ai fost si la o clasa avansatain Jacksonville,nu-I asa?
-Da d-le asa este i-am raspuns .
-Ok ,atunci ne vedem la clasa.
Am dat din cap in mod afirmativ si am iesit,era tare dragut.La usa ma astepta Alice.
-Am prima ora biologie cu d-l Banner i-am spus eu oftand.
-Ok ,eu am engleza,poate ne vedem la pranz,Bella,e mai cald si as vrea sa-ti arat curtea scolii.
-Ok Alice.
Am intrat la primul curs si am salutat colegii rusinoasa,m-am asezat intr-o banca libera ,la toate era cel putin o persoana,mi-am scos o agenda,sub privirile atente ale celorlalti.Nu au trecut doua minute si Edward si-a facut aparitia…s-a asezat langa mine,probabil este masa lui…la dracu cum am nimerit?
-Buna, cum ti se pare scoala? Intreaba el zambind,uitandu-se atent la mine,privirea lui m-a facut sa intorc capul,nu ma simteam in largul meu cu parul prins ,voiam sa-mi acopar fata intr-un fel.Am simtit cum sangele imi inunda obrajii,toti colegii se uitau la noi,cred ca se intrebau de unde ne cunoastem.
-Buna Edward,imi place!,i-am raspuns soptit,nu voiam sa ma bag prea mult in seama cu el,ii simteam din nou privirea pe chipul meu.
-Buna ziua copii a salutat d-l Banner,aveti o noua colega de astazi,Isabella Swan,a spus punandu-si un teanc de dosare pe catedra.Isabella are calificative foarte bune si va rog sa nu copiati de la ea,spuse el razand,cu siguranta glumea.Cred ca am rosit mai rau,Edwar s-a uitat la mine mai atent si eu ii evitam privirea,mi-era frica de o dezamagire.Nu ne-a predat nimic toata ora si nici la celalalte cursuri nu au fost prea diferite.
In cantina m-am intalnit cu Alice si am iesit afara,curtea scolii era ingradita de o padure de conifere ,mirosea placut as fi vrut sa ma avant inauntrul ei,simteam nevoia sa evadez intr-un loc atat de frumos.Chiar imi placea,cu prima ocazie o sa merg la plimbare ,mi-am zis.Jasper o tinea de talie ,era asa dragut si se parea ca tine mult la ea,se potriveau.La terminarea cursurilor m-am grabit sa ajung la masina,nu voiam sa dau ochii cu Edward,ma retinea ceva,probabil simteam ceva aparte,nou.Tot drumul pana acasa m-am gandit la el,intradevar il placeam,aveam impresia ca voia sa vorbeasca mai mult cu mine dar eu nu i-am dat deloc ocazia,i-am raspuns scurt si la obiect,dar acum imi parea rau totusi,parea o persoana cu bun simt.
Am ajuns acasa ,eram singura,tata isi luase munca in serios de la inceput,intotdeauna fusese un om responsabil si statea chiar si peste program,dar in Forks nu cred ca avea prea mult de munca.Mi-am pus sa mananc,nu aveam pofta,gandul imi zbura la Edward.










Edward.


Saptamana de vacanta a trecut repede si a venit ziua de luni,prima zi din semestrul doi.Mi-am luat masina mea,si Emmett jepp-ul,voia sa o duca pe Rosalie acasa dupa scoala.Drumul pana la scoala a fost destul de scurt,prima zi de primavara ,soarele stralucea mai puternic,cu toate ca in Forks frigul tot se simtea.Am vazut si Porsche-ul lui Alice parcat langa un Audi negru,pe care nu-l mai vazusem pana acum in parcarea scolii.Oare o fi masina ei?Am intrat in scoala si mi-am luat orarul,se anuntasera niste schimbari de ore,chiar din semestrul trecut.Prima ora biologie cu domnul Banner.Am mers alene spre clesa de curs si am vazut-o pe Bella,chiar la masa mea .Zambind m-am asezat langa ea.
-Buna ! cum ti se pare scoala ,Bella?am intrebat-o.Am observat ca toti colegii,intorsesera capul spre noi,probabil erau curiosi de unde o cunosteam.
-Buna Edward!imi place,mi-a raspuns ea scurt si la obiect.Avea parul prins dezvelindu-i-se fata,puteam sa-i vad trasaturile parfecte,si pielea fina si alba,usor rosie in obraji.
-Buna ziua copii,ne-a salutat domnul Banner,avezi o colega noua,sper ca ati observat,se numeste Isabella Swan si are calificative foarte bune,asa ca ,va rog sa nu copiati de la ea...spuse el razand...era o persoana glumeata si foarte cumsecade.Bella rosise vizibil.
Ne-a lasat linistiti toata ora,fiind prima zi,ne-a zis doar sa citim lectia pe care o sa ne-o predea ora urmatoare.Bella nu a mai spus nimic toata ora,probabil nu avea chef de vorba,si eu chiar daca tanjam dupa doar cateva cuvinte ale ei,i-am respectat decizia,nu am vrut s-a deranjez.Speram sa o vad chiar si dupa ore,as vrea sa o invit la un suc sau pur si simplu sa stam de vorba.Imi evita privirea, de ce oare?Restul orelor s-au teminat foarte greu,nu ne predase nici un profesor nimic,parca imi faceau in ciuda ,ca eu sa nu ma pot concentra si sa ma gandesc la Bella.De cand am vazut-o la restaurant ,imi ramansese intiparita in minte.Cand am iesit de la ultima ora,am fugit spre parcare ,voiam sa vorbesc cu ea.Plecase.
M-am dus spre masina mea si am intrat,mi-am dat drumul la muzica si am stat asa cateva minute.Emmett era cu Rosalie si Jasper cu Alice.Ii invidiam pentru relatia lor.Am expirat adanc si am plecat in graba spre casa Bellei,voiam sa stiu dracului ce mai avea cu mine de ma evita,doar mi-a zis ca m-a iertat,voiam neaparat sa vorbesc cu ea.
Am ajuns in fata casei ei si am batut la usa.Imi batea inima cu putere,era din cauza ei sau din cauza casei...Usa s-a deschis.

4 comentarii:

  1. Usa s-a deschis
    ce suspans :))))
    trec la cap urmator
    felicitari ca poti tine 2 fan`ficuri deodata
    amadoua sunt super

    RăspundețiȘtergere
  2. super dragut :X
    felicitari>:D<
    ma apuc de continuare:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Macar s-a incumetat sa mearga la ea acasa. Foarte frumos! Imi place mult de tot. Bravo!:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Suspansul... ah, nu e corect... :)

    RăspundețiȘtergere