miercuri, 17 februarie 2010

Esti liber in seara asta?-cap 8













Cap 8 -Si acum,ce se intampla?





Jacob s-a intors si s-a asezat in fata mea,mi-a dat toate actele pe care trebuia sa le semnez,si a primit alt mesaj pe telefon,cand am vazut expresia de fericire pe fata lui,am decis sa-i ruinez planurile,chiar daca era vorba despre Isabella sau "printesa".
-ce zici daca iesim sa cinam in seara asta?pentru afacerea noastra incheiata.
-sigur,mi-i se pare perfect...a acceptat imediat.
-mergem la inaugurarea unui restaurant italian,in centru,ce zici? ,ne vedem la 8?
-genial.
-ma incanta ideea,sunt de acord,atunci ne vedem deseara...mi-a intins mana.
-este o placere sa fac afaceri cu tine Edward.
-te cred...i-am raspuns strangandu-i mana cu o privire sarcastica.

Cand am iesit , am sunat-o pe Jennifer,gasisem solutia sa o lovesc sub centura pe Isabella,voiam sa ii arat ce am simtit eu,cand am vazut-o cu iubitul ei si prietena mea cea mai buna ,ma ajuta in treaba asta.

-buna,iubi,ce faci?...a raspuns entuziasmata ca intotdeauna.
-bine fetito,dar tu?
-la fel,carui fapt datorez onoarea apelului dumneavostra?
-vreu sa te invit la o cina de afaceri,astazi.
-genial,vreunul dintre invitati este singur si disponibil?
-ma tem ca nu,dar,poti sa te faci frumoasa?niciodata nu stii de cine te ciocnesti la un restaurant.
-din curiozitate ,ai un motiv ascuns pentru care vrei sa ma fac frumoasa...cu dedicatie?
-nu,cu siguranta, nu,doar iesim cu un broker la bursa si cu iubita acestuia.
-ok, la ce ora vii dupa mine?
-la 7:30 ,punct?stii ca nu-mi place sa astept.
-da,domnule general,la ora asta o sa fiu gata...si superba...sigur ca asta nu o sa ma coste nici o munca in plus.
-bine,fetito ,ne vedem mai tarziu,iti trimit un mesaj cand o sa fiu in fata apartamentului tau.
-ok ,pupici.

In interiorul meu eram cu adevarat entuziasmat ca aveam posibilitatea de a o vedea pe Isabella in seara asta,mai presus de toate voiam sa-i vad expresia fetei cand o sa vada ca-l cunosc pe Jacob si cand o sa ma vada cu Jennifer,voiam sa vad daca o interesa ,chiar si putin,pentru a lua o decizie ...ce o sa fac mai departe.

Am trecut sa o iau pe Jennifer si arata cu adevarat bine,trebuia sa recunosc ca prietena mea era intradevar foarte frumoasa si cand se aranja minutios...lucea...Pe drum spre restaurant mi-a povestit ce a facut toata ziua,venise un profesor nou ,la scoala si se pare ca s-a produs un clik intre ei.Am ajuns la restaurant si se pare ca Jacob nu era,asa ca am cerut o masa aproape de usa ,pentru a ma gasi cu usurinta,inima mea incepu sa bata cu mai multa putere,in speranta de a o revedea,dar entuziasmul meu a durat putin,l-am vazut pe Jacob intrand singur.

-buna seara,iarta-mi intarzierea,am fost retinut la birou.
-nu-ti face griji,10 minute nu inseamna nimic,ti-o prezint pe Jennifer Carrillo,cea mai buna prietena a mea,el este Jacob Blake ,agentul meu le bursa.
-sunt incantat sa te cunosc Jennifer,a spus luandu-i mana si sarutandu-i-o.
-la fel Jacob.
-iubita mea isi cere scuze ca nu a putut sa ne tina companie,dar maine are un eveniment important la serviciu si a ramas sa puna la punct toate detaliile.

I-am zambit prefacut in timp ce se aseza,chelnerul se apropie si am comandat cina.Jacob vorbea despre viata lui era un egocentric dintre cei mai rai(care priveste totul prin prisma intereselor si a sentimentelor personale, care se considera centrul universului) si il incanta sa "joace" la cacealma...la cat de bun se considera a fi in munca lui...,dupa cate zicea el ,ii ocupa cea mai mare parte a timpului.Acum intelegeam de ce Isabella a trebuit sa ajunga pana la mine,sigur era abandonata pe plan sexual,mai ales ca ,mai era si "printesa" la mijloc.Dupa doua ore si jumatate,am iesit,am trecut sa o las pe Jennifer la apartamentul ei,si apoi am plecat spre al meu.

Ziua de vineri a venit repede,este incredibil cat de repede trece timpul cand esti ocupat cu serviciul,era singurul lucru care imi ramansese,si voiam sa evit sa ma gandesc la Isabella,nu intelegeam ce-mi facuse femeia asta,de ma simteam asa,eram ca un psihopat care voia sa stie totul despre ea si sa intre in viata ei sub alte forme ,decat cele cu apelurile si adevarul e ca ,continuam sa astept fara a le mai primi.Asta faceam cand,mobilul a sunat si l-am luat cu speranta ca este ea ,dar nu.Am raspuns totusi,voiam sa ma distrez si sa ma relaxez,asa ca a ramas sa ma vad cu aceasta necunoscuta mai tarziu.

Am ajuns la un mic si discret hotel,in centrul orasului,fata ma astepta la separeu,era o adevarata statuie:inalta,blonda,cu un fund proeminent si niste picioare de vis.

I-am zambit si ea ,zambind s-a ridicat de pe scaun,am mers spre lift fara sa spunem nimic,urmand cu strictete regulile clubului,am intrat in camera si ne-am sarutat firbinte in timp ce ii mangaiam sanii imensi peste rochie,si ea imi freca penisul prin pantalon.

Am intrerupt sarutul pentru a respira,ea m-a privit cu o figura perversa si m-a aruncat pe pat,s-a asezat peste mine cu picioarele in lateral,si si-a scos rochia si mie pantalonii si boxerii,mi-a ridicat ploverul in timp ce ma lingea pe abdomen,si eu m-am ridicat putin pentru a mi-l putea da jos.A inceput sa ma sarute din nou furioasa ,si a coborat pe gatul meu sugandu-ma si muscandu-ma,eu ii conturam corpul,mangaindu-i pielea fina si atunci am cazut pe ganduri,asta nu mi-i se mai intamplase niciodata,corpul meu nu reactiona la atingerile ei,nu ma simteam deloc excitat,chiar daca o aveam dezbracata peste mine,un fel de vina ma rodea pe dinauntru,un sentiment de tradare din nou,asa ca am obligat-o sa coboare si m-am ridicat.

-ce s-a intamplat?a intrebat intinzandu-se langa mine cu o mana sub cap.
-nu stiu...am ramas pe ganduri...nu pot...sunt confuz.
-nu poti?ai probleme?mi-i s-a spus ca esti dintre cei mai buni.
-niciodata nu mi s-a intamplat asta,poate sunt stresat.
-eu o sa te ajut,cred ca ar fi trebuit sa incep altfel...a exclamat si s-a apropiat luandu-mi panisul in mana...dar am oprit-o.
-nu face asta.
-esti sigur?pot sa te fac sa termin doar cu gura mea.
-sunt convins,dar...nu vreau,am zis si m-am ridicat din pat.
-deci...ai sa ma lasi poftind?
-poti sa chemi pe altcineva,cu siguranta ai destule numere.
-auzi raspuns,sigur ca o sa chem pe altcineva,care este intradevar barbat ,nu ca tine.

Nu m-a afectat catusi de putin comentariul ei,si am terminat prin a ma imbraca in liniste.Am iesit fara sa ma uit inapoi,am mers pe holul spre lift,eram mai desconcentrat ca niciodata,chiar daca eram obosit sau stresat penisul meu niciodata nu se bloca,ce dracu mi se intampla?de ce simteam ca eram pe punctul de a fi infidel?Imaginea Isabellei imi veni in minte,ce fel de vraja imi facuse?,nu,nu putea fi ea cauza,in bar o facusem cu doctora,si fusese perfect,oare era din cauza alcooluluii si ca aflasem ca era cu altul?in definitiv ,simteam ca innebunesc si se pare ca ea era responsabila de acest lucru.

Sambata am fost cu Jennifer la film si dupa aceea la cina,stand in restaurant,a sunat-o pe noul ei coleg de munca,pentru a-l invita la o noua expozitie care avea loc ziua urmatoare,ma incanta sa o vad din nou entuziasmata pentru cineva si ca uitase repede de Chace,ma intrebam daca era o idee buna sa ii spun ca tipul murise si am decis ca era mai bine sa tac,nu voiam sa-i ruinez ziua,ar fi fost un impact pentru ea si eu mai mult decat oricine ,nu voiam sa sufere din nou.

Duminica nu am facut practic nimic,doar am citit,am ascultat mizica si am privit la televizor,a fost un anunt despre linia de haine a lui Alice si imediat mi-a venit in minte Isabella,da ,inca odata vraja isi facea efectul,asa ca m-am ridicat,am luat cheile de la masina si am plecat spre apartamentul ei,voiam sa o vad chiar si de departe,nu indrazneam sa o sun,poate nu raspundea si nu puteam sa suport,cel putin eram constient ca asta ma durea.

Am ajuns si am parcat din nou,la intrare,nu stiam daca apartamentul ei dadea in strada,se vedea doar cateva lumini aprinse,am ramas acolo sa ma decid ce sa fac,nu puteam sa ma duc sa o caut,ce sa-i fi spus?ca am gresit adresa si nu-mi imaginam ca ea sta acolo?,ca mi-i s-a stricat masina si cautam ajutor?poate asta ajuta daca locuia la parter ,dar nu la etajul cinci.Erau patetice obtiunile mele,si mai mult actionam ca un psihopet,ca un obsedat,ca un compulsiv,de cand dracu eram eu asa?

Am fost scos din gandurile mele,cand o masina a parcat chiar langa cladire si imediat l-am recunoscut,sigur,ce ar putea ea sa faca duminica ,decat sa mearga la plimbare cu iubitul ei?Am vazut-o coborand si trimitandu-i un sarut cu mana,dupa care el a parcat,am asteptet ca sa intre in bloc,era atat de frumoasa cu jeansii si cu pluoverul care se cambra pe talie.Am dat din cap si am plecat spre apartamentul meu.

Urmatoarele zile,au continuat cu rutina din totdeauna,incluzand drumurile spre blocul ei,eram convins ca femeia asta imi facuse ceva,nu era posibil sa ma comport intr-un fel atat de irational,oare ce castigam ,daca o vedeam pentru cateva secunde?de ce,fiind atat de aproape de ea nu indrazneam sa ma apropii ?de ce ma temeam de o respingere din partea ei?Isabella semana a fi o marca de droguri,o gustasem ,imi placuse si voiam mai mult,dar totodata incercam sa o evit, cateva zile aveam forta necesara ,ca sa nu ma gandesc la ea ,iar in altele simteam o nevoie navalnica de a fi langa ea ,eram dependent de ea si nu ma puteam abtine.

In acea vinere nu am mai putut,eram in fata cladirii si am profitat de faptul ca aveam un nou telefon pe care il foloseam la birou,am format numarul de pe acesta ,pentru a nu sti cine o suna.Dupa ce a sunat de 3 ori,am auzit o frumoasa voce:"alo,buna seara ",am ramas mut ca un adolescent,fara a putea pune o intrebare stupida..."alo,este cineva?"a intrebat putin nauca si eu continuam sa o ascult,un suspin,m-a dat de gol si am inchis imediat,telefonul.Atunci am avut o mica speranta ca isi va da seama ca sunt eu si ma va cauta.Aproape 20 de minute mai tarziu mi-a sunat telefonul si un zambet mi-a aparut pe fata cand am vazut despre cine era vorba,fara sa planific nimic ,a dat rezultate.

-alo,am raspuns senzual.
-esti liber in seara asta?,a raspuns cu vocea inceata.
-tu esti?am intrebat fara sa gandesc.
-ce,imi reclami ceva?
-sub nici o forma,sti ca asa nu functioneaza,am mintit eu ,mentinand rolul meu de necunoscut.
-atunci,putem sa ne vedem?m-am bucurat cand am auzit intrebarea asta,ea era la fel de nerabdatoare ca si mine,dar am pastrat tacerea pentru un moment pentru a nu-si da seama.
-da,intr-o ora in locul obisnuit.

Si asa am continuat eu sa am un zambet idiot care mi-i se intindea pe toata fata,emotionat pentru ca o vedeam dupa aproape patru saptamani.Am respirat adanc si am condus cu viteza .Era imbracata degajat,in jeansi si o jacheta,inima a inceput sa-mi bata cand am vazut-o si am inceput sa ma excit in ciuda faptului ca nici macar nu o atinsesem sau macar sa fie aproape de mine.

Ne-am salutat si apoi am intrat in lift,cineva imi ascultase rugile caci la nivelul 2 au urcat mai multe persoane si au inpins-o in mine,am inspirat aroma parului ei si am expirat in ureche ei fara a ma putea abtine,imi era atat de dor de parfumul ei,in realitate,de ea toata.

Am iesit si am mers spre camera,i-am oferit bratul meu si l-am mangaiat suav,provocandu-mi o senzatie de caldura care mi-a trecut prin tot corpul.Cand am scos cartela sa deschid usa,mi-am auzit telefonul vibrand,asa ca m-am scuzat in fata ei,pentru a nu asculta conversatia si sa continue sa ignore lucruri despre viata mea personala.

-permite-mi cateva minute,trebuie sa merg la baie,am zis introducand cartela,ea doar a dat din cap.

Am intrat la baie si am inchis usa,am intrat la dus si am inchis usa de cristal pentru a avea mai multa intimitate.Am scos telefonul din buzunar si am vazut un apel de la Jennifer,am vrut sa o sun ,dar a sunat ea din nou.

-alo,fetito,am raspuns soptit.
-buna,baby,ce faci?
-ocupat,dar tu?
-astept,de ce vorbesti cu voce inceata?
-sunt intr-o sedinta,ai nevoie de ceva?
-voiam sa-ti aud vocea,baby,mi-e dor de tine.
-foarte amuzantv,hai spune-mi serios ,de ce ma suni cu atata insistenta?
-doar pentru a-ti spune ca deja am biletela la "Mamma Mia" este maine la 9.
-multumesc,nu o sa pot dormii.
-acum cine face pe amuzantul?te anunt ,sa nu-ti programezi nici o intalnire misterioasa,stii ca urasc sa ma lasi cu ochii in soare.
-o sa tin cont,asta e tot?
-nu,voiam sa vorbesc cu tine in timp ce astept sa vina sa ma ia?de ce atata graba,dragule?
-ti-am spus sunt intr-o sedinta.
-tu crezi ca eu sunt proasta?e vineri si e trecut de 9 seara ,cine e?
-nu o cunosti.
-o sa o cunosc vreodata?a intrebat curioasa.
-ma indoiesc.Cel mai probabil ,da,dar nu voiam sa stie inca.
-mmmmm,alta dintre fetele tale misterioasa?
-nu,si pe bune chiar trebuie sa plec.
-ui,ce graba,cateodata e bine sa o lasi sa astepte...creste anxietatea.
-poate doarme,asa ca te las,ne vedem maine.
-pe maine,baby,sa te distrezi,te pup.
-si eu ..de doua ori,odihnestete si sa visezi ingerasi.
-si tu la fel,te-am vazut cam obosit in ultima vreme.
-devin cam anorexic.
-ui,chiar te-am crezut.
-bine ,pa pa,o sa inchid chiar acum.

I-am auzit doar rasetul inainte sa inchid.Am iesit de la dus,m-am spalat pe maini si am parasit baia.
I-am zambit Isabellei in timp ce ma apropiam de ea,in sfarsit o sa o am din nou in bratele mele.Am ridicat mainile sa i-i le pun pe fata,dar ea m-a impiedicat,tinandu-ma de incheieturi,oare ce voia?.M-a sarutat frenetic,luandu-mi limba prizoniera,ce delicios a fost sa o simt pe a ei,mi-a dat seama ca avea chef la fel ca mine si am raspuns la sarut in aceeasi forma,savoarea ei era intradevar imbatatoare si m-am pierdut,ma bucuram de ea,o savuram,in timp ce corpul meu reactiona si excitatia mea crestea.In mod cert eram dependent de ea,cu doar un sarut,putea sa faca ceea ce ,acea femeie blonda nu reusise chiar de era complet dezbracata deasupra mea.Voiam sa o ating,sa o mangai,sa-i acopar trupul cu sarutarile mele,dar atunci a rupt sarutul.

-in seara asta o sa o facem cum vreau eu...mi-a soptit la ureche.
-a,da? si ,ce -ti trece prin minte?

Am simtit-o zambindu cu fata pe gatul meu si a inceput sa mi-l linga.In acel moment mi-am eliberat mainile,dar ea mi-a indepartat bratele din nou,impiedicandu-ma sa o ating,ma musca de gat in timp ce-mi ridica pluoverul,reusind sa-l dea jos,apoi mi-a ridicat tricoul si a inceput sa ma linga delicios pe piept,am vrut sa ma sprijin pe umerii ei dar nu m-a lasat,atunci am inceput sa gafai neputand sa o ating,excitatia mea crestea periculos,in sfarsit mi-a scos ci tricoul,mi-a zambit si m-a impins in pat,fara indoiala noaptea asta o sa fie cea mai buna din viata mea,imi placea actitudinea pe care o adoptase,ma domina si cu siguranta ii permiteam.

6 comentarii:

  1. Desbraca-te iubito ,azi o sa fi infidela ,cand mainile mele or sa te atinga ,o sa cunosti libertatea.
    Dezbraca-te femeie si daruieste-mi inima,gusta dorintele mele infinite,o sa-ti fur sfintenia...sunt versurile melodiei de mai sus...perfecte.
    Va pup si astept comentarii

    RăspundețiȘtergere
  2. suuuper :X:X
    ce tare :X se pare ca Ed s-a indragostit:X :)))
    vreau rum cap :X:X
    pe cand ? :X:X
    pwpiki :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) hmm sunt curioasa ce gandeste bella..:X ar fi super sa fie indragutiti amn2:X:*

    RăspundețiȘtergere
  4. super astept cu nerabdare urmatorul capitol
    traduci super,faci o treaba buna
    si totusi bella ii place de edward citusi de putin?
    cid de mult il iubeste pe jacob?

    RăspundețiȘtergere
  5. asta da... Eddie e indragostit ca lupul de luna... oare ce va urma??? oare Bella e la fel... vreau sa stiu... astept urmatorul capitol... totul e superb...

    RăspundețiȘtergere
  6. :X:X:X
    extraodinar ...edward e indragostit de ea:X
    oare bella simte ceva pt el :-?
    de abia astept continuarea:X
    spor la tradus :*

    RăspundețiȘtergere