joi, 18 februarie 2010

Alb orbitor cap 9










Cap 9 -Neasteptat.






Edward.



Cand am auzit voce Bellei,am inlemnit.Ma gandisem la ea toata saptamana,primisem o invitatie de la Charlie dar imi era greu sa o pun in practica.Rezultatele investigatiilor iesisera asa cum ne asteptasem cu totii.Tatal Bellei si Charlie se ocupasera de tot,fara a fi nevoie de prezenta mea.
Am deschi usa si am vazut-o stand acolo in fata mea cu parul desfacut ,cazandu-i pe umeri si pe piept.
-intra,i-am spus zambind.
-Edward,esti bine?mi-am facut griji,nu ai venit la scoala...mi-a zis ea cu vocea tremuranda.
-Ce surpriza placuta Bella,la asta nu ma asteptam,i-am spus sincer.A intrat si s-a asezat pe pat rosind.
-sunt bine,Bella,doar ca nu aveam chef de scoala.
-ma bucur ca esti aici,chiar imi face placere,simteam cum inima imi bate puternic,aroma ei de capsuni imi invadase camera intr-un mod placut.
Cand m-am asezat pe pat langa ea,i-am simtit mana pe ceafa mea ...am inchis ochii...si-a infipt degetele in parul meu si si-a presat buzele peste ale mele.Din instinct am impins-o pe spate si mi-am pus mana pe talia ei descoperita.Pielea ei fina imi relaxa degetele,parca ma invita sa inaintez,nu puteam sa rezist.Respiratia ei era zgomotoasa,se uita in ochii mei parca cerand mai mult.Am cuprins-o cu bratul pe sub talie si am ridicat-o putin ,spatele arcuindu-i-se pieptul i se ridica si cobora ritmatic,ma saruta cu pofta si cu nerabdare.Ii conturam buzele cu varful limbii si m-a muscat usor de buza de jos...gemea...am simtit un fior pana in varful degetelor.
-te doresc,i-am spus gafaind.Si-a dat capul pe spate si m-a invitat mutual sa-i sarut gatul.Imi venea s-o mananc,ii simteam aroma care imi invadase corpul,ii simteam aroma inauntrul meu.
-si eu te vreau,Edward,acum ...mi-a soptit,avea mainile inclestate in parul meu.I-am ridicat tricoul si i-am privit sanii,se ridicau si coborau din cauza respiratiei ei agitate,m-am aplecat si mi-am pus buzele pe unul dintre sfarcurile intarite.Simteam durerea excitatiei la fiecare atingere a ei ,mainile ei in parul meu imi provoca o placere imensa de parca acolo era punctul cel mai sensibil din corpul meu.
M-am ridicat si i-am tras tricoul in jos pe talie.
-Bella nu e bine ce facem,imi pare rau.
-Mi-e imi pare rau Edward,te rog ,iarta-ma ca am dat buzna peste tine,mama ta e jos ...si eu...
Era intinsa pe pat si picaturile de transpiratie ii straluceau pe frunte,avea buzele rosii .S-a ridicat din pat ,aranjandu-si parul si a plecat.



Bella.


Am coborat scarile incet,ma tineam cu o mana de balustrada…ametisem.Cand am ajuns in living,tatal lui Edward intra pe usa.
-buna,eu sunt Carlisle.
-buna seara,am zis intinzand mana...Bella...
Esme a venit si l-a sarutat pe buze.Se potriveau atat de bine,ca doua picaturi de apa.El a scos un trandafir alb,pe care-l avea la spate si mi l-a oferit.
-iubito ,sper ca nu te superi,ca i-l ofer Bellei ,este prima ei vizita la noi ,o sa te recompensez pe tine intr-un fel,si a sarutat-o inca o data.
-sigur ca nu ma supar,iubitule, primesc trandafiri de la tine in fiecare zi,nu se pune de data asta.
L-am luat rusinata si i-am multumit,era blond cu ochii si sprancenele inchise la culoare si fularul stacojiu de la gat ii scotea albul fetei in evidenta.Avea un palton beige pana la genunchi ,desfacut si pe dedesupt se vedea camasa alba,chiar arata a doctor.Cu siguranta era o familie fericita din toate punctele de vedere.
-trebuie sa plec, am spus uitandu-ma spre Esme.
-ce face Edward,Bella?m-a intrebat Esme cu ochii in lacrimi,nu prea vrea sa vorbim,s-a retras in camera lui si nu mai coboara.
-este bine…,i-am zis,mi-a povestit ce s-a intamplat,am mintit-o eu.
-esti bine venita in casa noastra...oricand doresti...
-si apropo, gatesti foarte bine,o sa-i duc si lui Edward ,cu siguranta o sa-i placa.
-multumesc si noapte buna.
-noapte buna ,scumpo,mi-a soptit si mi-a deschis usa de la intrare.
Am iesit in racoarea serii cu trandafirul meu alb in mana si m-am indreptat spre casa.Am scos cheia din buzunar si am deschis usa.Nu -mi venea sa cred ca am fost in stare sa fac asta,eu nu eram asa,dar nu regret nimic si nu regretam nici daca mergeam pana la capat.Il doream asa cum nu am mai dorit pe nimeni inainte ,nu credeam ca exista dorinte atat de intense.Am intrat la dus si am lasat apa fierbinte sa-mi relaxeze corpul.Am stat asa 10 minute ,privind in gol,fara nici un gand in minte,doar unul singur...ii simteam buzele peste ale male,pe gat ,pe sani.Parca si acum simteam parul lui in maini.Ii simteam prezenta,il simteam langa mine.M-am invelit in prosop si am iesit din baie,aruncandu-ma pe pat.Cred ca am adormit.O jumatate de ora mai tarziu,m-am trezit tremurand de frig,aveam lenjeria de pat umeda de la picaturile de apa care se prelingeau pe parul meu si imi udasera asternuturile.M-am ridicat si m-am schimbat in hainele mele pentru somn,mi-am dat drumul la caloriferul electric si m-am aplecat peste el aproape imbratisandu-l.Am schimbat asternuturile ude si mi-am luat ipod-ul,intinzandu-ma pe pat .Imbratisam perna si ma gandeam la Edward,ii simteam mana pe abdomenul meu...transpiram.

6 comentarii:

  1. e fantastic capitolul :X
    imi place asa mult cum scrii :)
    de abia astept continuarea :X
    spor la scris ...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. uhuu se incing lucururile :X:X imi placeee :X:X:X:X
    hai mai repede cu urm cap :X:X
    pwpiki ;*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. este super astept continuarea
    imi place cum scrii,si traduci
    bravo

    RăspundețiȘtergere
  4. cap e wow... la asta nu ma asteptam... totul e super frumos... imi place mult ficurile, ambele... astept cu nerabdare deja urmatorul.. sa vad ce urmeaza... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. wow... e superb capitolul.. iimi place moolt de tot,... abia asteot continuarea

    RăspundețiȘtergere
  6. WOW! Interesant! Ai facut o treaba grozava. Imi place foarte mult. Sincer, foarte frumos capitolul. Deabea astept urmatorul capitol. Spor la scris in continuare:X:X:X

    RăspundețiȘtergere