joi, 11 februarie 2010

Alb orbitor cap 4










Cap 4 -Intaia oara.

Edward.


Am intrat in camera mea sa ma pregatesc.Mi-am luat un tricou bleu-marine si blugi,geaca mea preferata de piele ,after shave si am coborat.Emmett ma astepta.

-Dar ce te-ai gatit asa Ed,ai cumva intalnire si eu nu stiu? ma intreaba Emmett.
-Nu stii niciodata ce cade Emm si de unde...nu?
Am ales sa mergem cu Volvo-ul meu ,dar sa conduca el ,era mai elegant decat Jepp-ul lui Emmett.Am plecat si ne indreptam spre Port Angeles.
-Unde mergem ,?in Port Angeles?
-Dar ce crezi ca poti sa faci in Forks ,Ed ?nu avem prea multe obtiuni.
-Ok,hai sa acceleram atunci,nu?m-am entuziasmat eu.
Intr-o ora am ajuns in Port Angeles si am parcat in fata unui restaurant ,langa un Porsche galben.
-E si Alice Green aici ,se pare.Stiai ca e febletea lui Jasper?intreaba Emmett.
-Nu ,...dar sa stii ca nu are gusturi rele ,fraierul.E buna rau ,e cea mai tare din scoala ,dupa Rosalie evident,i-am spus eu razand.
-Adevarat.Aici ai cea mai mare dreptate,Ed.
Cand am intrat in restaurant ,i-am vazu tpe Rosalie si Jasper la masa cu Alice si inca o fata pe care nu o cunosteam.
-Buna,am spus uitandu-ma la fata cea noua.
-Buna .A zis si Emmett,eu sunt Emmett si el este fratele meu Edward.
-Buna,sunt Bella,incantata,a soptit ea zambind.
-Avem si noi loc la masa,am spus entuziasmat,era frumoasa cu pielea alba transparenta si ochii ciocolatii.M-am asezat langa ea,mirosea a capsuni.Se rosise vizibil si ii venea chiar bine nuanta.
-Ea este vecina voastra Edward,s-a mutat in casa d-lui Hansen,zise Alice zambind.
-A da...am exclamat eu si am simtit ca-mi cade cerul in cap.Fntoma era chiar langa mine,nu-mi venea sa cred.Ea a lasat capul in jos ,era incruntata si rusinata parca.
Buna seara cu ce va servesc a intrebat chelnerita uitandu-se intens la mine.
-o salata ,o pizza,un burger...o cola ,o apa ...am comandat pe rand si fetele au inceput sa vorbeasca pe limba lor despre...shopping ,moda,...,si altele.
Emmett parca o manca din priviri pe Rosalie si ea nu se lasa mai prejos.Jasper isi facea ochi dulci cu Alice si ea parea sa radieze de fericire.Eu si Bella ne aruncam priviri fulgeratoare,pline de intrebari si curiozitati.N-am vorbit deloc cu ea,ce naiba aveam,parca imi mancase pisica limba.Nu eram in stare sa scot o vorba,eram nervos,din cauza biletului in care ea ma facuse "copil prost",dar si rusinat ca o stresasem cu laserul.
-Edward,ce mai faci intreaba Jasper,nu ne-am vazut de o saptemana,de cand am intrat in vacanta.
-Am zacut Jazz,m-am plictisit groaznic.
-De asta ma stresezi de doua zile cu laserul ala tampit?se auzi vocea slaba a Bellei.
-Ce,...au intors toti capul spre mine.
Am intrat in pamant de rusine,idioata.
-Probabil ca da,nu stiam ca s-a mutat cineva acolo,am zis si am ras usor fara nici un chef.
Dupa ce am terminat de mancat ne-am hotarat sa mergem la film.


Bella.

Am intrat in masina si m-am asezat pe scaunul confortabil.
-Bella,mama ta unde e?
-A murit ,am raspuns eu cu capul in jos.
-O…imi pare rau…n-am vrut sa …
-Nu-I nimic ,s-a intamplat demult,aveam 7 ani cand mama a plecat intr-o excursie la ski.Adora sporturile extreme,parasutism , banging jumping,si tot ce tine de asta.A inaintat prea mult pe un lac si gheata s-a spart.In rest nu mai stiu nimic ,tatalui meu nu-i place sa vorbeasca despre asta.
-Imi pare rau ,Bella.
-Ok ,unde vrei sa mergem?
-Fa-mi o surpriza ,i-am zis razand.
-Ok,atunci trebuie sa iesim din Forks,sper ca nu te superi,nu prea ai ca sa vezi aici,si oricum o sa te saturi cand o sa incepi scoala si-o sa trebuiasca sa iesi mereu in oras.
-Care e destinatia ,atunci?
-Port Angeles.
-Suna frumos,dar sper sa nu ma duci in” port” sau sa ma pui sa cant cu “ingerii”.
-Nu Bella,te duc la un restaurant si la un film pentru inceput.
Am mers aproximativ o ora pana am ajuns in fata unui restaurant cochet,luminat de beculete artizanale,specifice sarbatorilor de iarna.
Am intrat si ne-am asezat in mijlocul salii.Cred ca lui Alice ii place sa fie in centrul atantiei,eu niciodata nu m-as aseza in mijloc.
-Buna,Alice.A strigat o blonda superba.Era inalta,blonda,cu parul lung si cu fata alba,avea niste ochi negrii expresivi.Parca era din revistele de moda sau din reclamele pentru sampon.
-Buna Alice ,a spus si baiatul inalt si frumos care o tinea de mijloc pe superba blonda.
-Buna Rosalie,Jasper…le raspunde Alice incantata.
-Bella,ei sunt fratii Hale : Rosalie si Jasper.
-Buna,am soptit,eu sunt Bella Swan.
-Buna.Suntem incantati au spus ei,pareau de treaba.
S-au asezat si am inceput sa vorbim despre scoala,bine macar ca stiam pe cineva.Eram in acelasi an cu Alice si Jasper si speram sa avem si cursuri impreuna.
-Si cum de ati venit in Port Angeles?intreaba Alice privindu-l frumos pe Jasper.
-Am o intalnire cu Emmett Cullen,a raspuns Rosalie zambind …parea incantata.
-Pe bune ,Emmett,dar cand…cum…?
Da ,se pare ca a respirat adanc si a indraznit…si ma bucur.
-Ma bucur pentru voi Rosalie…
-Iti multumesc Alice,a soptit ea.
Alice si Jasper se priveau ciudat,parca se iubeau in secret si nu ar stii unul de altul.
Am vazut venind spre noi alti doi baieti la fel de frumosi,inalti si bine facuti.
-Buna a spus unul dintre ei uitandu-se insistent spre mine.
-Eu sunt Emmett si el este fratele meu Edward ,a spus celalalt.
-Eu sunt Bella,incantata …am raspuns si am simtit cum sangele imi inunda obrajii,cred ca m-am rosit vizibil,aveam preobleme cu asta.
-Avem loc si noi?a intrebat Edward.Era cel mai frumos barbat pe care il vazusem vreodata,inalt si slabut,cu parul ciufulit si ochii expresivi,albastru-verzui,aveo o dantura perfecta si zambetul ii faceau gropitele sa se accentueze.Era superb ,am ramas uitandu-ma ca proasta la el.S-a asezat langa mine.Mirosea a …padure de brad si mosc si ceai verde.Cred ca aratam caragios,rosie toata si emotionata.
-Ea este vecina voastra Edward ,s-a mutat in casa domnului Hansen,a spus Alice zambareata.
Un val de calduri m-a luat,cand am realizat ca era idiotul cu laserul,Edward trebuia sa fie… ,era slab si cu parul ciufulit.Da….si era chiar langa mine,trebuia sa ma rezbun intr-un fel.
Dupa ce am comandat am inceput sa vorbesc cu fetele despre shopping,moda …eu doar aprobam sau zambeam la vreo gafa cand era cazul,parca trupul meu era acolo dar mintea mea la cativa kilometrii departere…la casa Cullen si la idiotul de Edward.El si idiotul ala de laser care mi-au stricat serile de cand ma mutasem in Forks.
-Edward ce mai faci?nu ne-am vazut de o saptamana de cand am intrat in vacanta ,il intreaba Jasper.
-Am zacut Jazz…sunt plictisit de viata,raspunde idiotul.
-De-asta me stresezi de douazile cu laserul ala tampit,am intervenit eu imediat…nervoasa.
Toti au intors capul spre el,si parca il intrebau din priviri daca este adevarat,asteptand un raspuns.
-Da…probabil ca da,nu stiam ca s-a mutat cineva acolo…a raspuns el valurilor de intrebari mintale care se indreptesera spre el.
Eram nervoasa,nu numai din cauza laserului dar si din cauza biletului in care imi spusese “fantoma.”Era un fricos probabil si pe cat de idiot era pe atat era si frumos,acolo stand in fata privirii mele in toata splendoarea lui,nu cred ca as putea rezista.
Dupa ce am mancat,ne-am hotarat sa mergem la film…o comedie romantica…probabil il alesesera baietii.Am luat bilete si ne-am indreptat spre sala de cinema.

6 comentarii:

  1. decii
    sa inteleg ca se urasc?
    oricum este superb
    :*
    si la,,esti lber in seara asta,,
    nu mai apre?
    :(

    RăspundețiȘtergere
  2. "-De-asta me stresezi de douazile cu laserul ala tampit,am intervenit eu imediat…nervoasa."
    Vai criminala faza :)))
    deabea astept urm cap :X:X
    pwpiki :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos, imi place cum ai scris pana acum

    bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) fac ce fac si tot la laser ajung;))
    e super capitolul :X
    sunt curioasa cum va evolua relatia lor:D
    de abia astept continuarea:X
    multa inspiratie...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ma asteptam sa nu se suporte chiar asa de tare, dar cu timpul cine stie:) Bravo! Imi place! :X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo! imi place mult... mai ales cum Bella la pus la locul lui pe Edward... :)

    RăspundețiȘtergere