marți, 23 februarie 2010

Esti liber in seara asta? cap10


Cap 10 - Infruntand adevarul.




-pentru Dumnezeu,Jennifer,deabea mi-a prezentat-o,de unde ai scos ca o cunosc din alta parte si ca imi place? am zis,sparand ca suna convingator.
-iar negi...a miscat capul exasperata,chiar crezi ca sunt proasta? nu uita ca,pentru ca sunt femeie ,sunt foarte intuitiva,si in plus te cunosc de o viata,vrei sa negi ca intre tine si ea erau niste tensiuni foarte puternice?nu e normal,nu e ca si cand tocmai ai cunoaste pe cineva.
-te inseli Jennifer,ar trebui sa scrii o carte,in ultimul timp esti foarte fantezista.
-si tu ,imi insulti inteligenta,bine,daca nu vrei sa-mi spui adevarul,nu o face,dar pe urma sa nu vi sa imi ceri ajutor ca nu o sa ti-l dau.

Am imbratisat-o ca sa o linistesc,adevarul e ca uitasem cat de perceptiva era,si nu ma gandeam ca se observau tensiunile dintre mine si Isabella,oare Jacob isi daduse seama?,speram sa nu ii fi facut probleme,chiar daca el o insela,sigur actiona ca tipicul macho,daca afla ca si ea ii platea la fel.

In ziua urmatoare am vrut sa o sun pe Isabella,inainte de toate,ea a intrebat daca ne putem vedea,sigur ca ,lucrurile se schimbasera de la acel telefon,acum ea stia cine sunt eu,si sincer,nu credeam ca relatia ei cu Jacob merge atat de rau,cred ca trebuie sa-l iubeasca,altfel nu ar sta cu el,intrebarea era,cat de profunde erau sentimentele ei pentru el,dar pentru asta trebuia sa ii am aproape,sa traiesc alaturi de ei,sa vad cum se comporta,poate Jennifer avea dreptate,ar trebui sa-i invit la cina in una din zilele astea,sau mai bine ar trebui sa las lucrurile sa vina de la sine?mai era putin pana la prezentarea lui Alice,si acolo sigur aveam sa o vad,desi nu stiam daca o sa vina si el.

Dupa doua zile,Jacob m-a invitat la masa pentru a-mi multumi pentru invitatia la meci,si in pus sa ne uitam peste niste noi investitii,asa ca am ramas sa ne vedem la ora 2 la restaurantul Rose Imperial.A fost foarte punctual ,in timp ce asteptam comanda,am vorbit despre afaceri si dupa ...a facut un comentariu despre o vacanta ,si mi-a venit o idee.

-asa ca te gandesti sa-ti iei cateva zile libere?am intrebat dupa ce am luat o gura de apa.
-asta e intentia mea ,am vreo 6 luni de cand ii promit Bellei ca o sa plecam in vacanta si nu am putut sa ma tin de cuvant...fara sa vreau ,imi daduse o informatie valoroasa.
-si te gandesti la un loc anume? mintea mea machiavelica,...acum lucra.
-adevarul e ca nu,poate la plaja ,nu stiu inca.
-pai eu am o casuta ,foarte aproape de Las Vegas,daca vrei pot sa ti-o imprumut pentru un sfarsit de saptamana.
-serios? este fabulos,mereu am vrut sa merg la Las Vegaz sa pariez.
-da...eram pe punctul de a-i spune Isabella dar mi-am dat seama imediat ca el nu ii zice asa si am tacut la timp...iubitei tale crezi ca ii va placea sa mearga acolo?
-cu siguranta...ca sa fie cu mine,ar merge oriunde...arogantul...ceea ce nu stia el ,era ca nu or sa fie singuri.
-daca vrei,vorbeste cu ea mai intai si ma anunti.
-mai bine trebuie sa vorbesc cu seful meu,sa vad cand o sa pot pleca de la birou.
-pai atunci cand o sa stii data exacta,ma anunti ca sa iti dau cheia.
-multimesc,eu cred ca o sa fie peste doua sau trei saptamani,te sun...i-a sunat mobilul si a zambit cand a vazut despre cine era vorba,permite-mi cateva minute...este de la birou,s-a scuzat si s-a ridicat de la masa.

Chiar credea ca-l cred?nici macar nu era Isabella cea care il suna,nu trebuia sa se ridice daca era vorba de ea si mai ales dupa ce am vorbit despre ea.Ce nervi aveam cand ma gandeam ca ea ignora ,ceea ce iubitul sau facea in lipsa ei,desi pe de alta parte si gandindu-ma mai bine,asta era un avantaj pentru mine,imi netezea drumul spre ea si poate intr-o zi eu eram cel care il demascam si ea nu mai avea nici un obstacol pentru a fi cu mine,numai daca si Isabella voia asta,voiam sa ma asigur ca si ea simte la fel ca mine,si aceasta calotorie o sa fie vecisiva pentru cursul lucrurilor intre mine si ea.

Dupa cateva minute,Jacob s-a intors cu un zambet de idiot pe fata,cum dracu`putea fi atat de cinic?si nu ca ma speria ceea ce facea,eu eram un afemeiat,dar cel putin nu inselam pe nimeni,stiam foarte bine cum stau lucrurile,in schimb,el se preface ca era iubitul dragut al Isabellei,in timp ce se tavalea cu alta,care,il cauta mult mai mult decat ea care era iubita lui oficiala.Dupa ce am mancat si am mai vorbit putin,a ramas ca o sa ma sune sa-mi spuna cand or sa mearga la Las Vegaz si ne-am luat ramas bun pentru a merge la treburile noastre.

Zilele au inceput sa treaca si Isabella nu ma suna,asa ca am decis sa-i respect decizia,nici eu nu am sunat-o si nici nu am fost sa o urmaresc la apartamentul ei,poate ea nu mai voia sa ma vada,poate ma cautase ca avea probleme cu Jacob,si acum le solutionase,singura speranta pe care o mai aveam era la prezentarea lui Alice,care avea loc in seara asta.

Am iesit de la birou si am fost la apartamentul meu sa ma schimb,m-am dus dupa Jennifer si am plecat impreuna spre hotel.Cand am ajuns,ne-am intalnit cu fotografii,am stat cateva clipe si ne-am dus spre Alice care era cu Isabella,care,cand ne-a vazut a plecat,era atat de frumoasa in rochia aia verde,creata de sora mea.Alice m-a imbratisat si pe Jennifer la fel,era atat de fericita,unul dintre visele ei se trsnsformase in realitate,si eu ma simteam mandru de ea.

Cateva minute mai tarziu,Isabella a iesti de unde fusese "ascunsa" si Jennifer s-a apropiat sa o salute,si a admirat-o cateva clipe,dupa care eu m-am apropiat,nu am putut sa ma abtin sa nu-i mangai mana cand a atins-o pe a mea,era usor incordata cand a simtit contactul si eu muream sa o imbratisez,dar inca o data trebuia sa pastrez distanta,eram intr-un loc public,si Jennifer isi daduse deja seama ca era altceva intre mine si ea,asa ca am mers la locurile noastre ca sa urmarim parada,dar tot nu ma puteam abtine sa nu o privesc,lucea spectaculos si mintea mea creativa isi imagine diferite feluri de a-i da rochia jos ,voiam sa fie a mea din nou,chiar si in acest loc.Deodata ea s-a ridicat si am urmarit-o cu privirea,s-a dus la bar ,am asteptat cateva minute,si m-am ridicat si eu in picioare.

-unde te duci?m-a interogat Jennifer ,tragandu-ma de brat.
-la baie..am raspuns foarte sigur pe mine,dar prietena mea a facut o fata...!

Am intrat la bar si am vazut-o pe Isabella pe un scaun cu capul intre maini,am inspectat locul,cautand toaleta,simteam nevoia sa o am intre bratele mele,sa o sarut ,sa o mangai sa o fac a mea,ma pregatisem pentru asta si tocmai gasisem momentul potrivit.Asa ca m-am apropiat si am intrebat-o cum se simte,ea m-a privit putin spariata si incordata,ma incanta sa o vad asa,atunci i-am sugerat ca ar tebui sa se intinda putin,dar a negat total sa urce in camera,argumentand ca familia mea este aici si iubita mea la fel,am vrut sa rad de acest comentariu si eram pe punctul de a o lasa sa creada asta,dar nu am facut-o ,nu voiam sa aiba o imagine gresita despre mine,atunci am facut-o sa se ridice si am urmarit-o pana la acea mica camera de toaleta.

Odata intrati inauntru am sarutat-o cu disperare,cat de dor imi era de buzele ei,de saruturile ei,Isabella mi-a raspuns sub aceeasi forma,era la fel de nerabdatoare ca si mine,si fara nici un preludiu,ne-am dezbracat complet si ne-am darut unul altuia chiar acolo,sarutandu-ne ca sa evitam gemetele,si cu adrenalina care atingea cerul,caci era si riscant,oricine putea sa deschida usa aia si ne prindea.

-ti-a fost dor de mine?a intrebat cu o voce slaba.
-nu ai idee cat...i-am raspuns la ureche.
-demonstreaza-mi cat de mult...ma incanta ca repeta ce ii spuneam eu odata,si mi-am accelerat miscarile,bucurandu-ma mai mult de atingerile corpurilor noastre.
-ti-am simtit atat de mult lipsa,Bella...in sfarsit puteam sa-i pronunt numele.
-repeta...m-a rugat ca si cand nu-i venea sa creada ce auzise.
-ti-am simtit lipsa teribil de mult...Isabella...i-am simtit buzele pe gatul meu si corpul vibrandu-i cand a ajuns la orgasm.
-si eu ti-am simtit lipsa ...Edward...a soptit cu vosea intrerupta.

Ascultandu-mi numele iesind de pe buzele ei a fost punctul culminant pentru a-mi declansa si mie orgasmul,nu mai eram niste necunoscuti,si ea era dispusa sa continue,asta imi doream ,ca ea sa vrea sa continuam.I-am propus sa fugim ,dar ea nu a acceptat,mi-a explicat ca era in timpul serviciului,eu uitasem asta,asa ca nu mi-a ramas decat sa accept.

-eu ies prima,ok?...a zis aranjandu-si rochia.
-de ce?...am intrat impreuna.
-sper doar ca nu ne-a vazut nimeni,intelege te rog,sunt in timpul serviciului.
-bine,iesi tu prima,am acceptat ,dandu-mi ochii peste cap.

Am ramas in spatele usii privind-o pe Isabella indepartandu-se,ma inebunea si nu intelegeam de ce,nu era doar pentru sex,sau da?singurul lucru care ma interesa era ca intalnirile noastre sa nu se termine .Dupa aceea am fost la baie pentru a-mi aranja hainele si m-am intors la locul meu,ea era deja la locul ei, Jennifer a avut bunul simt sa se agate de umarul meu si am vazut-o pe Isabella deranjata de acest lucru.

Cand prezentarea s-a terminat,Jennifer s-a dus sa vorbeasca cu Rosalie,asa ca eu am profitat ca sa o caut pe Isabella,m-am apropiat de masa unde ea era asezata.I-am facut o afirmatie mai putin decenta,ca sa fiu sincer,dar ma fascina sa vad efectul pe care il aveam asupra ei,imi dam seama ca nu-i eram indiferent,ca prezenta mea o facea tensionata,si asta ma umplea de o bucurie extraordinara.Alice s-a apropiat surprinsa ca ne vorbeam,si cand m-a intrebat daca ne cunosteam ,i-am spus ca ,da,dar am mintit-o in ce circumstante ne-am intalnit,ignoram faptul ca eu apartineam acelui club ciudat si spre norocul meu , si-a adus aminte de acea fata care imi dadea ciocolata,la universitate,si adevarul e ca niciodata nu i-am spus ca era lazbiana si de aceea nu a fost nimic intre noi.Cel mai bine a fost ca Isabella a continuat sa minta alaturi de mine,si Alice a avut extraordinara idee de a o invita la nunta ei.Fara sa vreau mi-am adus aminte de fata cu care fusesem la nunta lui Emmett ,eu nu aveam de unde sa stiu ca un pahar in plus o face sa-si piarda decenta,doar fusese cu mine la universitate si era foarte linitita si cu capul pe umeri,de asta o luasem cu mine.

Isabella avea o expresie ciudata pe fata,ceea ce nu-mi era clar,era din cauza fetei care facuse striptis sau din cauza invitatiei neasteptate a lui Alice,care a insistat cand a vazut ca nu prea e sigura,in momentul acela ,am multumit lui Dumnezeu ca sora mea era atat de incapatanata in anumite lucruri,dupa aceea ne-a zis ca vrea sa il caute pe Jesper si a plecat.I-am facut alt comentariu seducator Isabellei,care m-a privit mirata,adevarul este ca nu se astepta ca sora mea sa o invite la nunta si era nelinistita pentru ca o mintisem cu privire la cum si unde ne cunoscusem,atunci i-am explicat cum era Alice si ca nu ar fi nici o problema sa vina la nunta ei.

-uiti un mic detaliu...eu am un iubit...de ce trebuia sa-mi aminteasca asta?
-asta nu e o problema,iubitul; tau cu siguranta io sa aiba o afacere de incheiat,la acest sfarsit de saptamana...una cere se numeste "printesa"...am, fost pe punctul de a-i spune,dar m-am abtinut.

Si iar m-a intrebat despre Jennifer,continua sa creada ca este iubita mea,si i-am spus ca nu este asa,mi-a strigat in fata si m-a asigurat ca nu va merge la nunta,oare ne certam?Jennifer nu-i cadea prea bine?

-esti geloasa?...nu am putut evita sa nu intreb.
-nu ai pic de rusine,nu?
-asta nu-mi raspunde la intrebare.
-sunt atat de geloasa pe Jennifer cum esti tu pe Jacob,satisfacut?...destul,am gandit,caci daca era asa, insemna ca este foarte geloasa.
-cineva mi-a pronuntat numele?a zis prietena mea apropiindu-se.
-ma scuzati,trebuie sa pun la punct niste lucruri la bucatarie...s-a scuzat si a plecat.
-ce are?m-a intrebat Jennifer.
-nimic fetito ,sigur e stresata din cauza evenimentului...dinadins,i-am spus asa,stiam ca Isabella ne asculta,si imi placea sa faca pe geloasa.
-continui sa ma minti Edward?a exclamat privindu-ma seroasa.
-ce vrei sa-ti spun?am evitat privirea ei.
-adevarul e ca ,va tot priveam si mi-am dat seama de lucruri interesante,de ce nu ai incredere in mine?crezi ca o sa te judec?Edward sunt cea mai buna prietena a ta si singurul lucru care ti-l cer este sa fii onest,asta ti-am oferit eu mereu.
-bine,o cunosc dinainte de meci ,si ...da...imi place.
-si unde ai cunoscut-o?de asta voiam sa evit aceasta discutie,nu-i puteam spune adevarul.
-chiar aici ,la bar,era singura si am invitat-o la un pahar,am vorbit,niciodata nu mi-a spus ca are iubit si nu mi-am imaginat ca il cunosteam, si ca dam unul de altul la stadion...am inventat pe loc aceasta poveste.
-din cauza ei ,te-ai imbatat atunci la bar?
-nu,inca nu o cunosteam,a trebuit sa o mint din nou.
-nu o cunosteai?si-a incrucisat bratele,nu era convinsa...a fost cand ai aflat ca are un iubit?
-inca nu o cunosteam...speram sa ma creada.
-si ce este intre voi?de ce ati disparut amandoi ,o jumatate de ora?
-adevarul este ca nu stiu ce este intre mine si ea,nu o sa neg ca ne-am sarutat,dar dupa cum bine stii,are iubit si mi-a clarioficat asta.
-atractia intre voi este evidenta Edward,si putin cat am vazut la stadion ,relatia cu iubitul ei nu e foarte intensa,si in plus cred ca e geloasa pe mine.
-chiar crezi asta?era bine ca cineva din afara sa-mi confirma.
-iti place mult,nu-i asa?nu e ceva doar fizic,in realitate te intereseaza.
-de ce zici asta?am intrebat putin curios.
-pentru ca se vede si ma bucur foarte mult,in sfarsit ti-i se deschid portile dragostei.
-cred ca exagerezi,este prea devreme sa vorbim despre dragoste.
-poate ,pentru ea ,vrei sa mergi mai departe...m-a imbratisat...din suflet imi doresc ca totul sa iasa bine,nu mi-ar place sa te vad suferind,meriti sa fi fericit,sa fi alaturi de cineva care iti corespunde .
-de asta nu voiam sa-ti spun nimic,poate nu e atat de important.
-eu cred ca va fi,sper ca o sa-l paraseasca in curand pe Jacob,nu-mi place sa fi pe locul doi.
-despre ce vorbesti Jenn...nici macar nu sunt pe locul doi...mici macar nu ma vad ajuns acolo.
-a...foarte rau,esti un barbat minunat si sper ca ea sa aprecieze asta.

Nu am mai putut sa mai vorbesc cu Isabella,nici macar nu mi-am dat seama la ce ora plecase,cand au mai ramas putini invitati si m-am dus sa o caut ,ea disparuse,dar cel putin ,Alice imi daduse pretextul perfect pentru a o vedea din nou,o sa-i dau invitatia mea si doar o sa cumpar alt plic pentru a-i scrie numele,o sa-i spun ca ea i-a trimis-o.

In urmatoarea zi,Jacob,m-a sunat ca sa-mi spuna ca in cel de-al doilea weekand vrea sa plece la Las Vegas,dar peste cateva minute ,a rectificat si mi-a zis ca o sa pleca in urmatoarea joi,asa ca l-am rugat sa treaca cu o zi inainte la mine la birou sa-i dau cheia,mi-a multumit mult,eu am zambit imaginandu-mi ce fata o sa faca cand o sa ma vada acolo.Dupa ce a inchis ,am sunat-o pe Jennifer,pentru a o invita,era prea suspicios sa merg singur ,si ea a acceptat imediat,asa ca am rezervat biletele de avion.

Luni ,am iesit din biroul meu,dupa o zi intreaga de munca.Am sunat-o pe Isabella si am inchis imediat cand a raspuns,doar voiam sa stiu daca e acolo sa pot sa-i duc invitatia.Cand am ajuns ,mi-i s-a spus ca e la nivelul noua,nu stiam daca erau oameni in agentie,si nu voiam sa ii fac probleme Isabellei.

M-a incantat,sa-i vad fata surprinsa,cand m-a vazut la usa,si mai mult cand i-am inmanat invitatia,m-a intrebat daca eu voiam ca ea sa fie prezenta,dar nu-si dadea oare seama ca voiam?,daca nu voiam sa ma insoteasca ,nu eram aici,dandu-i plicul.Am observat ca a ramas uitandu-se in gol pentru cateva momente,si mi-a spus ca iese putin sa ia cateva documente,asa ca m-am asezat sa o astept.Am vazut o fotografie pe care o avea langa calculatorul ei si am luat-o.Era ea si Jacob imbratisati si foarte zambareti ,la o petrecere cred, ca erau foarte eleganti,in momentul ala nu stiam daca era mai bine sa fiu iubitul sau amantul,sa fiu stapan pe corpul ei,in timp ce el putea sa se plimbe cu ea pe strada,faca a trebui sa se ascunda.

Deodata am auzit ca a inchis usa silentios,oare era in stare sa ma seduca chiar aici?cu siguranta o doream si eram pregatit pentru asta,dar voiam sa o duc la apartementul meu.Mi-a luat fotografia din mana si s-a asezat peste mine,eu i-am zambit,eram pe punctul de a mi-i se indeplini una dintre fantezii,era ceva special si diferit cu ea,asa ca nu puteam permite sa dispera din viata mea.

5 comentarii:

  1. Sunt deja 40 de persoane care-mi viziteaza blogul,dupa cum arata sondajul,nu credeam ca sunt atatia si ma bucur ca va place.Va pupic

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ne place:x
    eu una il ador

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) jennifer e asa perceptiva :)
    super capitolul:X
    bella e cam geloasa;))
    de abia astept continuarea
    spor la tradus >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Bella e geloasa si Edward la fel...
    Jennifer este foarte atenta si observa orice... sunt sigura ca Bella si Jacob sunt "impreuna" pentru ca asa a vrut cineva, sau poate ei dar cu cativa ani in urma...
    Sper Bella sa vina la nunta lui Alice...
    Cap e fantastic si astept urmatorul...
    Succes, faci o treaba f. bune... :)))))

    RăspundețiȘtergere