sâmbătă, 27 februarie 2010

Alb orbitor cap 13









Cap 13- Senzatii.




Bella.

Eram fericita, n-as fi crezut vreodata ca aceasta placere trupeasca exista.Durerea nu se compara cu placerea si as fi facut-o de o mie de ori, cu Edward totul era plecut.M-a ridicat in brate si m-a dus la baie, era atat de romantic si dulce, si bland, m-a pus pe picioarele mele, a dat drumu` la dus, imbratinsandu-ma.Mi-a dat parul pe spate si a inceput sa ma sarute nerabdator, eu voiam mai mult, il voiam din nou inauntrul meu , cateva picaturi de sange se prelungeau pe piciorul meu.Ma mangaia apasat, mainile lui alunecandu-mi usorpe corp, mi-am infipt degetele in parul lui si l-am sarutat cu salbaticie, limbile noastre incolacindu-se si cautandu-se una pe cealalta.
-Mai vreau,i-am soptit si el s-a uitat mirat la mine.
A oprit apa la dus si m-a infasurat intr-un prosop pufos, cu altul m-a sters pe fata si l-a pus in jurul taliei lui, luandu-ma din nou in brate.Am intrat in camera si m-a intins pe pat.
-Esti sigura ca mai vrei?m-a intrebat uitandu-se in ochii mei, in timp ce eu imi desfaceam prosopul si l-am aruncat jos, avea o sclipire aparte, ceva ce nu mai vazusem la el pana acum, si-a strecurat o mana pe sub spatele meu si m-a ridicat usor.
Ii simteam penisul tare pe coapsa mea, se uita in ochii mei in timp ce eu ii trageam prosopul in jos pe fund impingandu-l cu picioarele, voiam sa-l simt gol peste mine, era umed si fierbinte si excitat.Am inchis ochi si l-am simtint alunceand in jos pe mine, pana cand fata lui a ajuns in dreptul buricului meu, a inceputsa ma sarute si mi-a ridicat usor genunchii, departandu-mii cu mainile, banuiam ce avea de gand sa faca si l-am lasat.Era primul in toate, i-am simtit buzele moi pe labiile mele si ma lingea usor, limba lui trecea frenetic pe clitorisul meu si eu gemeam de placere, si-a intins o mana spre fata mea sa-mi atinga buzele uscate si fierbinti.Am incepul sa-i ling si sa-i sug degetele de la mana, simtind nevoia sa fac asta mai mult decat as fi crezut vreodata.Geameam si ma impingeam spre el, arcuindu-mi spatele.
-Te vreau acum Edward, am soptit printre degetele lui si el s-a ridicat luand un prezervativ din sertarul noptierei.Si-i l-a pus nerabdator si m-a sarutat cu pofta.Am deschis ochii sa-i privesc expresia fetei, in momentul in care a intrat in mine, gemea si imi placea asta, imi striga numele si ma incanta.Se uita in ochii mei si lacrimile imi inundara ochii, combinatia dintre durere si placere era minunata.Se misca usor inauntrul meu, era atat de placut, durerea disparuse complet si placerea isi facea loc.Il cuprinsesem cu bratele peste umeri si-l strangeam puternic, muscandu-l de gat, el facea la fel si gemea la urechea mea, continuand sa se miste inauntrul meu.
-Te simti bine? m-a intrebat soptit.
-Da , dar tu?
- E cea mai frumoasa noapte din viata mea, Bella, mi-a sopti la ureche.
S-a ridicat sprijinandu-se pe palme si a accelerat ritmul, uitandu-se intens in ochii mei.Am simtit din nou aceea senzatie de incordare si am ajuns la orgasm, mainile cazandu-mi pe langa corp. El si-a dat capul pe spate si a gemut puternic, lasandu-se pe o parte, s-a intins langa mine.Am inchis ochii, si pentru cateva momente se auzeau doar respiratiile noastre sacadate, relaxandu-ni-se usor.


Edward.

-Bella, sunt primul barbat din viata ta, si ma bucur …ai fost prima virgina cu care am facut dragoste.Ea s-a ridicat in fund si s-a aplecat peste mine, sfarcurile ei atingand-mi pieptul.
-Sunt fericita Edward, si-ti multumesc ca te-ai purtat atat de frumos cu mine.
-Bella te iubesc, te iubesc cum n-am iubit pe nimeni pana acum.Ai aparut in viata mea cu un scop: ca sa o schimbi, sa o faci mai buna, sa ma faci mai fericit, sa vad si altceva in afara de bautura, sex si masini.Acum vad altfel viata:acum ma bucur de mai multe lucruri, acum observ razele soarelui, observ norii care se misca, iti recunosc privirea dintre o mie de priviri, iti simt buzele mereu peste ale mele ca si cand m-ai saruta in continuu.I-am zis sincer uitandu-ma in ochii ei ciocolatii, si mangaind cu varful degetelor obrazul ei, a carei piele era catifelata, si ea zambea la atingerea mea.
-Si eu te iubesc, si te voi iubi mereu Edward, dar acum ar trebui sa plec.E ora 24 si pe tatal meu l-am mintit ca ies cu fetele in oras.
-M-am ridicat sa-mi scot prezervativul si l-am aruncat la cosul de hartii de langa patul meu.
-Ce faci maine?am intrebat-o.
-Vine Alice pe la mine...stii ...sa vorbim ca intre fete.
-Ne vedem?
-Nu stiu...trebuie sa si citesc pentru la scoala, ar trebui sa faci si tu asta, ai lipsit o saptamana.
-Da, dar sa stau fara tine o zi, imi va fi foarte greu.
-Si mie mi-a zis si m-a sarutat usor pe buze.Sunt obosita ! trebuie sa plec.
-OK, imbraca-te si te conduc pana acasa, i-am spus in timp ce ma imbracam si eu, eram suparat ca trebuia sa plece, o voiam langa mine toata noaptea, eram dependent de ea...
S-a imbract si ea si m-a luat de mana tragandu-ma spre usa.Am coborat incet.Am iesit din casa si luminile din casa ei erau stinse, probabil Charlie dormea.Ajungand la usa, am imbratisat-o si am sarutat-o dulce, voiam sa-i pastrez aroma buzelor pentru toata noaptea.
-Te iubesc, i-am soptit din nou si m-am intors sa plec spre casa.
-Si eu te iubesc mi-a zis, si am vazut-o zambind in timp ce inchidea usa in urma ei, avea sa-mi fie foarte dor de ea pana luni la scoala.
Am ajuns acasa, eram atat de singur, parca aveam mainile goale, parca imi lipsea ceva.M-am dus in camera mea fara sa aprind becul, doar veiozele imi luminau camera, voiam sa pastrez atmosfera asta de dragoste care plutea in aer, impreuna cu parfumul ei.Am intrat la dus sa-mi relaxez corpul, parandu-mi rau ca apa o sa stearga aroma ei de pe pielea mea.M-am intins dezbracat pe pat savurand parfumul ei care inca persista pe asternuturile mele.Am adormit greu gandindu-ma doar cum ar fi sa o am din nou in bratele mele.

4 comentarii:

  1. 54 de persoane ,viziteaza acest blog .Ma bucur enorm.Sper sa va placa capitolul,astept comentarii.Maine cel tarziu postez :"Esti liber in seara asta?".Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow ...e superb :X
    se iubesc :X:X:X
    declaratia lui edward e asa draguta :X
    e adorabil :X
    de abia astept continuarea:)
    spor la scris ...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. cap. e minunat....
    Se iubesc si aceasta e cel mai minunat lucru...
    Bella si Edward sunt atat de frumosi impreuna... uneori ii invidiezi... :DDDD
    Dar totusi e fantastic ficul si abia astept continuarea la ambele... faci o treaba de mii...

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! faci o treaba minunata.

    RăspundețiȘtergere