miercuri, 10 februarie 2010

Esti liber in seara asta? cap 5











CAP 5 - SFARSIT DE SAPTAMANA la Seattle.





-Maggie,cred ca ai grasit camera,am zis scotandu-mi castile si punand ipod-ul pe noptiera.
-nu,in definitiv asta cautam,a raspuns foarte senzual asezandu-se langa mine pa pat.
-nu cred ca pretinzi sa dormi aici ,nu?am intrebat prefacandu-ma ca nu inteleg.
-nu vreau chiar sa dorm Edward ,a raspuns punandu-si mana pe pieptul meu...stii? ai fost fantezia mea in ultimii 10 ani si acum vreau sa o transform in realitate.
-Maggie ,toata familia mea este aici ,inluzand-o pe Alice ,prietena ta.
-toti sunt in camerele lor...s-a asezat peste mine.Promit sa nu fac zgomot si incepu sa ma sarute pasional.
Am luat-o de mijloc si i-am raspuns la sarut.Ce diferit era gustul ei fata de necunoscuta de seara trecuta.Felul Ei de a saruta...incepu sa sa ma linga si sa ma muste de gat,reusise sa ma excite dar nimic in comparatie cu senzatia pe care mi-o provoca Ea,as fi facut-o de o mie de ori cu Ea ...dar ce dracu ...faceam comparatie?Niciodata nu facusem comparatii inainte,eram sigur ca fiecare femeie e unica,de ce ma gandeam la Ea acum si de ce voiam sa fie Ea in locul lui Maggie?Maggie a urcat spre urechea mea si a lins-o,sugandu-mi lobul urechii eram static ca niciodata ,corpul meu era aici dar mintea mea la kilometrii departare.
-m-am pastrat pentru tine,vreau sa fi primul,asa cum am visat intotdeauna...mi-a soptit in ureche facandu-ma sa revin la realitate,si fara sa-si dea seama m-a facut sa ma opresc.Asa ca am luat-o si am pus-o langa mine,m-am ridicat din pat si mi-am pus o mana pe cap ,dandu-mi parul spre spate.
-ce ai? niciodata nu ai mai fost cu o virgina?a intrebat cu o figura inocenta.
-Maggie ,prima data in viata unei femei ...este importanta.Trebuie sa fie ceva special,este ceva ce o sa-ti aduci aminte mereu.
-stiu ,de aceea vreau sa fiu cu tine,a exclamat ridicandu-se din pat ,dar eu m-am dat la o parte.
-nu este o idee buna am asigurat-o.
-de ce nu?nu-ti plac?nu ma gasesti atragatoare?
-nu este asta Maggie,esti frumoasa dar meriti ca acea ...prima data... sa fie unica,am spus incet concentrandu-ma sa gasesc cuvinte adegvate.Meriti sa o faci cu cineva care te iubeste nu cu cineva care se gandeste la alta persoana.
-ce ? te gandeai la alta?
-Da ,nu o sa te mint,de aceea nu merit sa-ti fur virginitatea,asteapta sa apara acel barbat special care sa te iubesca si care ar fi fericit sa fie primul barbat din viata ta...eu nu sunt acela...
-nu stiam ca ai o iubita,asta chiar ca este o surpriza.Cuceritorul Edward Cullen in sfarsit indragostit.
-nu este iubita mea,am zis fara sa ma gandesc...ce ma surprinse este ca imi doream asta.
-atunci nu este nici un obstacol sa o faci cu mine.
-mai sunt si alte probleme Maggie,esti prietena lui Alice,suntem in casa parintilor mei,tu si eu nu suntem nimic,si chiar daca Ea nu este prietena mea ,este in mintea mea,nu vreau sa te supari,dar ar fi mai bine sa pleci.
-ok ,a exclamat ridicandu-se din pat si indreptandu-se spre usa...nu ma intereseaza ca te gandesti la alta ,daca vrei gandeste-te la Megan Fox,dar fa dragoste cu mine,a spus lipindu-ma de perete.
-nu Maggie,respectate,nu pot sa fac dragoste cu tine pentru ca am si eu sentimente ,si iarta-ma ca sunt atat de sincer ,dar nu sunt pentru tine si nu o sa ma culc cu tine ,doar pentru un capriciu de-al tau,crede-ma ca nu sunt barbatul fanteziilor tale...i-am explicat luand-o de maini si indepartand-o de mine.
-daca n-as fi fost virgina ,ar fi altfel?
-nu,ti-am spus ,esti prietena cu Alice si suntem in casa parintilor mei.
-bine ...tu pierzi,a zis suparata.
-noapte buna ,Maggie...odihneste-te.

Mi-a alungat nervoasa privirea, i-am deschis usa si a iesit din camera.Am inchis,si mi-am reluat gandurile,nu era prima data cand refuzam o femeie,trebuia sa recunosc, dar intotdeauna erau alte motive,nu ca m-as fi gandit la alta,asta chiar ca nu mai facusem.Ce naiba imi facea ea?.Cred ca trebuia sa evit sa ne mai vedem ,era pentru prima data cand ma gandeam sa incalc regulile.Am inchis usa cu cheia si m-am intors in pat.

M-am pus in pa,ramansesem cu gura deschisa trebuia sa recunosc ca Maggie reusise sa ma excite,asa ca am inchis ochii si m-am concentrat asupra frumoasei necunoscute.Imaginea ei a patruns foarte usor in mintea mea.Mana mi-a coborat usor spre penisul meu scotandu-l din pantaloni si am inceput sa-l mangai gandindu-ma la ea.,dorindu-mi sa fie mana ei in locul alei mele.Mi-am amintit momentele in care am facuto cu ea si senzatia de placere ma ajuta sa-mi amintesc sarutarile si mangaierile ei.M-am uitat inspre bleckberry-ul meu vocea ei m-ar ajuta destul de mult.,dar mi-am amintit ca aici nu aveam numarul ei ci pe celalalt mobil pe care il lasasem in apartament. Am continuat concentrandu-ma pe imaginea ei si in cateva minute am ajuns la orgasm.

Micul dejun din dimineata urmatoare,a fost foarte incomod,luand in vedere privirile cu ura ale lui Maggie,asa ca m-am grabit si am plecat sa fac o plimbare cu masina tatalui meu aveam nevoie de aer curat,si sa fiu departe de fetita aia capricioasa,care sa fiu sincer ...nu prea credeam ca ar fi virgina...cine era virgina la 23 de ani in timpurile astea?si mai ales in Statele Unite.Am oprit in parc si m-am asezat pe o banca privind oamenii ca atunci cand eram cu Jennifer acum foarte multi ani...si am uitat de tot...

M-am intors la ora mesei si am rugat sa mi-i se aduca mancarea in camera nu voiam alt episod ca cel de dimineata daja imi ajunsese.Dupa aceea am intrat la dus si m-am pregatit pentru cina.Am coborat si tocmai ce ajunsesera parintii lui Jasper si Rosalie .I-am salutat si apoi si pe unchii mei care de asemenea ajunsesera cu cateva minute inainte,m-am dus sa vorbesc cu Emmett care facea glume ca de obicei.Peste putin timp tatal meu a atras atentia invitatilor asezandu-se in mijlocul salii .

-deci,dupa cum stiti cu totii,aceasta mica si intima reuniune a fost pusa la cale pentru a anunta oficial logodna fiicei mele Alice cu iubitul ei Jasper Hale.nunta va fi in decembrie in casa noastra de la Miami,va rog sa ridicati paharele sa ciocnim pentru fericirea acestor tineri care in curand vor merge pe acelasi drum,nu o sa fie usor dar, stiind cat de mult se iubesc o sa-i ajut sa depaseasca micile obstacole care or sa se iveasca in drumul lor...pentru fica mea si pentru viitorul meu ginere...sanatate...

Am ridicat cu totii paharele si am ciocnit pentru ei.Alice nu mai putea de fericire si s-a ridicat imbratisandu-l pe tatal meu.

-Vreau sa fac si eu un anunt...ca sa spun adevarul...este o rugaminte,s-a intors spre mine...Edward,ne-am dori ca tu sa fi nasul nostru si prietena mea Renata ,care a si acceptat...nasa

-Sigur ca da Alice,nimic nu m-ar face mai fericit sa-ti pun streangul de gat.

Am ras de comentariul pe care l-am facut si Emmett mi-a tras un pumn in spate.Am intrat in sufragerie,si in timp ce serveam cina,Renata o ruga pe Alice sa-i povesteasca cum a cerut-o Jasper de sotie.Surioara mea ,foarte incantata,i-a povestit cu lux de amanunte.Erau la o cina romantica,cu un pian unde se cantau piese romantice ,dupa cere pianistul a rugat-o pe ea sa se aseze langa el pentru a interpreta un cantec in exclusivitate.Dupa aceea i-a oferit o cupa de sampanie dar ceea ce se afla in interiorul paharului era un inel de logodna si un biletel pe care scria "vrei sa te casatoresti cu mine? te iubesc foarte mult si imi doresc sa petrec restul zilelor mele alaturi de tine...Jasper "Toti ne-am emotionat si am cerut sa ne arate inelul.Ea si-a ridicat mana si ni-i l-a aratat,dupa care l-a sarutat ...si el era destul de emotionat.

Am mancat ascultand bancuri si sfaturi de la parintii mei si de la Jasper si cand am terminat sau impartit in grupuri sa stea de vorba.Eu m-am asezat intr-un colt ,observandu-mi familia ,Emmett si Rosalie stateau imbratisati ,zambind la fel ca parintii mei,Alice si Jasper erau pe canapea tinandu-se da mana.Parintii lui Jasper vorbeau foarte animati cu unchiul meu Aro si sotia sa.Deodata o senzatie stranie m-a trezit si am iesit pe terasa cu paharul in mana.

Luna stralucea in toata splendoarea cerului si lumina o parte din gradina si atunci m-am simtit atat de singur...ce naiba faceam cu viata mea?Tocmai implinisem 27 de ani si nu aveam pe nimeni langa mine,cineva demn sa fie aici cu mine,cineva care sa se bucure de aceasta zi speciala pentru familia mea.,sora mea de 24 de ani era aproape casatorita si eu eram singur chiar daca eram mai mare decat ea.Dintr-o data imaginea acelei fete mi-a revenit in minte,ce avea asa special de ma gandeam la ea?Era prima data cand ma gandeam la cineva ,de cand faceam parte din acea societate ,ce imi doream cel mai mult era sa ma intalnesc cu ea si a treia oara ,voiam sa o vad in continuare.

-la ce te gandesti fratioare?am auzit vocea lui Alice si i-am simtit mana pe umarul meu.
-nu-mi vine sa cred ca surioara mea o sa se casatoareasca asa repede...n-ar trebui sa fii acolo inauntru cu ceilalti?
-am vazut ca ai iesit si mi-a atras atentia,te observam de departe si am o curiozitate ,Edward...ce ti se intampla?
-nimic,de ce ma intrebi?
-esti ciudat, prea ganditor,stiu ca nu sunt probleme in afaceri,iti merge foarte bine pe plan profesional...e altceva , nu?...este vorba de o fata?
-tu cum ai stiut ca Jasper este ce cautai?,am intrebat,ocolindu-i intrebarea.
-a fost dragoste la prima vedere,de cand ne-am privit pentru prima data,am vazut ceva in privirea lui ce nu mai vazusem la altcineva.Cu el ma simtea in largul meu fara sa incerc sa ii atrag atentia in vreun fel si cand eram pe punctul de ai confirma ,mama a avut acel accident ...iti aduci aminte Edward?
- cum sa uit,a stat 5 zile in coma si tata nu s-a despertit de ea nici o secunada,eu mai mult ca oricine il intelegeam (pe tata)...i-am raspuns.
-eu eram foarte speriata Edward,dar cand Jasper ma imbratisa,frica disparea imediat si imi da speranta ca totul o sa fie bine si asa iti pot enumera mii de lucruri,bucuria care nu-ti incape in piept,bataile inimii,sa vorbesti fara cuvinte,sa -l privesti cum doarme,sa-l doresti atat de mult incat simti ca te arde pe dinauntru,dar fiecare percepem dragostea in moduri diferite.,singurul lucru pe care ti-l spun este ca ,atunci cand va veni ,iti vei da seama cu siguranta,prin cele mai mici detalii ,o sa stii...cand plangi si razi,canti si taci,zbori ci cazi,visezi si te trezesti,cand este ultima persoana la care te gandesti inainte sa adormi si prima cand te trezesti si o vezi peste tot desi stii foarte bine ca nu este acolo,in sfarsit fratioare sunt atatea lucruri...
-da...la stiu,uitasem de toate astea.
-dar cred ca, in sfarsit, dupa atatia ani esti pregatit pentru a primi din nou iubirea,fara nici o indoiala ea trebuie sa fie foarte speciala ,pentru a reusi sa te schimbe asa mult.
-ea? nu exista nici o "ea",Alice nu am mentionat pe nimeni.
-Edward , sunt femeie si mai intai de toate foarte perceptiva,binenteles ca exista mi-am dat seama cum priveai in gol,cand eu iti vorbeam,cum analizai situatia si imi pare foarte bine,meriti pe cineva in viata ta,nu singur in pat,nu stiu de ce te incapatanezi sa continui asa,esti mult mai bun decat vrei sa pari si meriti sa cunosti si sa te bucuri de dragostea adevarata,sper doar ca ea sa te aprecieze,sa corespunda iubirii tale si sa te faca foarte fericit.

-multumesc surioara ,dar te asigur ca nu am pe nimeni.
-nu te cred,dar asta e ,daca insisti,poate nu e nimeni,dar va fi ,si daca iti doresti cu adevarat ,vei reusi.
-te ador spiridusule.
-si eu pe tine...ma imbratisa cu forta...pe bune, cat mi-as dori sa te vad atat de indragostit ca si mine.

Nu am putut sa-i raspund nimic,pur si simplu nu stiam daca eram pregatit,imi inchisesem inima intr-o cutie de fier si am aruncat cheia intr-un ocean,nu stiam daca exista cineva atat de curajos pentru a o cauta,sa o deschida si sa-mi elibereze inima inghetata.Era simplu sa gasesti o fata,dificil era sa o pastrezi,sa atati focul zi de zi pentru a evita sa se stinga..Am ras la gandurile mele,facusem un sir lung.De cand cel mai curtat burlac facea tipul asta de analogii?

Alice si cu mine am intrat in casa si am inceput sa conversam cu invitatii,iar am simtit privirea uracioasa a lui Maggie pe mine,inainte ma simteam flatat,dar azi ma deranja.Reuniunea a continuat inca cateva ore,si dupa ,au plecat cu totii.Am urcat in camera si am inchis cu cheia,fata asta nu se lasa cu una cu doua si nu voiam sa ma simt prost fata de familia mea.

In dimineata urmatoare am coborat sa iau micul dejun si m-am bucurat can mi-am vazut la masa doar familia.Alice si prietena ei se hotarasera sa mearga la un restaurant.Am sarutat-o pe frunte pe mama si apoi un pumn in umar tatalui meu si lui Emmett in timp ce pe Rosalie am sarutat-o pe obraz...m-am asezat langa mama mea.
Micul dejun a fost linistit,le-am povestit despre Jane ...cu siguranta in momentul asta ea era deja acasa...si mama m-a luat de mana,mandra de gestul meu.Rosalie ne-a povestit despre o companie de parfumuri si ca saptamana viitoare o sa fie la o prezentare de moda...victoria Secret.Emmett a asigurat-o ca o sa fie in primul rand,pentru a evita ca cineva sa se ia de ea...radea...a imbratisat-o si i-a dat un sarut pe buze,inca pareau proaspat casatoriti si pentru prima data in viata mea eram invidios pe fratele meu pentru relatia lui

Am ajuns in New Jersey la 6 seara,am scos mobilul din sertarul noptierei si l-am deschis,aveam multe mesaje vocale si scrise,niciunul de la ea,dar cum era sa ma caute daca eu i-am spus ca o sa fiu ocupat pana luni si azi era duminica.Am dat usor din cat si am intrat la dus.

Luni am avut o sedinata,foarte devreme,calculam posibilitatea de a ne extinde in strainatate si chiar se eliberase un teren in Londra pentru constructia unui nou hotel...primul care se construia cap-coada ,asa ca trebuia sa mergem sa mergem sa vedem cum merg lucrurile.Dupa amiaza am luat masa cu Jennifer si i-am povestit cum a fost petrecerea,ii parea rau ca nu venise si ea,dar fratele sau isi serbase ziua de nastere si venise sa-si sarbatoreasca ziua aici cu ea.Au fost intr-un bar cu prietenii si prietenele ei.

Eram in birou,putin disperat, era 6 seara si priveam telefonul asteptand cu disperare ca ea sa sune.O sa astept pana la 7:30 daca ea nu suna o sa o sun eu , nu mai puteam astepta inca o zi fara sa o vad.Dupa o jumatate de ora a sunat telefonul si era un numar privat,nu stiam daca sa raspund sau nu ,dar in final am facut-o.Cand mi-am dat seama ca nu era ea,i-am spus ca in seara asta nu sunt disponibil.Am mai primit inca trei telefoane la fel dar tot acelasi raspuns le-am dat,nu voiam sa vad alta fata ...o voiam pe ea...Putin peste ora 7 ,am primit apelul pe care il asteptam o zi intreaga,nu stiu de ce dar ii salvasem numarul,sub numele "inger", era primul cuvant care imi venise in minte in momentul acela.N-am vorbit prea mult ,a ramas sa ne vedem la 8 la hotel,asa ca am inchis calculatorul si am iesit din birou.Am coborat bucuros in parcare si am ramas surprins vazandu-l pe James rezemat de masina mea.

-ce vrei? am intrebat serios.
-am venit sa-ti spun ca ,nu trebuie sa-ti mai faci griji in privinta lui Chace.
-atat de repede ai reusit sa-l infunzi?am intrebat dezactaivandu-mi alarma de la masina.
-nu,este mort.

11 comentarii:

  1. Cam tarziu pentru postare dar vreau sa o puteti citi dimineata,daca nu aveti alta treaba.VA PUP.
    Astept comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  2. cat am ast capitolul asta.....
    nice....
    acum urmatorul...
    bafta la tradus!

    RăspundețiȘtergere
  3. wow l-a omorat pe Chace? :)))
    asa si Maggie aia cam tupiesta X(
    Si stiam eu ca e indragostit de Ea :X:X
    foarte frumos :XX
    bafta la tradus :*:*
    pwpii :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. este:X::X ma uimeswte de fiecare data comportamentul:D ..cnd apare urmatorul?

    RăspundețiȘtergere
  5. wow... e mort????????????

    e superb capitolul.. abia astept sa aflu ce se mai intampla:D

    RăspundețiȘtergere
  6. OMG! Cum sa fie mort? Ce urat! Oricum, o meritat dupa tot ce a facut. Imi place capitolul si tea-i descurcat admirabil la tradus. Spor la tradus in continuare:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. super capitolul :X
    ce dragut ...se gandeste numai la ea :X
    de abia astept cotinuarea:X
    spor la tradus ...pup :*

    RăspundețiȘtergere
  8. o ce draguuuuuuuut
    :x
    :(
    vreau si eu un edward:-l

    RăspundețiȘtergere
  9. e tare cap...
    Si asa am stiut ca nu va rezista... orice baiat pana la urma cauta ceva stabil...
    super tare...

    RăspundețiȘtergere