luni, 22 februarie 2010

Alb orbitor cap11




Cap 11-Plangand.


Edward.


Am inceput sa mananc supa,era ata de delicioasa.
-povesteste-mi despre tine,i-am spus...ce-ti place,ce te inspaimanta,unde ai locuit inainte?vreau sa te cunosc mai bine,Bella.
Mi-a povestit cu o privire trista despre mama ei care mirise si despre frica de zapada si albul orbitor .Ii placea sa gateasca,sa asculte muzica,sa se plimbe,ii placeau verile calduroase pe plaja...cui nu-i plac?...Locuise in Jacksonville si nu avusese nici o relatie stabila doar mici saruturi ,nimic mai mult...avea curaj sa-mi spuna totul.Ii placeau cartile vechi si lalelele negre,nu-i placea sa primeasca cadouri si nici sa ofere.
Vorbea incet ,muscandu-si buza de jos si cu o mana isi rasucea o suvita de par pe deget ...avea tic nervos ...probabil avea emotii.Ma temeam de casa asta de cand eram mic si acum atat de repede ma obisnuisem cu ea,datorita Bellei imi aflasem trecutul si ii multumeam din suflet.
-Belle,vrei sa-mi faci o favoare?am intrebat-o dupa ce am terminat de mancat.
-sigur,cu cea mai mare placere,mi-a spus respirand zgomotos...oare ce credea ca ii cer?
-vreau sa mergi cu mine la mormantul parintilor mei,nu ma simt in stare sa merg singur,defapt am nevoie de compania ta.
-vin Edward,asteapta-ma sa ma imbrac,mi-a spus si a fugit pe scari.
In 10 minute,cobora imbracata ,intr-o camasa neagra si blugi,si-a luat geaca de piele din cuier si cheile de la masina.
-vreau sa mergem cu masina mea,nu prea am avut timp sa o conduc si imi place,in plus am vazut ca ai venit pe jos.
-cum doresti,Bella,i-am zis si i-am oferit bratul meu pentru a iesi afara din casa.
Conducea prudent si era atenta la indicatiile pe care i le dadeam,pentru a ajunge la cimitir.A oprit pe drum sa iau flori,am luat cale pentru parintii mei si un trandafir rosu pentru ea,preferam alb ,dar m-am gandit ca poate nu-i place ,avea o problema cu "albul".
-asta e pentru tine Bella,si am sarutat-o pe buze.
-iti multumesc ,este al doilea trandafir de la un ...Cullen.
-ce?...Emmett ti-a oferit un trandafir?...am intrebat nervos,idiotul ma face pe la spate...o sa mi-o plateasca.
-nu,...tatal tau mi-a oferit unul,ii adusese mamei tale aseara unul ,dar mi-i la dat mie,pentru prima vizita facuta la tine acasa.
-o...asta inseamna ca l-ai cucerit,Bella,nu rateaza nici o zi pentru a-i oferi mamei trandafiri...a facut o exceptie pentru tine.
-par un cuplu foarte fericit.
-da,se iubesc foarte mult,nu i-am vazut niciodata certati,pacat ca nu au avut proprii lor copii.
-si Emmett este infiat...m-a intrebat surprinsa.
-da,este cu un an mai mare dacat mine,mama lui murise la nastere si despre tatal sau nu se stie nimic...ma bucur ca il am ca frate,ne intelegem foarte bine.
Am ajuns la cimitir si a trebuit sa vorbim cu portarul pentru a ne arata locul de veci al parintilor mei.Dupa un sfert de ora,ne aflam in fata pietrei funerare.Cand am vazut si numele meu scris acolo,un fior mi-a trecut prin corp,asta nu schimbasem,trebuie sa vorbesc cu Carlisle.



Bella.


Cand am privit piatra funerara,am ramas inmarmurita,numele lui Edward jr. era trecut acolo,cu litere mari gravate,sapate adanc in piatra veche si prafuita.Am inceput sa plang,gandindu-ma ca poate Dumnezeu l-a salvat pentru mine,pentru ca eu sa-l iubesc,chiar simteam asta.Edward a pus florile pe mormant si a inceput sa planga,mangaia mormantul printr-o atingere atat de fina de parca ar fi vrut sa-l simta,de parca ceva acolo ar fi fost viu.M-am aplecat si am lasat trandafirul meu sa cada pe pamantul umed,Edward s-a uitat la mine cu ochii in lacrimi si s-a apropiat....I-am pus o mana pe obraz si i-am sters o lacrima care se prelingea spre coltul gurii.Mi-a dat parul dupa ureche si si-a lipit fata de gatul meu...plangea.Imi treceam mainile prin parul lui consolandu-l,el m-a luat in brate si m-a strans cu putere.
-Bella ,sa nu ma parasesti niciodata,mi-a spus suspinand pe gatul meu.
-nu am nici un motiv Edward.
Ii simteam umezeala lacrimilor pe gatul meu si usor pe piept.Plangea si suspina zgomotos,iar eu nu reuseam sa-l linistesc.Nu vazusem niciodata un barbat plangand,nici macar pe tatal meu,probabil stia sa se fereasca foarte bine,dar Edward,se pare ca nu era in stare.Dupa o jumatate de ora,m-a luat de mana si mi-a facut semn sa plecam.S-a mai uitat o data in urma si si-a pus bratul in jurul umerilor mei ,aducandu-ma mai aproape de el.
-vrei sa vi pe la noi?mama ar fi fericita sa te revada.
-hmm,nu stiu ce sa zic Edward,cu toate ca eu am facut primul pas,am impresia ca ne cam grabim.Mi-e frica ,nu vreau sa sufar,am un presentiment ...rau...
-Bella n-o sa se intample nimic,esti constienta ca te plac si inca foarte mult,nu am nici o intentie sa te ranesc.Adevarul este ca nu am iubit niciodata cu adevarat si nu stiu cum s-ao fac,nu stiu ce pasi sa urmez,sunt pe dinafara de tot ce tine de asta,dar o sa incerc,iti promit,tu o sa ma ajuti.,mi-a soptit sarutandu-ma pe frunte.
Am intrat in masina si am dat drumul la muzica...Savage garden - To the moon and back...rasuna in masina si Edward era alaturi de mine ,imi era teama sa-l privesc,totul parea atat de ireal,atat de frumos,prea frumos,intr-un timp atat de scurt ,nu voiam sa ma trezesc.Edward fredona versurile superbei piese si se uita in gol prin parbriz ..."I would fly you to the moon and back,if you'll be,if you'll be my baby.Got a ticket for a world Where we belong,so,would you be my baby."(As zbura cu tine pe luna si inapoi,daca ai fi iubitul meu.Am un bilet pentru o lume careia apartinem, deci ai fi iubitul meu)Ii simteam electricitatea,mi-i se facuse pielea de gaina.Am oprit in fata casei,tata cu siguranta dormea.
-te-ai gandit Bella? vrei sa vii?
-da,o sa vin...e sambata si nu am ceva mai important de facut.Mi-am luat cheile si am plecat spre casa mea.
-trebuie sa-I las un bilet tatalui meu,ca intarzii.
Cand am revenit,Edward ma luat de mana,ca un adevarat cuplu.Ne privam zambind,eram emotionata,totul se intamplase atat de repede,dar nu regretam nimic,cu toate ca imi era frica voiam mai mult,parca eram dependenta de el,obsedata,nu ma mai saturam,eram fericita,nu ma simtisem niciodata asa,o sa las lucrurile sa mearga de la sine.Am intrat in casa si Esme a venit imediat si m-a imbratisat.
-Bella,ma bucur ca ai revenit.
-sunt bine venita oricand,nu?sau ma insel?am intrat si Edward a inchis usa.
-cu siguranta,ai cuvantul meu,a zambind ,ridicand mana si punand-o la piept.
-ati mancat? am pregatit si un desert.
-am mancat mama ,i-a spus Edward,dar un desert ar fi minunat,nu-i asa Bella?m-a intrebat Edward si eu am dat din cap in sens afirmativ.
-ne-am asezat pe canapeaua neagra de piele din living,si Esme a venit cu o tava cu doua pahare de coctail,avea pai si umbreluta.
-ce este,am intrebat curioasa...arata destul de delicios .Edward zambea.
-inghetata de lamaie cu sampanie si cuburi de gheata ...si multa dragoste,Bella a zis Esme zambind,uitandu-se spre Edward.
-ok,mama...cu ce scop vrei sa o imbeti pe Bella.
-hmm,ce puneti la cale,am intrebat uitandu-ma la privirile lor.
-cu asta l-a cucerit Esme pe Carlisle,a spus Edward zambind...ai impresia ca o sa tina la toata lumea,mama?
-se bucura ca ai venit sa-si testeze aptitudinile,Bella.
-n-am spus eu asta fiule ,si a urcat pe scari.
-trebuie sa ma pregates,iau cina cu tatal tau in seara asta,nu o sa venim acasa.

7 comentarii:

  1. ooo daaaaa :X:X: imi place bafta in continuare:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. suuuper :X:X imi place rauu :X:X
    vreau urm cap mai repede :X:X
    pwpiki:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. doamne e super :X
    bella il iubeste:X da si el o iubeste... sunt sigura:X
    " asta e pentru tine Bella,si am sarutat-o pe buze.
    -iti multumesc ,este al doilea trandafir de la un ...Cullen.
    -ce?...Emmett ti-a oferit un trandafir?...am intrebat nervos,idiotul ma face pe la spate...o sa mi-o plateasca. " :)):X super faza
    de abia astept continuarea :X
    multa inspiratie ...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. pe cand urmatorul capitol ??? k e prea tare si nu mai am rabdare ... :d

    RăspundețiȘtergere
  5. super ficu...chiar imi place, simplu si fara prea multa palavrageala inutila.Cu un scenariu bun ti l-as putea pune pe sticla...succes in continuare si astept urmatorul capitol!

    RăspundețiȘtergere
  6. ata de trist, dar tot odata ata de frumos... partea cu cimitirul a fost foarte trista... imi pare rau, dar el o are pe Bella si se iubesc, la fel cum Esme si Carlisle... totul este ata de frumos... succes mai departe... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Super tare! Foarte frumos. Ai facut o treaba minunata. Imi place extrem de mult Bravo! :X:X:X

    RăspundețiȘtergere