miercuri, 3 februarie 2010

Esti liber in seara asta?CAP 1


Cu 3 ani inainte.

Ma aflam in cea care a fost camera mea in ultimii 5 ani din viata si care a fost martora la multele mele aventuri cu dezlantuitii mei prieteni de la universitate.Poate de aceea imi parea rau ca terminasem studiile,noptile de petreceri cu inseparabilul meu prieten James.Compania unei fete frumoase,care imi incalzea patul fara sa caute mai departe un compromis doar pentru a stinge focul pasiunii fara a-si darui inima... foarte convenabil,pentru ca eu mi-am daruit inima o data si viata mi-a smuls-o fara cruzime. N-o sa las sa se mai intample asta.
Am luat ultima carte pentru a o baga in geanta si o fotografie invechita.Eram eu si Tanya imbratisati la poarta casei mele ,in ziua in care i-am spus pentru prima data ca o iubesc si niciodata nu mi-am imaginat ca va fii si ultima.


FLASHBACK


Totul din cauza unui sofer beat care a adormit la volan si nu a putut controla masina in timp ce ea astepta autobuzul scolar.Si asa a terminat cu viata ei si cu visele mele fiind cel mai rau moment din viata mea dorindu-mi sa mor pentru ca nu voiam sa traiesc fara ea.Era prima si singura mea iubita,cu ea am descoperit ce e un sarut adevarat, ce e dragostea ,cum sa ne trezim din pasiune, chiar daca niciodata nu s-a consumat acest lucru deoarece timpul nu ne-a permis.

Am uitat de toate,chiar si de mine,nu voiam sa fac nimic,nu mancam ,nu dormeam, si mai ales nu visam , singurul lucru pe care il voiam era sa stau langa ea pentru totdeauna ca in acea zi in care m-am hotarat sa-i spun ca o iubesc.In primele zile nu faceam altceva decat sa merg la cimitir si sa vorbesc cu ea, sa-i spun la infinit cat de mult o iubesc,voiam sa fie sigura de asta,pana cand intr-o zi m-a prins o furtuna acolo si nu stiu nici macar cum am ajuns acasa.Aproape facusem pneumonie,si daca nu era tatal meu ,acum eram mort si fericit ca eram alaturi de ea.

Cand mi-am revenit,si temperatura incepuse sa-mi scada,m-am ridicat si am inceput sa plang . Mi-am dat seama ca traiam tot pe lumea asta nedreapta.Simteam cum ma imbratisa si ma consola.Aroma era inconfundabila,a lavanda,atunci mi-am dat seama ca era prietena mea cea mai buna,Jennifer si nici macar nu am aflat cand a venit din Canada.Ea si cu mine am fost foarte apropiati.De cand ma stiu faceam mii de boacane impreuna,eram pedepsiti si premiati de catre parintii ei si ai mei...eram de nedespartiti pana cand venea Tanya in vizita si chiar si atunci ne junam toti trei.Imi aduc aminte ca odata s-au certat pe compania mea si eu am terminat prin a ma juca cu Emmett pentru a evita sa se mai certe.M-au privit mirete si s-au hotarat sa ma ignore.DA...mi-am atins scopul,si am zambit,nu-mi placea sa se certe si mai ales pentru mine.

Am simtit umezeala lacrimilor ei pe parul meu...Jennifer plangea alaturi de mine fara sa-mi spuna nimic prin cuvinte(imbratisarea ei spunea totul)era aici sprijinindu-ma si consolandu-ma,dispusa sa o faca de cate ori era nevoie...asa era ea...mereu entuziaste si cu zambetul pe buze,mereu cautand ceva pozitiv dintr-o situatie,dar in acest caz nu gasea nimic.Ce poate lasa bun moartea, cuiva care iubeste cu toata inima.Am plans pana nu mai aveam lacrimi, ea adormid in bratele mele si eu privind in gol toata noaptea,dar cand cineva deschidea usa camerei mele inchideam ochii.

Atat mamea, cat si tatal meu intrau des in camera mea ,aproape in fiecare noapte frustrati si pustiit,incapabili de a putea face ceva pentru a ma trezi le realitate.Ma durea sa-i vad asa dar era foarte mare durerea pe care o simteam vis-a-vis de pierderea Tanyei.Imi dadeam seama si de suferinta fratilor mei cand ma vedeau in starea aste...era prima data cand nu-i vedeam pe Emmett si pe Alice glumind ,fetele lor erau triste si intelegeau situatia.Se simteu rau ca nu ma pot ajuta,dar eu nu voiam sa se simta asa.

In dimineata urmatoare cand Jennifer s-a trezit mi-a dat un sarut pe frunte si mi-a spus ca o sa se duca acasa sa faca un dus si sa se schimbe.Cand s-a intors, dar nu stiu peste cat timp ,avea o caserola cu paine prajita,suc,lapte si marmelada,a pus-o pe picioarele mele si s-a asezat langa mine.

-nu-mi e foame-am zis si mi-am intors capul in partea cealalta.

-asta zici tu dar corpul tau nu prea e de acord,trebuie sa-ti recapeti fortele pe care le-ai pierdut cat timp ai fost bolnav,si in plus inca mai ai antibiotice de luat,nu poti sa depinzi de soarta...mi-a spus in timp ce intindea marmelada pe paine.

-nu vreau sa traiesc,punct,vreau sa fiu cu ea,de ce nimeni nu ma intelege?

-nici tu nu intelegi ca ati stat impreuna atat cat a trebuit sa stati,ca viata ei s-a terminat(prea tanare,ce-i drept) dar a ta continua.

-corpul sau este in pamant si sufletul sau in cer si iti garantez ca este mult mai bine acolo dacat aici.

-dar eu vreau sa fiu cu ea ,nu ma intereseaza unde.

-nu poti sa fi atat de egoist Edward,chir nu iti pare rau de familia ta?nu vezi ca sufera alaturi de tine?nu ai idee cat sufera Esme, e disperata,nu mai stie ce sa faca si Carlisle, Doamne...tu stii ca e uroul meu, si niciodata nu l-am vazut cazut si invins...Niciodata nu am crezut ca o sa zic asta ,dar imi e dor de glumele de prost gust ale lui Emmett si Alice care e o fata cu o stralucire stinsa...vorbesc despre nedreptate...nu ti-i se pare nedrept sa-i faci asta familiei tale?Ii tragi dupa tine.Daca ar fi sa mori si sa nu afecteze pe nimeni ar fi perfect...nu e cea mai buna obtiune dar asta e,fa-o.Oricum am o veste, Edward Cullen nu esti singur pe lume,...,pe bune vrei sa afectezi 4 persoane minunate,care sunt dispuse sa-si dea viata,pentru ca tu sa fi asa cum erai odata?,asta ,da,este o nedreptate.

-o sa mananc doar putin,bine?

-bine,azi putin ,maine inca putin,si asa mai departe.Apropo ti-am adus un cadou...s-a ridicat si dupa ce mi-a dat paharul cu lapte,a scos o carte din rucsac..."TOTUL TRECE...SI ASTA CU SIGURANTA O SA TREACA",am citit cu voce tare titlul si am continuat.

Si asa a facut in fiecare zi aproape ca-mi dadea sa mananc in gura ,odata era pe punctul de a ma dezbraca ea, sa-mi faca baie dar mi-a fost rusine si am scos-o din baie.Ma ducea in parc si ne acezam pe banca privind oamenii cum treceau ,voia sa-mi demonstreze ca viata continua.Imi citea carti despre pierderi si cum sa supravietuiesti ...si usor,usor mi-am recuperat cheful de viata, dar nu si de a iubi.


.................................................................................................


Sunetul telefonului meu m-a facut sa revin la realitate,era pe noptiera si vibratiile il facea sa se miste.L-am ridicat si am vazut ca era un nimar necunoscut...asta m-a surprins putin.

-alo,-am raspuns surprins.

-ESTI LIBER IN SEARA ASTA?-am auzit o voce feminina foarte suava.

-cu cine vorbesc?-am intrebat ,nerecunoscand vocea.

-raspuns gresit"dragutu-le",stii foarte bine ca nu pot sa-ti spun...poti sau nu sa ne vedem?,a spus sigura pe ea,asta imi place la o femeie.

-sigur ca pot,unde ,la ce ora ,si cum te recunosc?

-cunosti hotelul,Ambassy?

-da,este la 40 de minute de mine.

-in 45 de minute la bar...intr-o rochie rosie...a inchis fara sa-mi mai dea vre-un detaliu.

Am zambit si am dat usor din cap...rochie rosie-foarte original...m-am gandit,sigur era una dintre colegele mele,care vrea sa se joace putin.Asta devenisem,un tip rece care doar se bucura de sex.

FLASHBACK


Cand am implinit 16 ani,unchiul meu Aro,m-a dus la un club,pentru a-mi fura virginitatea.Mi-a spus ca nimic nu e mai bun decat sexul, pentru a trece peste aceasta tristete si ca aveam varste optima pentru a ma invata asta.Trebuie sa recunosc ca de ceva timp descoperisem ce bine era sa te mangai si o faceam fregvent ca oricare adolescent,dar experienta acestei femei a facut cat 10 ani.Am ajuns pana le cer si inapoi de vreo 3 ori in acea noapte.Asa ca am prins gustul sexului si am continuat ,gandindu-ma la cuvintele unchiului meu:"Edward stiu ca esti prea tanar dar cu cat stii mai devreme si intelegi asta ,cu atat este mai bine.Vrei sa stii secretul unei casnicii? Fidelitatea...partenera ta sa fie sotie si amanta in acelasi timp si ca sa o gasesti trebuie sa cunosti multe femei ,pana dai de cea care le are pe amandoua.Asa ca iesi cu mai multe pana cand apare acea femeie.Stiu ca inca te doare ceea ce s-a intamplat cu Tanya,dar esti foarte tanar si poti sa depasesti asta. Intr-o zi,O sa intalnesti o femeie completa,careia sa-i fi fidel,pentru ca ai trait suficient pentru a avea aventuri clandestine".

Asa ca luand in seama sfaturile lui si pierderea Tanyei,am avut mare grija de inima mea si mi-am daruit doar trupul.

...........................................................................................................................................................


Mi-am luat jacheta,cheile masinii si am plecat direct spre hotel.Cand am ajuns la bar,erau putine persoane asa ca mi-a fost usor sa o localizez .Era asezata in fata barului,foarte frumoasa,cu parul lung si cu o rochie rosie ...foarte senzuala...aproape ca ma omoara.Era acoperita doar cat trebuia,cu un decolteu adanc foarte pronuntat.Am zambit satisfacut si m-am apropiat,cand imediat s-a intors si mi-a zambit si ea senzual. A luat o ultima inghititra din paharul ei si dupa ce s-a ridicat am urmat-o fara sa spun nimic.


Ne-am urcat in lift si a apsat pentru etajul 10.Cand am ajuns la etaj ,am mers pe culoar pana in fata usii pe care ea a deschis-o si am intrat.A aprins becul si nu am avut timp sa mai spun ceva pentru ca m-a impins spre perete sarutandu-ma cu furie si fara nici o introducere si-a pus mana delicata pe masculinitatea mea pe care o mangaia pe deasupra pantalonului,asa ca ,ca un raspuns mi-am pus si eu mainile pe fasele ei si le masam pe sub rochia subtire pe care o purta.I-am tras intr-0 parte minusculii tanga pe care ii purta si ea a intrerupt sarutul pentru a emana un gafait de excitare.Ma saruta si ma musca de gat in timp ce eu o trageam de par cu o mana si cu cealalta o mangaiam pe fese.

S-a dat putin in spate sa se dezbrace in timp ce eu mi-am dat jacheta jos si am inceput rapid sa-mi desfac nasturii de la camasa.A venit spre mine si a continuat sa ma dezbrace in timp ce imi lingea si musca sfarcurile.Am gemut usor si ea a coborat spre abdomen ,desfacandu-mi pantalonii cu o mare abilitate.Eliberandu-mi masculinitatea a inceput sa ma satisfaca cu gura, in timp ce eu mi-am rezemat capul de perete si inchizand ochii m-am concentrat la profundele mangaieri.A continuat asa in timp ce eu gemeam de placere .Mana ei mi-a cuprins erectia si am terminat pe sanii ei,dupa care a inceput sa-si linga degetele pline de licoarea mea.

Mi-am scos un prezervativ din buzunarul pantalonului si mi-i l-am pus in timp ce ea isi scotea minusculii tanga.Ne-am sarutat salbatic in timp ce mergeam spre pat.Cand am simtit marginea patului cu piciorul ,am tras-o si am impins-o in pat ...ea a zambit...M-am asezat deasupra ei ,ligandu-i si sugandu-i urechea iar ea gemea delicios.Am coborat pe gat in jos si i-am atins cu doua degete intimitatea care era mai mult decat umeda. Am ajuns la sanii sai si i-am muscat sfarcurile pronuntate.

-te vreau acum...mi-a ordonat ea infigandu-si degetele in pielea spatelui meu.

Dar in schimb doar i-am masat intimitatea ,voiam sa o mai innebunesc putin.Ea si-a desfacut picioarele si m-a tras cu brutalitate,si-a fixat mainile pe spatele meu si a inceput sa se miste cu rapiditate in timp ce-i savuram sanii.Si-a coborat mainile pe fesele male si m-a presat,cerandu-mi sa intru mai adanc.Se auzeau sunete intre corpurile noastre cand ne loveam unul de altul,gemete din partea amandurora si am continuat sa ma misc fara sa ma opresc.Deodata un geamat a inundat camera cand ea a ajuns la orgasm,dar eu inca mai aveam ,asa ca m-am sprijinit cu mainile de pat pentru a face ultimele miscari salbaltice...am terminat...

M-am intins langa ea fara sa spun nimic incercand sa-mi reamintesc cum sa respir si cand mi-a revenit m-am ridicat si mi-am dat jos prezervativul sa-l arunc la cos.

-cine ti-a dat numarul meu de telefon?-am intrebat intrigat,o asemenea frumusete nu ar fi trecut neobservata de mine daca ar fi fost la universitate

-un tip de la club.

-de la club?...am exclamat mai intrigat...cunosteam cativa dar nu imi dadeam seama din partea cui era.

-prea multe intrebari,stii bine ca asta incalca regulile---a raspuns imbratisandu-ma si sarutandu-ma pe abdomen.

-reguli? am intrebat mirat.

-sper ca mai ai prezervative si ca inca mai ai energie...a fost raspunsul ei si s-a pus in fata mea, incepand sa ma sarute.


De data aste ,ea a preluat controlul si m-a aruncat in pat,dupa care mi-a cautat in pantaloni cu rapiditate un prezervativ ,zambind.S-a apropiat de mine,s-a urcat deasupra ,mi-a sarutat si mi-a muscat buzele ,in timp ce mana ei urca si cobora pe membrul meu ,care a raspuns imediat la mangaierile sale.A scos prezervativul din invelis si mi-i l-a pus ajutata de degetele sale si a terminat prin a-mi lua memrul in mana si l-a introdus in intimitatea ei miscandu-se in sus si in jos.Am prins-o de mijloc pentru a o ajuta sa se miste mai bine,isi mangaia sanii si sfarcurile cu rapiditate ,cautand cu disperare obiectivul mult dorit de noi ,pana cand l-am gasit...pria data ea si apoi eu...S-a dat jos din pat si-a luat hainele si s-a imbracat fara nici un cuvant.

-o sa te revad?,nu mi-ai spus cum te cheama,am zis inca stand in pat.

-cred ca esti nou in asta,poate o sa te sun,multumesc pentru acest moment...mi-a raspuns si a iesit din camera ,lasandu-ma cu mii de intrebari in minte.

Dimineata urmatoare eram inchis in camera ,cand imi suna mobilul,era James si i-am raspuns imediat.

-buna batrane,ce faci?...m-a salutat in timp ce ma ridicam din pat.

-foarte bine ,tu?

-bine ,pe aici pregatindu-mi totul pentru a trimite pachetele acasa.

-in sfarsit am terminat studiile...apropo ti-a placut cadoul tau de absolvire? a intrebat razand.

-care cadou?...am intrebat uitandu-ma in jur ,in sparanta de a vedea ceva ce nu era al meu.

-aseara...fata...-a raspuns razand din nou.

-a! daci tu i-ai dat numarul meu de telefon?...sigur ,nu putea fi altcineva.Sigur ca mi-a placut prietene,fata era o bomboana.

-Bine ai venit in club.

-club?...despre ce dracu vorbeste James?...am zis neincrezator si raspunsul sau a fost un raset ...nu stiam ce sa mai cred.

13 comentarii:

  1. Sper din suflet sa va placa.Astept comentariile voastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine era fata misterioasa? Bella? Sper ca da! Adik asa ar trebuii nu? Oricum, mi-a placut mult. Bravo! Foarte tare capitolul. Acu ma pun si citesc urmatorul capitol:X

    RăspundețiȘtergere
  3. super interesant :-x

    imi place Simena, sper din suflet sa continui :*

    RăspundețiȘtergere
  4. wow ...actiune :D ;))
    tipa era bella?
    bun cadou pt absolvire :->
    acum cap 2 :X
    felicitari pt traducere>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. pacat ca l-ai pus pe blogspot.. e destul de ok pov...mai trebuie lucrat la ea...dar e draguta. astept continuarea. :)
    semnat:doar un anonim

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei:*...
    Imi place povestea... dar stii... asta e continuarea de la a doua parte....:d
    E frumoasa si prima parte... ar fi frumos daca ai incerca sa o traduci pentru noi..
    te pup...
    si multumesc pentru traducere

    RăspundețiȘtergere
  7. de la prima parte***... scuze sunt cam adormita

    RăspundețiȘtergere
  8. wow e cam cald la mine :)))
    imi place :X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Da ,Bulbuc,este a doua parte , din perspectiva lui Edward,stiu ca si prima parte este foarte frumoasa ,dar am citit-o pe asta si mi-a ramas in minte.Nu stiu cat timp o sa am sa traduc si din perspectiva Bellei,acum stau acasa,dar daca ma angajez,iti dai seama.Eu cred ca e mai incitant sa nu stii ce gandeste cealalta persoana.
    Te pup si mai vb.

    RăspundețiȘtergere
  10. felicitari...astept cu nerabdare urmatorul capitol....spor la lucru:D

    RăspundețiȘtergere
  11. simena tine-o tot asa.......astept continuarea

    RăspundețiȘtergere