sâmbătă, 13 februarie 2010

Alb orbitor-cap 5







Cap 5 - Cateva cuvinte,cateva concluzii.


Edward.


La cinema ,m-am asezat langa ea.Era imbracata intr-un tricou bleu-marine,usor decoltat,blugi si geaca de piele neagra.Arata superb.Era atat de fina,si delicata,parea fragila ,am prins-o de cateva ori muscandu-si buza de jos,cred ca de emotii.Stand langa ea,ii simteam aroma delicioasa de capsuni,imi venea sa o mananc.Ma privea des dar numai pentru cateva clipe,cred ca nu rezista sa ma priveasca prea mult timp in ochii.Imaginile de pe ecran ii reflectau in ochii ciocolatii.Avea o privire profunda,invitandu-te sa cedezi si sa mergi mai departe.As fi vrut sa o sarut,in ciuda faptului ca probabil nu ma prea suporta.
Filmul s-a terminat si nici macar nu aveam habar despre ce era vorba.Ne-am ridicat si am iesit cu totii afara din sala.
-Bella,daca ai vrea ,te-as invita sa sa mergi cu mine spre casa,doar suntem vecini,i-am soptit serios ,imi era frica ca o sa ma refuze.
-Nu stiu...eu...
-Du-te Bella,daca vrei ,nu ma supar,oricum eu o sa-l iau si pe Jasper cu masina mea pana in Forks.Rosalie o sa mearga cu Emmett cu masina ei.Asa o sa mai vorbesc si eu putin cu Jasper...a spus ea cu voce tare uitandu-se zambind spre el.
-Aici se leaga ceva,dupa cate vad ,nu ...am zis razand.
-Te-ai prins Ed.
-Nu am incotro,nu?a soptit Bella fara nici un chef.
-E alegerea ta Bella, ti-am spus...vino cu mine si cu Jasper ,nu-i nici o problema.
-O,nu...nu vreau sa deranjez...e ok asa.O sa merg cu Edward .
-Da...multumesc Doamne,am zis in gand,puteam sa imi cer iertare,nu voiam sa incep scoala si ea sa fie suparata pe mine,ma simteam totusi ingrozitor.I-am deschis usa pasagerului si ea a intrat ,parea surprinsa ...a oftat...
-Deci...iarta-ma Bella,te rog,stiu ca sunt un magar si un tampit,recunosc.Imi era groaza de casa aia de cand eram mic,mi se parea stranie si cand am vazut prima data miscare la fereastra ma speriasem rau.Stiu ca suna ciudat dar asta-i adevarul.
-Ma ierti?,am intrebat uitandu-ma printre gene la ea ,am zambit pentru a-mi accentua gropitele...asta intotdeauna avea efect.
-Ok,esti iertat,a spus ea razand,dar asta nu inseamna ca suntem prieteni.
-Nu am incredere in necunoscuti,si am acceptat sa merg cu tine,de dragul lui Alice,am vazut cat de entuziasmata era sa mearga cu Jasper.
-E bine si asa Bella si apropo ti-i se potriveste numele...esti foarte frumoasa...
-Ma cheama Isabella ,dar prefer Bella.
-Incantat de cunostinta Isabella.
-Spune-mi Bella,ok?
-Ce faci saptamana urmatoare?...e vacanta.
-Nimic deosebit ,o sa stau acasa.
Era evident ca nu vrea sa-mi vorbeasca,era serioasa si putin incruntata,as fi vrut sa stiu ce e in mintea ei,oare ce gandea?Am ajuns in Forks,atat de repede...cand toate cele trei masini au tras pe dreapta ea s-a uitat profund la mine si mi-a multumit.
-Pentru ce?am intrebat-o.
-Pentru ca mi-ai zisca sunt frumoasa.
-Cu placere atunci ,i-am zambit.
Se pare ca se hotarase totusi sa mearga cu Alice pana acasa.Jasper s-a dus la Rosalie si Emmett a intrat in masina mea.Bella mergea spre masina lui Alice,s-a intors si mi-a zambit din nou.Era frumoasa si cu bun simt.
-Hei frate,cum a fost drumul?intreaba Emmett .
-Fara gropi ,Emm.
-Ha ha ,ce gluma buna.
-Iti place Bella nu-i asa?
-Se vede?
-Da ,de la o posta,pare o fata ok Ed,m-as bucura sa fiti impreuna,sa le mai lasi dracu pe curvele alea de la scoala.
-Gandesti prea departe Emm.
-Niciodata sa nu spui niciodata...mi-a zis zambind.
Am ajuns acasa si am iesit din masina,luminile erau stinse,cred ca nu era nimeni acasa.Am urcat scarile si am intrat in camera mea dezordonata,ar trebui dracu sa-mi fac ordine,dar nu aveam nici un chef.
M-am asezat pe pat si am gasit pe noptiera ,biletul pe care i-l trimisesem Bellei.L-am citit din nou si am inceput sa rad,bine ca m-a iertat.Nu si-a aprins deloc veioza toata seara.Am iesit sa fumez o tigara,dar nu am mai deranjat-o cu laserul,imi venea dracu sa il arunc dar nu stiam cand o sa mai am nevoie de el.



Bella.

S-a asezat langa mine ,un val de emotie m-a cuprins din nou si mi-am simtit inima batand cu putere.I-i se vedeau muschii pieptului prin tricoul mulat .Era bleu-marine la fel ca al meu,si geaca de piele si blugi…ciudat.Ce dracu mi-i se-ntampla?nu puteam sa spun nimic,doar stam si il priveam…si ma minunam.S-au stins luminile si a inceput filmul .Aroma lui de brad…imi place la nebunie…atat de proaspat si de racoritor…imi era imposibil sa ma concentrez la film.Trebuie sa suport ,mi-am zis.
Se uita printre gene si lumina ecranului care ii reflecta in ochi …ii facea privirea patrunzatoare…de vis.
M-a pedepsit Dumnezeu ,cand m-a trimis in Forks.

................................................................

Am plecat cu el spre casa.
A trebuit sa-l iert dracului pe Edward,in masina ,parea sincer si in plus era si foarte manierat.Cand si-a afisat privirea aia de cuceritor, a zambind accentuandu-si gropitele,n-am mai putut sa rezist,am bufnit in ras.Era asa frumos,probabil era idolul fetelor din liceu,cred ca erau o multime indragostite de el.Alice m-a intrebat cum mi-i s-a parut Edward.I-am spus ca a fost foarte manierat si dragut.Mi-am luat ramas bun de la alice si am intrat in casa,tatal meu se uita la un meci la televizor.
-Buna Bella,cum a fost in oras?
-Bine tata,ia ghiceste,unde am fost?
-Nu am idee,nu cunosc orasul prea bine,desi e mic.
-Am fost in Port Angeles la un film.
-O...asa departe?
-Da ,sper ca nu te superi,dar nu am avut cum sa te anunt.
-Nu-i nimic,Bella...sper doar ca te-ai distrat.
-Da tata,a fost frumos.I-am cunoscut pe copii familiei Cullen,vecinii nostrii.
-O...ai doctorului Cullen?,am auzit ca este cel mai bun din oras ,are mai multe spacializari.
-Ma bucur ca ti-ai facu prieteni Bella,nu trebuie sa incepi scoala fara sa cunosti pe nimeni.
-Noapte buna tata,i-am spus si am urcat scarile spre camera mea.
Lumina din camera lui Edward era aprinsa.Nu mi-am aprins veioza,mi-am luat un prosop,si am intrat direct la dus.Simteam totusi o furie,de ce trebuia sa fie atat de frumos,ma facuse sa uit,cat de idiot a fost,comportandu-se ca un copil.Aroma samponului meu de capsuni imi relaxa muschii si ma simteam intinsa intr-o poienita cu flori frumos mirositoare,parca auzeam pasarile ciripind.asteptam sa vina vara,pe 1 martie incepeam scoala,era prima zi de primavara .Imi era dor de fostii mei colegi din Jacksonville,cu toate ca nu eram prea sociabila,eram comuna dar totodata placuta.M-am invelit in prosop si am intrat in camera,evitand sa aprind veioza. Mi-am luat sortul meu roz si tricoul alb preferat .Imi placea sa dorm imbracata asa ,era foarte comod.M-am asezat in pat si am dormit pana dimineata fara nici un vis.

7 comentarii:

  1. Sper sa va placa si asta .Urmatoarele capitole or sa fie mai intense si mult mai interesante.Pana acum a fost un fel de introducere,sper ca nu v-am plictisit.Astept comentarii,maine postez capitolul 6 din acest fic.V-am pupat.

    RăspundețiȘtergere
  2. spor la scris... imi place ce ai inceput

    RăspundețiȘtergere
  3. e minunat :X
    se plac reciproc:X
    de abia astept continuarea:X
    multa inspiratie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. dulce dulce, asa a fost capitolul asta

    astept capitole mai intense / nu neaparat pline de lacrimi, doar mai intense.

    bafta la scris in continuare si seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  5. nu ne-ai plictisit :X super tare cap :X:X
    imi place ca Ed e dragut si se pare ca o si place :X:X cuul :X:X
    deabea astept urm cap :X:X:X
    pwpiki :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Este frumos. Te-ai descurcat foarte frumos. Imi place foarte mult. Ai facut o treaba grozava:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Este foarte dragutz cap... nu putea sa-i reziste... asta e... ;))))

    RăspundețiȘtergere