joi, 11 februarie 2010

Alb orbitor -Cap 3






Cap 3 -Port Angeles.


Bella.



-Hmm,ce bine gatesti Bella ! ti-am mai spus asta?
-Da tata mi-o spui mereu.
M-am ridicat sa spal vasele si am urcat pentru a ma duce sa fac un dus fierbinte.La dus,samponul meu de capsuni improspata atmosfera si ma relaxa.Am intrat in camera, invelita intr-un prosop si am aprins veioza.Nu suportam lumina puternica,imi placea sa stau pe semi intuneric.La casa vecina,la idiotul care mi-a trimis biletul, era o lumina puternica,usor fluorescenta.
Geamul era deschis si el fuma o tigara cred,bine macar ca nu mai avea laserul ala stupid.Desi nu eram prea aproape de casa lui,despartindu-ne totusi o strada cu 2 benzi,i-am vazut silueta.Era inalt , atletic , slabut si cu parul ciufulit.Se uita spre mine ,dar nu cred ca putea sa ma vada.Lumina veiozei mele era slaba ,galbuie,dar perdeaua,de la geam ...destul de transparenta...poate ca ma observase.Am plecat din dreptul geamului si m-am asezat in pat cu cartea mea preferata,pentru a o rasfoi putin.Iar am dat de poza ,...frumoasa familie,mi-as dori sa am si eu un sot si un copil atat de frumos.Tatal avea parul ciufulit,usor roscat si cu o dantura perfecta...frumos mi-am zis.
-Iar laserul ala stupid?...am strigat nervoasa.
Imi da flash-uri pe perete...enervant. Am zis sa-l ignor,nu aveam chef de copilarii la ora asta,si am inchis ochii.Nu puteam sa dorm deloc si laserul ala ma enerva la culme.M-am ridicat si m-am dus la fereastra.

Edward.

Eram nervos.M-am dus sa fac un dus fierbinte,aveam nevoie de asta.Apa era relaxanta si gelul meu de dus la fel.Mirosea a brad si mosc si ceai verde.Cand am iesit,am vazut o lumina difuza in camera nebunei care sta in casa vecina...bine nu mai e casa bantuita.Se vedea o silueta incetosata,noroc cu perdeaua transparenta de la geamul ei,caci era totusi o distanta .
Parea a fi mica de inaltime,slabuta...rau...si cu parul lung.Cu siguranta o sa vina la scoala,sunt curios sa o vad...fantoma.

Dupa ce am mai fumat o tigara,m-am gandit sa-i dau niste flash-uri,sa o enervez putin,poate chiar vine sa ma viziteze la noapte...doar ea a propus asta.
Presupun ca este o fata cuminte care nu incalca regulile ,avand in vedere ca era fiica sefului de politie...o fi frumoasa?Dupa 10 minute de flash-uri,am vazut-o stand in fata ferestrei.
-Ha ha ha,am enervat-o,mi-am zis.Satisfacut am inchis geamul si m-am dus la culcare.Am visat o fata de care ma temeam totusi,dar nu-i vedeam chipul.Era micuta cu parul lung,ma consola,cuvintele ei ma linisteau.
M-am trezit linistit la ora 12 ...exact pentru pranz,mi-am zis.Am coborat in bucatarie si la masa se aduna-se toata familia.
-Buna ...tata,mama.
-Buna fiule,mi-au raspuns amandoi.
-Ce ai de gand sa faci azi ,Ed ?m-a intrebat Emmett.
-Nu stiu dar vreau neaparat sa ies din casa ,e duminica ,sunt satul sa stau inchis intre patru pereti.,ma plictisesc ingrozitor...acum abea astept sa incep scoala.
-Daca vrei vino cu mine la film.Am invitat-o pe Rosalie ,sora lui Jesper si vine si el ...prietenul tau din copilarie.
-O...Rosalie fiule il intreaba tata...frumoasa,foarte frumoasa.Sa fie intr-un ceas bun.
-Sa fie tata ,ii raspunse Emmett rusinat.
-Ei ce zici Ed,vii?
-Da !ma duc sa ma imbrac.



Bella.



-Tampitul ! a inchis geamul,ce-o fi in capul lui?
M-am trantit inapoi in pat nervoasa si am adormit.Dimineata se anunta mai calduroasa ,era soare,cel putin nu ningea.Am coborat in bucatarie si l-am vazut pe tata pregatind micul dejun.
-Tata,lasa-ma pe mine.
-O , Bella… neata ! te-ai trezit devreme.
I-am facut o omleta si eu mi-am pus musli cu miere si lapte ,preferatele mele.
-Bella ce o sa faci astazi?...e duminica.
-Nu stiu tata,probabil o sa stau acasa ,sa fac ordine sau sa citesc ,ce as putea face?
-Du-te prin oras,daca vrei vin cu tine.
-O tata ,nu,prefer sa raman…chiar nu aveam chef de compania lui.
-Ok Bella ,eu o sa-mi pun un film,daca vrei ne uitam impreuna,il poti alege tu.
-Poate mai tarziu,am zis …nu voiam sa-l supar.
-Dupa vreo doua ore ,cineva a batut usor la usa.
-Hmm,cine o fi tata?,am zis in timp ce ma indreptam spre usa.Cand am deschis usa am vazut o fata nu mai inalta decat mine,cu parul negru facut tepi,zambareata…parca era un spiridus.
-Buna ! eu sunt Alice Green si sunt fata lui Hanry Green ,generalul de politie,parintii nostrii or sa fie colegi,si…tatal meu m-am trimis sa-ti arat orasul,gandindu-se ca nu cunosti pe nimeni…a ciripit ea zambind.
-Hmm,eu sunt Bella Swan si ma bucur sa te cunosc.Intra sa te servesc cu ceva.
-Buna Alice eu sunt tatal Bellei,Charlie.
Era atat de frumoasa ,avea ochii negrii…era perfecta.
-Bella esti asa draguta ,cred ca o sa ne intelegem de minune.
-M-as bucura enorm Alice,nu cunosc pe nimeni si chiar mi-ar prinde bine o prietena.
-Ok atunci,hai sa mergem sa mancam ceva ,la film,la shopping…
-Acum ! am intrebat …ok ia loc si asteapta-ma sa ma imbrac.
-Tata serveste-o cu ceva.
Am fugit pe scari,nu aveam haine prea groase ,mi-am luat un tricou bleu-marine cu maneca lunga si usor decoltat,blugi,geaca de piele neagra si cizmele ,si m-am dus la baie cu port fardul sa ma fac frumoasa .Nu ma fardam prea des dar am simtit nevoia sa schimb ceva daca tot o luasem de la capat.
M-am fardat putin in culori pastel,un glos de buze si gata ,eram pregatita.Parul l-am lasat desfacut,asa ma simteam in largul meu.Eram asa entuziasmata ,probabil din cauza lui Alice ,zambea intruna.
Am iesit si i- am vazut masina lui Alice.
-Waw e superba !un porsche galben lumina curtea .
-Iti place?
-E perfecta.

5 comentarii:

  1. uu imi place :X:X
    si Ed e cam enervant :))) da mai conteaza? :))
    vreau urm cap :XX:
    pwpiki :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa vad ce reactie o sa aiba amandoi cand o sa se intalneasca. Sunt sigura ca nu una foarte buna:)) Imi place! Sincer, chiar ai facut o treaba minunata. Deabea astept urmatorul capitol. Spor la scris in continuare:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. abea ast sa se intalneasca....
    saracutul Edward....am o banuiala...el este copilul din poza pe care a gasit-o Bella?
    oricum,imi place mul fan-ficul tau....ti-am mai spus asta si daca nu...iti mai spun ink o data,e superb...e original...
    bafta la scris....
    klauss33

    RăspundețiȘtergere
  4. dragut :X
    de abia astept ca bella sa se intalneasca cu edward:X ...sut curioasa ce reactii or sa aiba:D
    ma bucur ca bella a cunoscut-o pe alice:X
    astept continuarea:X
    multa inspiratie ...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. minunat.... Al si Bells sunt deja prietene... totul o sa fie bine... :d

    RăspundețiȘtergere