duminică, 21 februarie 2010

Alb orbitor cap 10


Cap 10 -Weekend.



Edward.


Am inchis usa cu cheia,sa nu ma deranjeze nimeni,si m-am aruncat in pat.Asternuturile miroseau a "ea",atat de proaspat si delicios,pofteam la ea,nici nu ma gandeam vreodata,sa vina la mine si mai ales sa ma sarute,adevarul e ca eu nu indrazneam,in prezenta ei eram altfel,pur si simplu nu puteam fi nesimtitul de Edward Cullen care se culcase cu toate fetele frumoase din scoala.O doream pe Bella in toate sensurile,de asta nu voiam sa ma culc cu ea asa devreme ,nici macar nu ne cunosteam , voiam sa-si doreasca cu adevarat ,nu sa fie doar o decizie de moment.,si apoi sa regrete.De ce eram altfel in preajma ei?,de ce mi se parea altfel decat celalalte fete?Probabil avea si ea si bune si rele dar eu vedeam doar ce ma interesa...era sensibila si calma si dulce si frumoasa,tacuta si inteligenta,se pare ca o vedeam a fi perfecta...nu voiam s-a pierd si mai ales acum cand stiam sigur ca si ea simte ceva pentru mine.
Am auzit o bataie usoara in usa si am tresarit,ridicandu-ma imediat,o fi revenit...?Am deschis usa si era mama cu o farfurie in mana.
-sunt clatite,de la Bella,m-am gandit ce vrei sa gusti,sunt foarte gustoase.
-mama,du-le jos in bucatarie,am sa cobor si eu imediat,m-am saturat sa stau inchis intre patru pereti.
-ma bucur fiule ,ca te-ai hotarat sa cobori...Bella o fi cauza?...a intrebat ea zambind.
-mama...am oftat.
-bine,Edward,le gasesti pa masa.
M-am intors si am mirosit din nou asternuturile,aroma ei persista.-hmm,asteapta-ma ca revin am spus eu...vorbeam cu patul...incepeam s-a iau razna...
Am coborat in bucatarie,Emmett era la masa,manca desertul de la Bella.
-speram sa nu cobori Ed,Bella gateste atat de bine
-Emm,cum a fost la scoala saptamana asta.?
-nimic deosebit...Bella a intrebat de tine,i-am zis ca nu te simti in stare sa vii la scoala.
Hmm,intrebase de mine? inca un motiv pentru care eram sigur ca ma placea.
-hei Ed,trezeste-te frate, ai ramas pe ganduri,am simtit palma grea a lui Emmett pe spate.
-au Emm,dai ca prostu'.
-Tanya m-a intrebat de tine si Jessica si Lauren...ce dracu le faci la astea de sunt atat de disperate?...le faci de toate?...
-le-o trag bine...i-am spus si m-am ridicat de la masa sa urc in camera,luandu-mi farfuria cu clatite de la Bella.
-Ed,mai lasa-mi si mie ...a strigat Emmett
-vorbeste cu iubita ta,sa-ti faca...daca crezi ca e in stare...
Mi-a parut rau ca i-am zis asta ,nu voiam sa o bag pe Rosalie in discutia noastra.Am urcat pe scari si am intors capul.
-Emmett,imi pare rau frate ...iarta-ma...
-te iert daca imi spui ce-ai facut cu Bella in camera,am auzit ...ceva...ceva...a strigat el razand.
-fraiere...i-am zis nervos.



Bella.


Dimineata mi-am adus aminte de visul pe care l-am avut .Edward plangea pe umarul meu,si eu ii treceam mana prin parul ciufulit,suferea.Simteam ca mi se rupe sufletul vazandu-l asa,incercam sa-l consolez.
Cand m-am ridicat inca aveam cartea pe piept .Era sambata,voiam sa spal , sa fac curat ,sa-mi treaca ziua.Am coborat si l-am vazut pe tata dormind pe canapeaua din living,cu siguranta era obosit,muncise 24 de ore.Am vazut ca a mancat ce-i pregatisem,imi place sa-l rasfat.
-tata,trezeste-te si du-te in camera ta,aici o sa fie zgomot,vreau sa fac curatenie,te rog, tata.
S-a ridicat,avea ochii inchisi,m-a luat in brate si m-a sarutat pe frunte.
-mersi pentru mancare ,Bella ,a fost delicioasa.
S-a tarat pe scari si pijamalele lui cu dungi albe si negre ,parca era puscarias...am inceput sa rad.
Am facut o supa de pui cu crutoane,in timp ce masina spala .Ma simteam bine,desi nu stiam cum sa ma comport luni la scoala cand am sa-l vad pe Edward,dar nu am avut timp sa ma gandesc prea mult ca l-am vazut venind spre casa mea.Inima incepu sa-mi bata cu putere cand am auzit bataile in usa.O stare de molesala ma luase in timp ce mergeam spre usa sa-i deschid.
-buna,ce faci?ai chef de musafiri?m-a intrebat zambind.
-da,intra Edward,...buna...am reusit sa spun.
M-am dus spre bucatarie si el a venit dupa mine,era chiar in spatele meu cand,si-a pus mainile pe talia mea si mi-a soptit la ureche:-mi-a fost dor de tine...! Cand i-am simtit respiretia pe gatul meu,m-au lasat picioarele,nu mai aveam curajul pe care l-am avut aseara.Cu o mana mi-a dat parul intr-o parte si a inceput sa ma sarute pa gat,i-am simtit buzele fine si moi sugandu-mi pielea.Isi plimba limba in sus spre urechea mea,mi-am dat capul pe spate si mi-i l-am rezemat pe umarul lui...era o senzatie atat de placuta simtindu-l in spatele meu.Si-a lasat mainile in jos pe soldurile mele si m-a tras cu putere spre el,am inchis ochii si mi-am ridicat mainile ,voiam sa-i simt parul in mainile mele.L-am tras usor de par si il fortam sa ma sarute mai apasat...gemeam de placere .Am simtit un fior pe sira spinarii cand mi-am arcuit spatele si i-am simtit penisul tare pe fundul meu.Il doream ,Doamne, si inca cum...M-am retras din stransoarea lui,nu era bine...tata dormea sus si....M-am intors si l-am sarutat suav pe buze.
-inca nu sunt pregatita sa fac asta,desi nu stiu ce mai astept...te vreau pe tine...
-o sa asteptam momentul potrivit Bella ,vreau sa fii sigura.
L-am invitat la masa si el a acceptat.am pus doua farfurii pe masa si ne-am asezat .Arata atat de bine la masa mea mica si rotunda.A mirosit supa si a ramas pentru un moment uitandu-se in ochii mei..."sa ai pofta Bella",mi-a spus si eu i-am multumit.

6 comentarii:

  1. Oh doamne tu glumesti? e cel mai genial capitol pe care l-am citit :X:X e bestial :X pur i simplu nu am cuvinte sa ma exprim :X suuper :X si se pare ca si Ed o place pe Bella asta e suuper :X
    deabea astept capitolul urm :X:X:X
    pwpiki :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. wow.... ed cu tupeu.. foarte tare:))... si bella... ee.god..

    RăspundețiȘtergere
  3. :X ce bine ca se inteleg:X:XX: sunt perfecti impreuna:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Capitolul e wow.. si dublu wow... Edward nu prea stie ce face, uneori... dar stie ce vrea... si asta e bine... la fel ca Bella...
    Abia astept capitolul urmator..>>> :)
    BFT...

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne e genial ...minunat :X
    ador capitolul asta :X
    sunt adorabili :X
    cat despre emmett e un scump ;))
    imi place cand se cearta cu ed ..parca sunt doi copilasi ;))
    "-hei Ed,trezeste-te frate, ai ramas pe ganduri,am simtit palma grea a lui Emmett pe spate.
    -au Emm,dai ca prostu'. " :)) :)))

    de abia astept continuarea :)
    multa inspiratie ...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos! Ai facut o treaba minunata. Imi place foarte mult povestea ta, iar acest capitol este exceptional. Bravo! Deabea astept urmatorul capitol:X:X:X

    RăspundețiȘtergere