duminică, 28 martie 2010

Esti liber in seara asta? cap 21



Cap 21 - Epilog , prima parte.






Era 11:55 seara ,eram asezata pe fotoliul de langa fereastra privind cum cade ploaia,nu puteam sa nu ma gandesc la acea dupaamiaza cand eu si Edward dansam in ploaie,el acum nu era cu mine.Avea o saptamana de cand era plecat la Londra ...ultimele detalii pentru inaugurarea noului hotel.Apartamentul asta nu era acelasi fara el,fara jocurile noastre,fara conversatiile noastre , clipele in care stateam imbratisati fara sa spunem ceva...Inima mi se opri la gandul ca eram pe punctul de a-l pierde din cauza nesigurantelor mele,din fericire totul revenise la normal,si acum suntem cei mai fericiti.

Aceste luni,alaturi de el au fost cele mai minunate din viata mea,cateodata ne contrazicem,ne certam ,nu totul este roz,dar mereu impacarile sunt dintre cele mai bune.Nu putem sa stam mult timp suparati,am invatat ce ne deranjaza si incercam sa evitam,desi ,normal nu exista cupluri perfecte.

Am participat la cateva evenimente in timpul asta,Jennifer si Jacob s-au logodit,amandoi se vedeau foarte indragostiti si asta ma bucura foarte mult,ca si prietenia mea cu el ,ba chiar mi-a vorbit despre planurile lor de nunta,fara indoiala a crescut in ochiimei.In sfarsit Edward a inceput sa-l placa,sigur nu era una dintre persoanele lui preferate,dar cel putin puteam iesi toti 4 si se simteam destul de bine.Si-a dat seama ca iubirea lui pentru Jennifer este foarte mare si ca ea este foarte fericita alaturi de el.Eu si Jennifer am devenit foarte bune prietene si iesim mereu la cumparaturi si la cafea.

M-am bucurat foarte mult cand Emmett a devenit tata ,a gemenilor Rose si Kellan,asa ca Rosalie a renuntat la modeling pentru a avea grija de ei,niciodata nu ma gandeam sa va lua decizia asta.,dar mi-a povestit cat de mult isi dorise sa devina mama si acum ca i se implinise acest vis o sa-si dedice tot timpul copiilor.

Taraitul telefonului m-a trezit din ganduri,m-am uitat la ceas si era chiar miezul noptii,cine ma putea suna la ora asta?,am zambit cand mi-am dat seama ca era Edward,dar,de ce se trezise atat de devreme?in Londra era ora 5 dimineata.

-buna iubitule,am raspuns zambind.
-la multi ani,inimioara,doar nu credeai ca am uitat,nu?
-nu,dar nici nu ma gandeam ca ma suni asa devreme
-voiam sa fiu primul,TE IUBESC si iti doresc ce e mai bun pe lume.
-deja te am pe tine,chiar acum un an ,ne-am cunoscut.
-da?a intrebat prefacandu-se ca nu stie.
-da...a fost cel mai frumos cadou pe care l-am primit ,pana in momentul asta.
-uy,atunci cred ca am probleme,sa depasesc momentul.
-nu ai ce sa depasesti,sa fi cu mine este mai mult decat suficient,desi acum esti la Londra.
-stii foarte bine ca atunci cand o sa ma intorc o sa sarbatorim...asa ca continua sa iei vitamine,iubito.
-sigur, asta fac de cand mi-i le-ai recomandat tu.
-trebuie sa inchid draguto,la multi ani si mai vorbim,aminteste-ti ca TE IUBESC.
-multumesc pentru felicitari,si eu TE IUBESC si inca mult,iti trimit mii de saruturi.
-eu iti trimit milioane.

Am adormit imbratisandu-l pe Tony,ursul pe care mi-i l-a daruit,asta faceam mereu cand Edward nu era cu mine,in felul asta il simteam langa mine.M-am trezit cand a sunat alarma si am intrat in baie,m-am privit in oglinda cand am terminat ,am sters vaporii de apa de pe oglinda cu mana si am zambit,viata mea se schimbase semnificativ in ultimul an,aveam un barbat minunat alturi de mine,practic locuiam impreuna,ma avansase la serviciu si acum faceam masterul,imi ramanea putin timp liber si ma bucuram la maxim cu Edward,desi ginionul meu nu se terminase pentru ca de ziua mea tot singura eram,poate o sa o sun pe Kate sa sarbatorim impreuna.

Cand am iesit din camera ,am ramas cu gura cascata vazand o gramada de baloane plutind prin camera mea,pe unele scria "LA MULTI ANI" si pe altele"TE IUBESC",mi-am dus mainile la piept de emotie,m-am intors spre usa si l-am vazut pe el cu un alt enorm urs alb cu labutele si urechile lila.

-LA MULTI ANI,iubito,credeai ca o sa te las singura de ziua ta ,nu?
-nu...bine,mi-ai spus ca vii abea maine.
-voiam sa te surprind,uite,am gasit o iubita pentru Tony,a spus aratandu-mi ursul de plus,...nu va mai fi singur,mereu va avea companie,la fel ca tine,iubito...a lasat ursul pe pat.

M-am aruncat in bratele lui si ne-am sarutat pasional,ne-am trantit in pat si m-am asezat peste el,mi-am scos halatul usor in timp ce el ma privi zambind,am inceput sa il sarut pe gat,a gemut suav si am urcat spre urechea lui,al lins-o si i-am muscat lobul urechii.

-Bella,iobito este ziua ta,tu trebuie sa primesti un cadou,nu eu...a exclamat, m-a obligat sa ma dau jos de pe el si s-a ridicat din pat.
-tu esti cadoul pe care il doresc,am spus...de o saptamana ai fost plecat si ti-am simtit lipsa.
-si eu am nevoie de tine si te doresc foarte mult,dar acum nu avem timp pentru asta,o sa asteptam pana deseara,ai rabdare...mi-a spus ,facandu-mi cu ochiul.
-da,trebuie sa plec la servici,mi-am adus aminte si m-am ridicat in picioare.
-nu,am vorbit cu seful tau si t-a dat o zi libera.
-cum de l-ai convins?am intrebat surprinsa,Alex este mai strict decat Scott.
-sunt foarte persuasiv,nu-ti face griji,imbraca-te pentru micul dejun,am facut o rezervare intr-o ora.
-unde?
-o sa vezi,grabeste-te,azi o sa fim doar noi doi.

M-am apropiat si i-am dat un pupic pe gura,m-am imbracat repedesi am iesit din apartament,a condus repede spre aeroport si l-am privit surprinsa,cand am vazut ca se indreapta spre acea directie si ca eram in parcare,mi-a mangaiat obrazul si m coborat din masina,deschizandu-mi portiera..Am urcat in elicopter dar nu mi-a zis unde mergem,insista ca e o surpriza.

Cand am ajuns,mi-am dat seama ca eram in Miami,un sofer ne astepta si ne-a dus la el acasa,am iesit pe terasa si era o masa pregatita pentru doua persoane,nu am fost vreodata mai emotionata,l-am imbratisat si l-am sarutat pasional.Pe scaun era o frumoasa rochie albastra,am fost la baie sa o imbrac.Am mancat si mai tarziu ne-am dus pe plaja sa ne plimbam,tinandu-ne de mana,am intrat in mare sio apoi ne-am dus spre casa.Ne-am sarutat mult si ne-am imbratisat dar fara a continua,voia doar ca dorinta mea sa creasca.

Ne-am facut dus sine-am indreptatspre un restaurant elegant,am plecat inapoi spre aeroport si de acolo spre apartamentul meu.La usa de la intrare in cladire mi-a spus ca mai avea ceva de cumparat,sa ma duc inainte,l-am sarutat scurt si am urcat.Mi-am dat seama ca aveam o gramada de mesaje si le-am ascultat,nu ma gandeam ca familia Cullen stia de ziua mea de nastere,fiecare dintre ei sunasera pentru a ma felicita,inclusiv,Jasper si Rosalie,care mi-a zis ca si Rose si Kellan imi trimit felicitari,nu doar imi gasisem iubirea,gasisem o familie minunata,desi ma durea sa spun asta gandindu-ma la parintii mei,speram doar ca intr-o zi,,relatia mea cu ei sa fie mai apropiata.

Am auzit telefonul sunand si l-am scos din geanta,nu aveam numarul inregistrat si nu foarte sigura,am raspuns.

-ESTI LIBERA IN SEARA ASTA?am auzit vocea inconfundabila a lui Edward.
-nu,il astept pe iubitul meu sa mergem la cina,am raspunc continuand jocul.
-lasa-l sa astepte ,te sigur ca o sa te distrezi mult mai mult cu mine,a zis pe un ton senzual.
-stiu ca nu trebuie sa intru in detalii,dar ,astept sa-mi primesc cadoul de ziua mea.
-eu iti pot oferii mult mai multe,o sa-ti placa si in plus o sa ceri mai mult.
-ma tenteaza destul de mult,am spus muscandu-mi buza inferioara.
-nu o sa regreti,a sa te fac sa ajungi la cer,de cate ori dortsti,pana cand nu o sa mai fi in stare de nimic.
-sigur?pentru ca chiar acum simt ca ard,iubitul meu m-a facut sa ma incing,iti dai seama cum ma simt,am exclamat senzual.
-eu pot sa sting focul,stiu ca o sa continui sa ceci mai mult si mai mult.
-unde te vad?
-la barul hotelului Rose Imperial,intr-o jumatate de ora,a inchis fara sa mai zica altceva.

Am zambit in timp ce priveam telefonul,exact aceeasi scena se repetase cu un an in urma,doar ca putin diferit,eu il sunasem si el imi indicase exact acelasi loc,primele noastre intalniri au fost explozive,niciodata nu mi-am imaginat ca o sa ajungem sa incalcam regulile impuse de el.Azi eram complet sigura ca ne iubeam si ne completam,el m-a invatat sa fiu indrazneata in pat,sa-mi exploatez la maxim senzualitatea,sa ma joc si eu,eu doar l-am invatat un mic detaliu...sa-ti oferi inima si sufletul in pat ,l-am invatat ca dragostea e o arta.

3 comentarii:

  1. epilogul?:O

    deja?:o

    :(((

    nu vreau sa se termineeee:((

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de frumos... atat de romantic si atat de pur.. imi place extrem de mult, chiar daca e finalull.. :(
    e minunat totul... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e minunat capitolul :X
    iubirea lor e asa frumoasa :X
    pacat ca e epilogul:(
    fic-ul e extraodinar :)

    RăspundețiȘtergere