joi, 11 martie 2010

Esti liber in seara asta? Cap 15






Cap 15 - Doar a mea.














Dupa ce Bella a urcat in taxi ,pentru a merge la munca,m-am intors la apartament si am adormit,trebuia sa-mi recuperez fortele pe care le-am pierdut intr-un mod atat de delicios ,noaptea trecuta.M-am trezit fix la momentul potrivit pentru a ma pune de acord cu ea,si pentru a lua pranzul impreuna.Mi-am facut un dus rapid si am plecat spre restaurant.Am facut alt lucru pe care nu-l faceam inainte,am cerut o masa in centru ,intotdeauna imi alegeam o masa in colt ,dar acum nu aveam de ce sa ma ascund,voiam ca toata lumea sa-si dea seama cat de fericit eram alaturi de Bella.

-Edward Cullen ! am auzit o voce feminina,exclamand si am ridicat privirea pe care o aveam fixata pe meniu...nu pot sa cred,ce faci aici?,m-am ridicat sa o salut cand mi-am dat seama ca o cunosteam.
-o astept pe iubita mea...am raspuns intinzand mana si ne-am sarutat pe obraz.
-e o gluma,nu-i asa?a exclamat razand,nu ma credea.
-nu,de cateva luni am o iubita...formal.
-serios,o sa-l vad insurat pe irezistibilul,Edward Cullen?a zis,ridicandu-si mana pe pieptul meu...o spun cu parere de rau...desi,si-a lins buzele,aste nu ne impiedica ca intr-o zi tu si cu mine sa ne mai distram,ca in timpurile vechi,a incercat sa se apropie cat mai periculos de mine si am intors capul sa nu ma sarute pe buze.
-buna ziua...am auzit vocea serioasa a Bellei.
-inimioara,in sfarit ai ajuns,am zis fericit,am luat-o de mana si am sarutat-o pe buze,voiam sa-i intre bine in cap relatia mea cu ea...uite,ti-o prezint pe Valery,o veche prietena...Valery,ea este Bella Swan ,iubita mea.
-imi pare bine,a raspuns Valery,fara sa-i intinda mana.
-la fel.

Valery a avut un comportament destul de ciudat,m-a sarutat pe obraz,ca de ramas bun.Imediat am observat cum Bella,s-a infuriat mai mult,parca avea intentia de a o...lovi?gelozia ei oare ajunsese atat de departe?,poate era atat de geloasa ca si mine.Am incercat sa o linistesc,dar continua sa-mi reclame acel lucru,in ciuda explicatiilor mele.

-Bella,de mult n-am mai fost cu o alta femeie,...corpul meu nici macar nu raspunde la alta...sa-ti intre asta foarte bine in cap,am lovit-o usor cu degetul in cap,...si in inima...singura care ma intereseaza,esti tu,singura pe care o iubesc ,esti tu,singura cu care vreau sa-mi impart patul,esti tu...i-am soptit la ureche si am imbratisat-o...desi ca sa fiu sincer,ma bucur ca acest lucru s-a intamplat ,pentru ca geloziile tale imi demonstreaza ca ma iubesti.

-tu,inca te indoiesti de acest lucru?
-nu,dar ma incanta sa-mi comfirmi...i-am spus si am sarutat-o.
-deci,nu aveai de gand sa o lasi sa te sarute?
-sigur ca nu,iti jur,Bella,inteleg neincrederea ta,dar de ceva trebuie sa fii sigura...niciodata n-o sa te insel...nu am de ce....acum hai sa mancam.

Ne-am asezat si imediat ne-au adus mancarea,Bella,mi-a povestit ce spusese seful ei despre mine,cu siguranta lumea era atat de mica,nu mi-am imaginat ca el facea parte din familia unei fete cu care eu am iesit.Atunci am acceptat realitatea in fata Bellei,i-am explicat ca in trecut eram asa,dar ca ma schimbasem datorita ei,ca nici macar nu mai aveam teleofnul pe cere ma sunau fetele ,de cand eram cu ea,ca simplii necunoscuti,si i-am dat numarul de pe blackberry-ul meu.

Cand am terminat de mancat,am condus-o pana la servici,voiam sa pregatesc ceva special pentru cina,asa ca am fost sa cumpar tot ce aveam nevoie,incluzand un frumos buchet de flori albastre,pe care le-am asezat pe masa,la fel si tacamurile pentru doua persoane.M-am dus la bucatarie si am pus mana la treaba.Cand am terminat m-am dus sa o iau de la munca,si cand ne-am intors am surprins-o placut,nu se astepta sa prepar cina,si mai ales ca stiam care sunt florile ei preferate.

Am servit-o si am inceput sa vorbim in timp ce manacam,i-am spus planurile mele de a junge de vineri la Miami,pentru nunta lui Alice,pentru ca eram nasul,ea a facut un comentariu dragut cu privire la statutul pe care il lua ea acum,fiind iubita mea.Dupa aceea m-a intrebat de ce ii spusesem lui Valery ca este iubita mea si dupa o serie foarte distractiva de intrebari,pe care ni-i le puneam amandoi ca sa nu raspundem concret ,i-am spus ca eu asa o consideram ,desi nu o intrebasem daca vrea intradevar sa fie iubita mea.

Mi-a spus temerile ei cu privire la familia mea,despre ce or gandi ei despre ea,ca nu este de acelasi nivel economic ca si mine,astea erau tampenii,ea era mai buna in toate aspectele decat toate fetele de societate pe care le cunosteam,capricioase si fitoase.Bella era o doamna in toate sensurile cuvantului,muncitoare ,logodita,imi dadusem seama de toate aceste virtuti,la prezentarea lui Alice.Asa ca pe langa frumusetea si sensibilitatea ei,o vedeam foarte aproate de perfectiune si era a mea,in sfarsit puteam sa spun ca e doar a mea si la fel ca mine,familia mea avea sa o adore,daca ceva ne insuflase parintii nostrii,acel lucru era sa nu avem prejudecati si atat ei cat si fratii mei erau persoanele cele mai calde ,amabile si iubitoare ,din cate existau pe lume si eram sigur ca or s-o placa pe Bella, fratii mei deja o cunosteau.

Nu am lasat-o sa spele farfuriile,voiam sa o rasfat putin,in ziua urmatoare aveam sa ma intorc la Londra si petreceam o saptamana intrega fara ea,asa ca orele astea voiam sa fie magice pentru ea.Terminasem sa spal farfuriile cand mi-a sunat Blackberry-ul,ma surprins faptul ca era ea..."-ce are in minte,ingerul meu seducator? am gandit ,in timp ce zambeam si am raspuns.

-ESTI LIBER IN SEARA ASTA? a intrebat cu acel ton senzual care imi placea atat de mult.
-adevarul e ca nu sunt liber,sunt acasa cu iubita mea,am raspuns continuand jocul.
-imi pare atat de rau...a exclamat intr-un mod atat de excitant,ard de nerabdare sa te vad,sa te mangai ,sa te sarut,sa te dezbrac,sa-ti simt corpul.
-uff,nu mai continua ca ma faci sa fac ceva ce nu vreau,am zis in timp ce simteam cum membrul meu incepea sa ma doara,doar ascultand insinuarile ei.
-haide,nu are de ce sa afle iubita ta,si in plus,lucrurile interzise sunt mai excitante,nu crezi?
-asa este,dar cu iubita mea pot sa fac toate lucrurile interzise care exista.
-mi s-a spus ca esti un zeu in pat si m-ar incanta sa vad daca este adevarat,dupa tonul vocii tale ,nu cred ca se exagereaza,ai o voce extraordinar de senzuala,ma faci sa te doresc si mai mult.
-serios,chiar crezi ca am o voce senzuala?
-foarte senzuala...a exclamat din nou,corpul meu incepe sa...s-a auzit un geamat incantator...vibreze doar ascultandu-te.
-si vocea ta e foarte sexi,asa esti si tu?
-de ce nu vii sa vezi chiar tu?
-bine,cum te recunosc?
-port doar un halat negru.

Am auzit cum a inchis si am iesit din bucatarie,am vazut-o sprijinita de tocul usii de la dormitor,privindu-ma senzual,lingandu-si buzele,imi placea sa se poarte asa,indrazneata,rugatoare,glumeata,atunci mi-am adus aminte cuvintele pe care mi-i le spusese unchiul Aro cu ani in urma:vrei sa stii succesul unei casnicii?fidelitatea,partenera ta sa fie amanta si sotie in acelasi timp si ca sa o imtalnesti trebuie sa cunosti multe femei,ca sa o gasesti pe cea care este buna in amandoua."Fara indoiala,Bella le avea ,era intr-un fel cu persoanele pe care le cunostea si alt fel era cu mine,senzuala si pasionala,si nu ca eram ipocrit,doar rezerva partea asta pentru momentele intime pe care le imparteam.

Am facut dragoste,jucand pe necunoscutii,ne aminteam de primele noastre intalniri,cand ignoram sensul spre care se indreptau lucrurile,devenise ceva mult mai puternic,decat o simpla partida de sex,se transformase intr-o profunda si imensa dragoste,chiar daca nu ne cunosteam prea bine,dar,cine spune ca ,ca sa iubesti pe cineva,trebuie sa o cunosti mai intai?cat de putin o cunosteam imi ajungea ca sa o ador,ca sa imi traiesc viata alaturi de ea si i-am demonstrat.

-la dracu` cu regulile ,ma fascinezi Bella,ma innebunesti si din ce in ce te doresc mai mult,am soptit la urechea ei.
-si tu ma innebunesti ,cum nu a facut-o nimeni pana acum,Edward,te iubesc...am zambit cand am auzit aceste doua cuvinte,inima a inceput sa-mi bata de placere si emotie.
-eu te iubesc mai mult...am asigurat-o si am sarutat-o.

In dimineata urmatoare am continuat cu jocul nostru,zambind,a acceptat sa facem baie impreuna si am facut-o foarte incet,intre mangaieri si sarutari intrerupte,ne-am spalat unul pe celalalt,ca si cand eram niste copii,in definitiv ea putea fi sotia si amanta mea in acelasi timp mutual,si ne-am imbracat unul pe altul,in definitiv ,ea putea fi si sotia si amanta mea in acelasi timp,era pentru prima data cand ma gandeam la casatorie si ma puteam vedea ducand-o la altar si impartind o viata impreuna,plina de dragoste si aventura.

Am mancat in liniste,putin nelinistit ca aveam sa ne despartim,,voiam ca timpul sa treaca repede sa fiu din nou impreuna cu ea.Am luat acelasi taxiu si am plecat spre biroul ei,am condus-o spre usa si am sarutat-o si ne-am imbratisat cu putere.

-te iubesc Bella si o sa-mi fie foarte dor de tine.
-si eu te iubesc si o sa-ti simt lipsa,dar cel putin stiu ca o sa ne vedem pe Webcam.
-ai dreptate,asa nu o sa fie chiar o tortura sa stam separati,sa ai grija de tine,te rog.
-si tu ,sa te porti bine,da?
-asta nici macar nu trebuie s-o mentionezi,singura cu care pot sa ma port "rau" esti tu,am raspuns atingandu-mi nasul de al ei,si i-am dat un sarut scurt pe buze.

Am urcat in taxiu si am plecat spre aeroport .Am ajuns la Londra si am mi-am implinit misiunile mele laborale si sociale.Alice a stat 5 zile cu mine si i-am spus ca eu si Bella suntem impreuna,m-a imbratisat emotionata si m-a felicitat ca in sfarsit mi-am refacut viata amoroasa,nu era intentia mea,adevarul e ca destinul mi-a scos-o in cale pe femeia care reusise sa m-a transforme in ceea ce eram acum.

Intr-o seara am luat un pix si o foaie,aveam inspiratie sa scriu un cantec pentru nunta lui Alice,mi-am reamintit ce vorbisem amandoi in ziua in care ea se logodise,desi trebuia sa recunosc ca Bella ma inspira,ea si povestea noastra.Impreuna cu ea nu exista drum pe care nu stiam sa merg,simteam ca pieptul meu putea expoda ,din cauza sentimentelor pe care le simteam pentru ea si nu gaseam nici o explicatie pentrui asta,iubirea noastra era sigura si reala.

In alta seara ne intalneam in fata camerei web si i-am vazut chipul putin speriat,se juca cu mainile si evita sa ma priveasca,imi zambea ,dar ochii ei aveau o sclipire stinsa.

-Bella,ce ai?am intrebat preocupat.
-nimic,de ce?a raspuns evaziva.
-pentru ca se vede ca esti nervoasa si speriata,ce ai?ai incredere in mine.
-pai...a tacut si si-a muscat buza,Edward ,mi-a intarziat,trebuia sa-mi vina ciclul cu o zi inainte de a pleca tu,au trecut 10 zile si nimic.
-asta inseamna ca ai putea fi insarcinata?am intrebat surprins.
-da,nu ne-am ferit,de mult timp nu am mai luat pilule contraceptive.
-linisteste-te inimioara nu ai de ce sa-ti faci griji,nu esti singura,ma ai pe mine si nu am sa te las singura,un copil al tau ,ar fi un cadou pentru mine,un bebe al tau si al meu.
-ce lucruri spui Edward?a exclamat rosindu-se.
-adevarul...nu-ti place ideea?
-nu este asta,inca nu ma simt pregatita pentru aceaste responsabilitate,un copil nu este o jucarie,este ceva pentru toata viata,si inca nu ma simt in stare sa am grija si sa educ pe cineva.
-nimeni nu se naste invatat Bella,invatam cu timpul,de ce nu-ti faci un test de sarcina ,sa fii sigura?
-ma sperie.
-dar nu poti sa stai cu grija gandindu-te daca esti sau nu insarcinata,vrei sa astepti sa-ti creasca burtica ca sa afli asta,trebuie sa-ti faci testul,si te rog gandestete ca eu o sa te sustin 100%.ok?tot timpul imi asum responsabilitatile,este ceva ce am facut amandoi si o sa avem grija impreuna,te iubesc ,adu-ti aminte asta.

A dat din cap usurata si a zambit.In noaptea aia aproape ca nu am dormit,gandindu-ma la aceaste posibilitate,m-am gandit la Emmett ,la fata care o facea cand o sa afle ca eu nefiind casatorit o sa fiu tatic,in timp ce el continua sa traiasca fara un mostenitor,un zambet strengaresc mi-a aparut pe fata ,gandindu-ma la reactia lui,parintii mei cu siguranta ne sprijineau si Alice era cea mai fericita,tot timpul ii intreba pe Emmett si Rosalie cand or s-o faca matusica,asa ca visul ei se implinea datorite mie.Daca pe Bella o linistea asta ,ii propuneam sa ne casatorim,chiar daca era ceva simplu si intim am dat din cap...in ce moment din viata mea ,gandurile mele se schimbasera atat de mult?acum cateva luni eram un DON JUAN,un CASANOVA,un VALENTINO,si acum ma gandeam sa cumpar scutece,efectiv,Bella imi intorsese viata cu susul in jos si era cel mai bun lucru care mi-i se intamplase,ea imi descongelase inima care incepuse sa bata din dragoste.

In ziua urmatoare eram foarte nerabdator,asa ca atunci cand am vazut ca era o ora prudenta in New Jersey,am sunat-o pe Bella,mi-a raspuns si mi-a spus ca testul iesise negativ,ca era doar o alarma falsa,planurile mele se dusesera de rapa,dar aveam destul timp pentru asta,lucrurile or sa vine in ordine,desi nu era ceva batut in cuie,o sa ne casatorim in viitor si cand ea se simte pregatita or sa vina si copii.

In sfarsit venise ziua in care o sa fiu cu Bella,ma aflam in taxiu mergand spre apartamentul ei,pentru ca apoi sa mergem spre aeroport ,sa zburam spre Miami.Cand mi-a deschis usa ,s-a aruncat in bratele mele si ne-am afundat intr-un sarut frenetic,plin de emotii,cat de dor imi era de buzele ei,de mangaierile ei,fusese foarte distractiv jocul in fata camerei web,dar nimic nu se compara cu realitatea,ma invaluiam in savoarea ei si ma bucuram de parfumul ei,esarfa isi pieduse mirosul,sa stau intre batele ei era ca si cand ma aflam in paradis si aveam chef sa fac dragoste cu ea,dar aveam un avion de prins.

Cand am ajuns la aeroport,am inregistrat bagajele si am plecat spre sala de asteptare,Bella s-a asezat si eu am plecat sa cumpar niste dulciuri.Am intarziat cam 5 minute si cand m-am intors am vazut-o imbratisandu-se cu un tip, dupa care a luat-o de mana,sangele a inceput sa-mi fiarba in vene si furia mi-a inundat corpul,cine dracu`era ala care indraznea sa-mi atinga iubita?

-adevarul e ca lucesti ,esti minunata si radiezi...i-a zis foarte entuziasmat.
-pentru ca...fericirea se reflecta pe fata , am intervenit imbratisand-o,si ...eu si Bella suntem foarte fericiti,nu-i asa inimioara?apropo,nu ma prezinti?
-da ,sigur...Eric Yorkie,un fost coleg de liceu...el este Edward Cullen.
-iubitul ei,pentru mai multa informatie...ma infuria faptul ca ea nu aclarase asta.

Mi-a cunoscut numele si a inceput sa vorbeasca de Emmett,voia sa cada bine in ochii mei?ma gandeam ca de asta ,trecuse la altceva,pentru ca eu sa uit ceea ce tocmai vazusem.Cand a plecat nu am putut sa rezist sa nu-i cer socoteala Bellei,saraca nici nu-si dadea seama cum o privea idiotul ala,ma interesa foarte putin ca studiasera impreuna,asta nu ii permitea sa cacheteze cu ea.Ca raspuns Bella,mi-a reclamat de Valery,atunci am raspuns fara sa gandesc,facand un comentariu dezagreabil si tampit ,m-am trezit la realitate cand Bella mi-a tras o palma si avea cea mai mare dreptate.

-nu vreau sa te mai vad in viata mea,a raspuns suparata si s-a indepartat..
-iarta-ma Bella,te rog,iarta-ma nu am vrut sa spun asta,am zis ajungand-o si imbratisand-o.

Fusesem un idiot,dar nu aveam idee cum sa imi controlez geloziile,ma pierdeam complet,nu stiam cum sa ma controlez si o raneam fara sa-mi dau seama,ma uram ca eram atat de tampit,unica mea justificare era , imensa dragoste pe care o simteam pentru ea,si eram in stare sa fac orice ca ea sa ma ierte,nu ma interesa daca eram nevoit sa ingenunchez si sa merg asa prin tot aeroportul ca ea sa ma ierte,o iubeam din toata inima si ma imbolnavea ideea de a o pierde,si mai ales daca eu eram de vina cu prostiile mele.

4 comentarii:

  1. este super astept continuarea
    il va erta?

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne e minunat :X:X:X
    se iubesc asa mult :X
    ce romantic e edward :X
    sper ca o sal ierte :)intrun fel poate are drepatate bella :( edward e prea gelos :( totusi asta arata ca o iubeste mult :X
    de abia astept continuarea:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa va placa modificarile,daca nu,sa-mi spuneti...

    RăspundețiȘtergere